ترامپ مخالف نتایج انتخابات در تجمع پیش از تور حیاتی پارلمان گرجستان است | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

دونالد ترامپ اولین سخنرانی سیاسی خود را از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد و سخنرانی ناهماهنگی را بر اساس تئوری های توطئه بی اساس در مورد تقلب در انتخابات و حمله به مقامات دولت جمهوری خواه در جورجیا انجام داد که از کمک به وی در جمع بندی خلاص شدند.

در مقابل جمعیت هزاران طرفدار عمدتا مسکووی که هیچ فاصله اجتماعی در جنوب جورجیا ندارند ، ترامپ بارها ادعا کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است و “با شجاعت و خردمندانه” افراد در دولت را نادیده گرفت تا به او کمک کند نتیجه را برگرداند.

تجمع رئیس جمهور در یک عصر سرد در فرودگاه منطقه ای شهر کوچک والدوستا قبل از انتخابات حساس مجلس سنای آمریکا در ژانویه برگزار شد که تصمیم گیری برای کنترل مجلس بالا را انجام می دهد و در نهایت نقش مهمی در توانایی قانونگذاری رئیس جمهور منتخب جو بایدن دارد.

گفته می شود ترامپ در حمایت از دو نامزد جمهوری خواه سنا در انتخابات ژانویه ، كلی لوفلر و دیوید پرد ، به جورجیا رفته است ، اما بیشتر اعتراض ها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی سخنرانی خود را که بیش از 90 دقیقه به طول انجامید ، با ادعای دروغین پیروزی در ایالت جورجیا آغاز کرد ، که در نتیجه با بیش از 12000 رای به جو بایدن باخت ، که بیش از دو هفته پیش توسط وزیر امور خارجه جمهوری خواه تصویب شد. .

ترامپ به دروغ ادعا کرد: “آنها در انتخابات ریاست جمهوری ما تقلب و تقلب کردند ، اما ما همچنان آنها را برنده خواهیم شد.” “و آنها سعی می کنند آن را جعل کنند [Senate] انتخابات نیز. “

رئیس جمهور از لیست تهیه شده از شواهد بی معنی خواند که به گفته وی ، وی بر پیروزی خود تأکید کرد. این شامل این استدلال بود که او با پیروزی در اوهایو و فلوریدا ، در واقع در همه انتخابات پیروز شده بود و پیروزی در حزب جمهوری خواه بدون انتخاب اوایل سال جاری دلیل بر پیروزی بایدن در ماه نوامبر بود.

ترامپ آرای دانشکده های انتخاباتی را با 306 رأی موافق در برابر 232 رأی و در سراسر کشور با بیش از 7 میلیون رأی از دست داد. شرکت وی مشکلات حقوقی بی شماری را در ایالت های مختلف آغاز کرد. نتایج آسوشیتدپرس نشان داد که از حدود 50 پرونده تشکیل شده توسط ترامپ و متحدانش ، بیش از 30 پرونده رد یا فسخ شده است و حدود دوازده در انتظار رسیدگی هستند.

ترامپ خشم و عصبانیت خود را از سوی برایان كمپ ، فرماندار جمهوری خواه گرجستان ، یك بار متحد سیاسی رئیس جمهور كه ​​در برابر درخواست های پیوستن به تلاش های ترامپ برای لغو نتیجه در این ایالت مقاومت كرد ، نشان داد.

ترامپ به جمعیت گفت: “استاندار شما به راحتی می توانست جلوی این کار را بگیرد اگر می دانست چه جهنمی می کند.”

وی افزود: “به هر دلیلی وزیر امور خارجه و فرماندار شما از استیسی آبرامز می ترسند” – اشاره به نامزد سابق فرمانداری که از مدافعان حق رای است و به افزایش مشارکت مردم و تأمین امنیت ایالت بایدن کمک می کند.

این تظاهرات ساعاتی پس از آن صورت گرفت که روزنامه واشنگتن پست گزارش داد كه ترامپ روز شنبه طی یك تماس تلفنی كمپ را برای سرنگونی نتایج انتخابات ایالت تحت فشار قرار داده است. ترامپ از كمپ خواسته است كه جلسه ویژه ای از مجلس قانونگذاری ایالت را تشكیل دهد تا تلاش كند تا ترامپ را در حمایت از رأی دهندگان رئیس جمهور راهنمایی كند. پست گزارش داد کمپ این درخواست را رد کرد.

در همان زمان ، ترامپ خواسته مشابهی را مطرح کرد بعد از ظهر در توییتر.

رئیس جمهور همچنین خواستار بازرسی از امضاهای رای گیری برای افراد غایب شد ، که کمپ صلاحیت مجاز به آن را ندارد.

ترامپ در تظاهراتی که یادآور بسیاری از مبارزات انتخاباتی خود بود ، علیه ویروس کرونا و محدودیت های مربوطه صحبت کرد و نگرانی ها را در مورد تغییر مالیات در دولت دموکرات مطرح کرد.

وی همچنین گفت که اگر فکر کند در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده است ، “یک بازنده بسیار مهربان” خواهد بود. وی گفت: “من به فلوریدا می رفتم … آرام می شدم.”



[ad_2]