بررسی مشتاقانه – نسخه بیت-مرزی نسخه استاندارد نسخه مرزی | فیلم

[ad_1]

سدر مکزیک ، این مربوط به یک جنگجوی سابق نیروهای ویژه انگلیس است که زمانی او را نرو (پیشکسوت فیلم های رزمی اسکات ادکینز) می دانستند و به دنبال نجات پسر نوجوان ربوده شده خود (متیو گورباخ) است. به طور خلاصه ، در گذشته با نام گذشته ، سازندگان ادعا می کردند حتی سعی نکردند پنهان کنند که این یک حذفی از “فیلم” با قدرت بسیار کمتر و صندلی های ارزان تر است.

با این حال ، به اندازه کافی از ماریو ون پیبلز به عنوان شرور ، اما کاملا دقیق تحریک کننده شیطانی آدم ربایی ، در این گفتگو شوخ طبعانه است. او در توافق با رئیس سابق Nero Slimanbol Donavan (استیفن بزرگ) ، سگ سطح متوسط ​​میانی کارتل مکزیکی ، بازی می کند ، که فرزند نرو را گرفت و او را مجبور کرد هر چیزی را که در یک مسیر از پیش تعیین شده می کشد بکشد تا مزامو بتواند رقبای کارتل را نابود کند. او به شوخی با دونووان گفت كه وقتی یك گرینگو در شمال مردم سفیدپوست خود را به آن طرف مرز می فرستد ، آنها نه بهترین ها ، بلکه فقط تجاوزگران و قاتلان را می فرستند – این تشدید حیله گرانه بیانیه نامزدی بدنام دونالد ترامپ است.

اما علاوه بر سرگرمی ، این فیلم مشکل استاندارد شماست ، داستان بازی های رایانه ای: ما به عنوان قهرمان فیلم ادامه می دهیم ، به لطف دوربین Mzamo اصرار دارد که نرو را حمل کرده ، اراذل و اوباش پشت سر بنده را بکشد و به عنوان یک تیرانداز اول شخص فیلمبرداری کنیم سپس یک سری از رئیسان قبل از رسیدن به آخرین مسابقه نبرد در عمارت ساحل. تنها چیزی که از دست رفته است ، مصنوعات ویدئویی ، مکث بافر است که توسط سرویس اینترنت ضعیف تحمیل شده است و نظرات پیمایش جانبی با مسائل دستوری.

ادکینز لیام نیسون نیست ، اما از نظر حرکتی بسیار برازنده و در صحنه های جنگ تن به تن بسیار هوشمندانه عمل می کند – و این در واقع تنها چیزی است که در نهایت برای مخاطبان مورد نظر مهم است.

[ad_2]