برنامه های آزمایش 30 دقیقه ای Covid در انگلیس از ترس دقت به بن بست رسیده است اخبار جهان

[ad_1]

گاردین گزارش داد ، دولت برنامه های افتتاح یک مرکز آزمایش ویروس کرونا در سراسر انگلیس را در طول کریسمس در میان نگرانی های کارشناسان بهداشت در مورد صحت نتایج آنها متوقف کرده است.

وزرا قصد داشتند تعدادی سایت آزمایشی موجود را در مرکز آزمون جریان جانبی ، که در مدت زمان 30 دقیقه نتیجه می دهند ، تبدیل کنند تا بتوانند با افزایش تقاضای تقاضا مقابله کنند.

با این حال ، هفته گذشته پس از ابراز نگرانی از سوی مدیران بهداشت در مورد صحت آزمایشات و اطمینان بالقوه کاذب افرادی که آزمایش منفی می دهند ، این طرح متوقف شد. یک منبع دولتی گفت که گسترش برنامه ریزی شده “غیرضروری” بود.

این پیشرفت ضربه ای به برنامه عملیاتی آزمایش انبوه Moonshot دولت انگلیس به ارزش 100 میلیارد دلار است که هدف آن افزایش تعداد آزمایشات انجام شده هر روز از 430،000 به 10 میلیون آزمایش در اوایل سال آینده است.

همچنین س questionsالاتی در مورد طرحی برای آزمایش سریع رانندگان کامیون که کالا را از طریق کانال مانش حمل می کنند ، ایجاد می کند ، که یکی از راه حل های پیشنهادی دولت انگلیس برای پایان دادن به نقض در بنادر انگلیس است.

گاردین آموخته است که وزارت بهداشت و رفاه (DHSC) از مدیران بهداشت محلی دعوت کرده است تا سایت های آزمایش ویروس کرونا را به یک مرکز آزمایش جریان جانبی تبدیل کنند تا افزایش احتمالی تقاضا برای کریسمس را کاهش دهد.

اما این برنامه ها پس از تماس تلفنی هفته گذشته بین دولت و مدیران خدمات بهداشتی که نگرانی در مورد صحت را ایجاد کرد ، برای روزها به تعویق افتاد.


واضح است که دولت در عوض قصد دارد یک مرکز آزمایش را تبدیل کرده و نتایج را قبل از استقرار گسترده تر طرح تجزیه و تحلیل کند. انتظار می رود این روند تا پایان ژانویه به پایان برسد.

داده های دولت از برنامه آزمایش انبوه لیورپول در اوایل ماه جاری نشان داد که آزمایشات 30٪ موارد بار ویروسی بالا و نیمی از موارد مثبت را در آزمایش های استاندارد ویروس کرونا از دست داده است.

دستگاه های جریان جانبی برای آزمایش انبوه دانشجویان دانشگاه های سراسر انگلیس قبل از بازگشت آنها برای کریسمس در اوایل ماه جاری به خانه استفاده شد. با این حال ، یک مطالعه در مورد نتایج بیش از 7000 دانشجو در دانشگاه بیرمنگام حدود 60 مورد مثبت را از دست داد.

جان دیکس ، استاد آمار زیستی و سرپرست تیم تحقیقاتی دانشگاه بیرمنگام گفت که این آزمایشات “اگر برای افراد بسیار آلوده استفاده نشود” “از نظر هدف مناسب نیستند” و حتی پس از آن آزمایش بعدی انجام شد. با تامپون مورد نیاز است.

وی گفت: “این خطر بزرگ وجود دارد كه بسیاری از اطمینان نادرست را به شما بدهد كه به طور حتم منجر به بیماری های بیشتر كووید می شود.”

دیکس گفت بهترین کاری که دولت توانسته با 20 میلیون آزمایشی که سفارش داده انجام دهد ، انتقال آنها به یک کشور فقیر است که توانایی آزمایشگاهی برای انجام آزمایش های اسمیر استاندارد طلا را ندارد. وی به گاردین گفت که استفاده از آنها به پیشنهاد دولت “خطرناک” و “اتلاف وقت و پول زیاد” بود.


سخنگوی DHSC گفت: این آزمایشات “دقیق ، قابل اعتماد بوده و با موفقیت افراد مبتلا به Covid-19 را شناسایی کرده است که هیچ علامتی ندارند و بدون درک ویروس می توانند ویروس را انتقال دهند.”

وی افزود: “دانشمندان برجسته این کشور با دقت یک آزمایش جریان جانبی را ارزیابی کرده و صحت آزمایشات را با استفاده از نمونه ای بیش از 8500 مورد تأیید کرده اند. آخرین داده ها برای تنظیمات مشابه حساسیت 57.5 overall به طور کلی و 84.3 in در افراد با بار ویروسی بالا را نشان می دهد.

“از آنجا که تا یک سوم از افراد مبتلا به Covid-19 هیچ علامتی ندارند ، گسترش آزمایشات برای تشخیص کسانی که علائمی نشان نمی دهند به معنی جستجوی سریعتر موارد مثبت و قطع زنجیره انتقال است. از هر کسی که در اوایل این ماه در طی یک آزمایش دانشگاهی ، از نظر جریان جانبی مثبت بود ، از او خواسته می شود تست تأیید PCR را دریافت کند. “

[ad_2]