نمایندگان از NS&I می خواهند که توضیح دهد چرا خدمات مشتری کاهش یافته است پول

[ad_1]

بانک پس انداز دولت ، که پشت این اوراق حق بیمه بسیار محبوب قرار دارد ، از نمایندگان مجلس خواسته است تا توضیح دهند که چرا سطح خدمات مشتری در ماه های اخیر به شدت سقوط کرده است.

مل استراید ، رئیس کمیته انتخابات خزانه داری ، روز سه شنبه به NS&I نامه نوشت تا تعدادی از کاستی ها را دریابد و از چگونگی رسیدگی بانک به این مسائل بپرسد.

با استناد به ارقام NS & I که 43٪ افزایش شکایات را برای شش ماه تا پایان سپتامبر نشان می دهد ، Stride “اضطراب” جدی ناشی از عدم موفقیت ، به ویژه برای مشتریان مسن که در دسترسی به پس انداز خود مشکل دارند ، توصیف کرد.

در سالهای گذشته ، “پس انداز و سرمایه گذاری ملی” شناخته می شد که نام خدمات خوب مشتری است. با این حال ، تصمیم به توقف ارسال چک به افرادی که اوراق حق بیمه را بازخرید می کنند ، همراه با کاهش زیادی در پرداخت ها و جهش مربوط به برداشت ، مرکز تماس NS&I را مجبور به مبارزه کرد.

در نامه ای به رئیس بانک ، یان آكرلی استراید ، خاطرنشان كرد كه وب سایت NS&I در صورت “احساس مشكل” در تماس با مشتری ، از آنها عذرخواهی می كند.

وی گفت: “اگرچه NS&I برای حفظ سطح خدمات در طی همه گیر شدن اقداماتی انجام داد ، اما به نظر نمی رسید که آنها موفق باشند. تصمیم برای متوقف کردن پرداخت به دارندگان اوراق حق بیمه از طریق چک خصوصاً مورد توجه مصرف کنندگان آسیب پذیر قرار خواهد گرفت. ” NS&I شروع به انجام کلیه پرداخت ها مستقیماً به حساب های بانکی مشتری می کنم.

به سرمایه گذاران اوراق حق بیمه سود پرداخت نمی شود ، اما در عوض آنها هر ماه در قرعه کشی شرکت می کنند ، جایی که می توانند بین 25 تا 1 میلیون پوند بدون مالیات برنده شوند.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

پس از کاهش پرداخت ، سپرده گذاران اکنون این فرصت را دارند که “یکی از 34،500” را در مقابل “در مقابل 24،500” قبلی برنده شوند. NS&I همچنین تعداد جوایز را به 100000 پوند از هفت به چهار و 50،000 جایزه از 14 به 9 جایزه کاهش داد. این تغییرات باعث وارونه شدن قابل توجهی شد.

در بیانیه ای از NS&I آمده است: “ما متاسفیم که برخی از مشتریان ما در مدیریت پس انداز خود در NS&I با مشکلی روبرو هستند. ما هنوز هم در پاسخگویی به تعداد زیادی از سوالات مشتری و کمک به پس انداز مشتریان خود بسیار مشغول هستیم. ما نزدیک به 200 کارمند اضافی جذب کرده ایم. در مورد خدمات مشتری در انگلیس و گسترش ظرفیت مرکز تماس ما در سراسر انگلیس برای کمک به بهبود خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم. “

کمیته همچنین خواستار پاسخ NS&I به س questionsالاتی شد که چرا این بانک به پیش پرداخت اضافی 40.5 میلیون پوند از صندوق پیش بینی خزانه داری نیاز دارد.

[ad_2]