برای مبارزه با ویروس کرونا ، حتی به محدودیت های شدیدتری نیز نیاز داریم ویروس کرونا

[ad_1]

شدر چند هفته گذشته این کشور با محدودیت های کریسمس وسواس پیدا کرده است ، داستان واقعی در جای دیگری قرار دارد. نوع جدیدی از ویروس کرونا ، دو ماه پیش ، احتمالاً جایی در گوشه شمال شرقی کنت ، ظاهر شد ، اما هفته ها مورد توجه قرار نگرفت. ویروس های جدید به طور مداوم ظاهر می شوند ، اما معمولاً مشکلی ایجاد نمی کنند. و معمولاً مدت زیادی طول می کشد تا یک سویه جدید – از یک مورد شروع شود – برای مقامات بهداشتی قابل مشاهده باشد.

در حقیقت ، ما یکی از کامل ترین و حساس ترین سیستم های نظارت مولکولی در جهان را داریم و این به ما امکان می دهد تا نسبتاً سریع این سویه را انتخاب کنیم. با این حال ، ویروس نیز به سرعت – خیلی سریع – حرکت کرد و فراتر از کنت به اسکس ، لندن و جاهای دیگر گسترش یافت.

از طرف خود ، دولت نیز سریعاً دست به اقداماتی زده و كنت را پس از محاصره ، در رده سوم قرار داده است ، علی رغم خشم بسیاری از نمایندگان خود. سپس لندن و دیگر مناطق جنوب شرقی خود را تحت محدودیت های مشابهی یافتند ، زیرا شواهدی وجود دارد که افزایش تعداد موارد را می توان ناشی از تنش های جدید دانست.

یک هفته بعد ، و ترس اولیه ما تأیید شد و دولت مجبور شد دوباره اقدام کند. آیا کافی خواهد بود؟ باید صبر کنید اما باید به یاد داشته باشیم که این تنش در آخرین محاصره به سرعت افزایش یافت. برای جلوگیری از شیوع آن ، مجبور به اعمال محدودیت های شدیدتر از این هستیم. به احتمال زیاد ویروس نسبت به جنوب شرقی بسیار گسترده شده است و بنابراین برای داشتن اثر مطلوب باید در بخشهای زیادی از انگلستان اقدام شود.

و سپس باید وضعیت اپیدمی را به طور کلی بررسی کنیم. ما در حال حاضر در اکثر مناطق کشور شیوع بالایی داریم زیرا بیمارستانها کشیده شده و کارکنان NHS تحت فشار قابل توجهی قرار دارند. بیشتر مردم – و رهبران سیاسی ما – از این محدودیت ها خسته شده اند. در اولین محاصره ، به یک درجه تعجب آور اجماع رسید که اگرچه اقدامات سختگیرانه بود ، اما اقدامات مناسب بود. این اجماع در طی چند ماه گذشته آغاز شده است. اگر تحلیل های اولیه ما درست باشد ، کشور با تهدید جدید و بسیار جدی این ویروس جدید روبرو است. برای شکست دادن او ، برای خرید زمان لازم برای تولید واکسن م effectiveثر ، مجبور خواهیم بود – یک بار دیگر – گرد هم آییم.

جان ادموندز ، استاد اپیدمیولوژی بیماری های عفونی ، دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن.

[ad_2]