بایدن می گوید در حالی که ترامپ تهدید به جنگ با نتایج می کند ، در مسیر پیروزی در انتخابات ایالات متحده است اخبار ایالات متحده

[ad_1]

جو بایدن گفته است که قصد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را دارد و خواستار وحدت ملی شده است ، حتی اگر دونالد ترامپ تهدید به جنگ با نتایج در دادگاه کند.

معاون سابق رئیس جمهور روز چهارشنبه ایالت های بزرگ میشیگان و ویسکانسین را سرنگون کرد و 264 رأی از کالج های انتخابی در برابر 214 رأی به وی داد. ترامپ – 270 رأی برای تأمین کاخ سفید.

بایدن در ویلمینگتون ، دلاور گفت: “پس از یک شب طولانی شمارش ، مشخص است که ما به اندازه کافی ایالت برای کسب 270 رأی پیروز خواهیم شد.” “من اینجا نیستم تا بگویم که ما برنده شدیم ، اما من اینجا هستم تا اعلام کنم وقتی شمارش کامل شد ، ما معتقدیم که برنده خواهیم شد.”

بایدن از مشارکت تاریخی 150 میلیون نفر استقبال کرد و خاطرنشان کرد که وی باید 20،000 رأی ویسکانسین را بدست آورد ، مانند رقم رئیس جمهور در سال 2016 ، و میشیگان را با بیش از 35000 رأی رهبری کند و رشد کند – خیلی بیشتر از آنچه ترامپ چهار سال پیش مدیریت کرد. بایدن هر دو ایالت را فراخواند.

در حالی که ترامپ در تلاش است تا طرفداران خود را برای یک مبارزه قانونی شدید آزاد کند ، بایدن از مردم هر دو طرف خواسته است “به عنوان یک ملت متحد شوند ، شفا دهند و متحد شوند”.

بایدن در حالی که هم تیمی اش كامالا هریس در نزدیكی ایستاده بود ، ضربه زد لحن رئیس جمهور منتخب: “من برای کسانی که به من رای ندادند و همچنین برای کسانی که به من رای دادند بسیار سخت کار خواهم کرد. اکنون هر رأی باید شمرده شود. هیچ کس قرار نیست دموکراسی ما را از ما بگیرد. الان نه. هرگز. “

این یک توبیخ آشکار بود در تلاش ترامپ برای ایجاد شک و تردید با ادعای تقلب و تهدید برای به چالش کشیدن انتخابات تا دیوان عالی کشور ، معرفی یک بازی نهایی بالقوه طولانی و کثیف.

اواخر چهارشنبه ، با احساس ترامپ در ترک ریاست جمهوری ، نشانه هایی از ناامیدی وجود داشت. او در توییتر خود نوشت كه ادعا می كند “ادعای” پنسیلوانیا ، جورجیا و كارولینای شمالی را دارد و همه آنها خیلی نزدیك هستند.

وی نوشت: “ما اظهار داشتیم كه اتحادیه پنسیلوانیا (كه به ناظران قانونی اجازه نمی دهد) در انتخابات رأی دهند ، ایالت جورجیا و ایالت كارولینای شمالی است كه هر كدام رهبر برجسته ترامپ دارند.”

طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، با اشاره و شعار دادن ، در نزدیکی محل هایی که مرکز TCF در 4 نوامبر 2020 در دیترویت ، میشیگان ، در حال شمارش آرا برای انتخابات غیرحضوری است ، جمع می شوند.



حامیان دونالد ترامپ با اشاره و شعار دادن ، در نزدیکی محل هایی که مرکز TCF در دیترویت ، میشیگان ، آرا is انتخابات میان دوره ای 2020 را شمارش می کند ، جمع می شوند. عکس: جف کوالسکی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

“همچنین ، ما در حال ادعای ایالت میشیگان هستیم ، در واقع … تعداد زیادی آراots مخفیانه ریخته شده ، همانطور که گزارش شده است!”

این توییت ها با تمسخر برانگیخته شدند ، زیرا هیچ رئیس جمهوری نمی تواند به طور یک جانبه خود را برنده چندین ایالت در میدان جنگ اعلام کند و هنوز تعداد زیادی از آرا برای شمارش باقی مانده است. تقریباً بلافاصله ، توییتر پیام را هشدار داد که “ممکن است منابع رسمی هنگام گزارش شدن در توییتر مسابقه را اعلام نکرده باشند.”

پس از یک شب انتخاباتی عصبی که تصمیم کمی گرفت ، روز چهارشنبه با نزدیک شدن بایدن به 270 رأی انتخاباتی ، تصویر واضح تر شد. حتی بدون ایالت بن بست پنسیلوانیا ، جایی که باید یک میلیون رأی تا ناهار چهارشنبه شمارش می شد. ترامپ همچنان به سمت های رهبری در جورجیا و کارولینای شمالی ادامه داد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ با آغاز یک حمله قانونی طولانی مدت ، خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین شد و خواستار پایان شمارش آرا در میشیگان به این دلیل بود که نمایندگان این کشور “دسترسی قابل توجهی” ندارند.

ده ها تن از هواداران ترامپ در آنجا شعار دادند ، “شمارش را متوقف کنید!” در داخل مرکز TCF در دیترویت ، جایی که برگه های رأی گیری پردازش می شد ، در حالی که رئیس جمهور توییت کرد ، “وکلای ما” دسترسی قابل توجهی “را خواسته اند ، اما چه فایده ای از آن دارد؟ خسارت قبلا به یکپارچگی سیستم ما و خود انتخابات ریاست جمهوری وارد شده است.” “

ترامپ همچنین با ادعای اینکه ناظری از نظرسنجی های جمهوری خواهان شاهد اضافه شدن غیرقانونی 53 رأی گیری است که دیرتر از غیبت در شهرستان چاتم صورت گرفت ، شکایتی را برای متوقف کردن شمارش آرا در جورجیا تشکیل داد. جاستین کلارک ، معاون مدیر ستاد انتخاباتی و مشاور ارشد گفت: “ما به نمایندگان انتخابات دموکراتیک اجازه نخواهیم داد که این انتخابات را با آرا late غیر قانونی دیررس از رئیس جمهور ترامپ بدزدند.”

در طول روز ، با شروع بیانیه تلویزیونی بعد از ساعت 2 بعد از ظهر ، ترامپ بارها و بارها ادعا کرد که شمارش آرا usual معمول پس از روز انتخابات به نوعی فریبنده است. اما در عمل ، ستاد انتخاباتی ترامپ در جایی که رئیس جمهور عقب بود ، شمارش آرا را ثابت نگه داشت و در جایی که پیش بود ، با شدت مخالفت می کرد.

روز چهارشنبه بعد از ظهر ، ترامپ در نزدیکی یک مرکز کنفرانس در فیلادلفیا ، جایی که شمارش آرا در آنجا برگزار شد ، تجمع هواداران خود را برگزار کرد و با تکرار تاکتیک های جمهوری خواهان برای توقف شمارش آرا در فلوریدا در سال 2000 ، که به پیروزی در انتخابات جورج دبلیو بوش کمک کرد

در نهایت این دادگاه عالی تصمیم گیری شد ، و در روز چهارشنبه بعد از ظهر مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنین از دیوان عالی کشور خواست که در مورد اعتراضات خود به شمارش آرا expand گسترده در پنسیلوانیا رای صادر کند. جوش شاپیرو ، دادستان کل پنسیلوانیا ، در مصاحبه با CNN گفت که این دادخواست “یک سند سیاسی است تا یک سند قانونی”.

چمدان های رای گیری حاوی برگه های رای گیری ، مواد انتخاباتی و کلیدهای ماشین در 4 نوامبر سال 2020 در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا تحت حفاظت پلیس شهرستان آلژنی در حوزه انتخابیه آلگنی قرار دارند.



روز چهارشنبه در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، پلیس شهرستان آلگنی تحت محافظت چمدان های انتخاباتی حاوی برگه های رای گیری ، مواد انتخاباتی و کلیدهای ماشین است. عکس: جف سونسن / گتی ایماژ

تلاش ترامپ برای آوردن دادگاه عالی (شاتوس) دور از ذهن به نظر می رسید. ادوارد فولی ، استاد انتخابات در دانشگاه ایالتی اوهایو ، در توئیتر خود نوشت: “آرا Val معتبر شمارش خواهد شد. اسکوتوس فقط در صورت شرکت در آرا question مشکوک که می تواند شرایطی را تغییر دهد ، درگیر می شود. حاکمیت قانون تعیین می کند برنده رسمی رای در هر ایالت. بگذارید قانون قانون کار کند. “

اردوگاه بایدن گروه های حقوقی خود را در مراکز مهم رای گیری جمع کرد و برای تأمین بودجه این تلاش ها “صندوق مبارزه” ایجاد کرد.

با شتاب گرفتن مانورهای قانونی ، مشخص شد که سرنوشت رئیس جمهور ایالات متحده احتمالاً با چندین هزار رأی در چندین کشور تعیین می شود.

همچنین واضح بود که ملت رد قاطع ترامپیسم را که دموکراتها امیدوار بودند نپذیرفتند و به نظر نمی رسید که انتخابات بتواند کنترل سنا را در اختیار آنها قرار دهد.

به هر حال ، ریاست جمهوری ایالات متحده احتمالاً با چندین هزار رأی در چندین کشور و احتمالاً با تصمیمات تعدادی از قضات تعیین می شود.

حتی قبل از پایان شمارش آرا ، بایدن بیشتر از هر رئیس جمهور در طول تاریخ رای کسب کرد – بیش از 70 میلیون نفر – رکورد اوباما در سال 2008 و حدود 2.5 میلیون جلوتر از ترامپ ، و این اختلاف بین رای مردم و حساب ایالات متحده سیستم کالج انتخاباتی.

در مبارزه برای ایالت ها و آرای تعیین شده کالج های انتخاباتی ، بایدن نتوانست فلوریدا و اوهایو را شکست دهد ، اما احتمالاً آریزونا ، ایالت بحث انگیز دیگری را که ترامپ در سال 2016 شکست داد ، سرنگون کرد.

طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مقابل یک رستوران کوبایی معترض هستند



روز سه شنبه تجمع حامیان ترامپ در میامی ، فلوریدا برگزار شد. عکس: Eva Marie Uscategi / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

همانطور که پیش بینی شده بود ، ترامپ صبح روز چهارشنبه از کاخ سفید در تلویزیون ظاهر شد و با توصیف شمارش آرا به عنوان “تقلب جدی ملت ما” پیروزی را به دروغ اعلام کرد. پس از ساعت 2 بعد از ظهر ، وی گفت كه پرونده را به دادگاه عالی آمریكا ارجاع می دهد و می گوید: “ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود.” در آن زمان رأی گیری متوقف شده بود ، و ظاهراً او می خواست شمارش آرا را بگوید.

مقامات ستاد انتخاباتی ترامپ ، صبح چهارشنبه پس از اطلاع رسانی به مطبوعات ، از شمارش مداوم آرا در ایالات عقب مانده از رئیس جمهور حمایت کردند.

رودی جولیانی ، وکیل ترامپ ، در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا صحبت کرد و بدون مدرک گفت: “این تلاش هماهنگ شیادانی است که حزب دموکرات را اداره می کنند. می دانید ، این ماشین های بزرگ شهر کج هستند. “

نه مایک پنس معاون رئیس جمهور و نه میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا ادعای غلط ترامپ مبنی بر آرا votes دیر شمارش شده را ذاتاً جعلی دانستند.

مک کانل پس از پیروزی در نبرد مجدد انتخابات در کنتاکی گفت: “ما هنوز نمی دانیم چه کسی در مسابقه ریاست جمهوری پیروز شد.”

در پنسیلوانیا ، یکی از ایالت هایی که می تواند در مورد ریاست جمهوری تصمیم گیری کند ، فرماندار تام ولف هشدار داد: “میلیون ها برگ رای برای ارسال نامه در نظر گرفته می شود. و در رای گیری شخصی بیشتر از حد معمول طول می کشد. بنابراین امروز ممکن است از نتایج آگاهی نداشته باشیم ، اما مهمتر از همه – نتایج دقیق داریم. “

معترضین در حین تجمع در خیابان پنجم راهپیمایی می کنند تا اطمینان حاصل شود که هر آرا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا ، 4 نوامبر سال 2020 شمارش می شود. شمارش آرا برای نامه های غیر حضوری در چندین ایالت از 3 نوامبر آغاز شد و کشش خود را تا 6 نوامبر ادامه می دهد.



روز چهارشنبه در نیویورک ، معترضین برای اطمینان از شمارش هر آرا در خیابان پنجم در حین تجمع راهپیمایی کردند. عکس: جاستین لین / EPA

در نبرد برای کنترل سنا ، امیدهای دموکراتیک برای سرنگونی جمهوری خواهان در ماین ، آیووا ، کارولینای جنوبی ، مونتانا و کارولینای شمالی ناکام ماند و دموکرات سنا در آلاباما داگ جونز به تامی توبرویل ، مربی سابق فوتبال باخت.

دموکراتها کرسی های کلرادو و آریزونا را به دست آوردند ، اما امیدهای باقی مانده آنها برای سنا 50-50 به پیروزی مرحله دوم جورجیا و پیروزی در مسابقات آینده در میشیگان و کارولینای شمالی منجر شد.

یکی از موضوعات مورد توافق هر دو اردوگاه این بود که نظرسنجی کنندگان بار دیگر در پیش بینی خود اشتباه کردند ، در برخی موارد با اختلاف بیشتر از سال 2016 ، به طور مداوم با در نظر گرفتن رای دهندگان ترامپ در سراسر کشور.

مأموریت نظارت بر انتخابات سازمان امنیت و همکاری در اروپا با انتقاد از اقدامات رئیس جمهور اظهار داشت: “ادعاهای بی اساس درباره کاستی های سیستماتیک ، به ویژه توسط رئیس جمهور فعلی ، از جمله در شب انتخابات ، اعتماد عمومی به نهادهای دموکراتیک “

[ad_2]