فیس بوک و توییتر در حال اقدام اضطراری علیه ادعاهای غلط پیروزی هستند انتخابات ایالات متحده 2020

[ad_1]

فیس بوک و توییتر اقدامات اضطراری برای مقابله با اظهارات دروغ دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی خود اعمال کرده اند ، و آنها را بیش از هر زمان دیگری با رئیس جمهور ایالات متحده درگیر می کند.

این دو سکوی فناوری قبل از انتخابات برنامه هایی را برای مقابله با اطلاعات غیرقانونی درباره رای گیری و همچنین اعلام پیروزی زودهنگام اعلام کردند و شب و روز بعد هر دو مبارزات تا حد زیادی از این طرح پیروی می کردند.

فیس بوک به ویژه عبارتی خوش بینانه را که قبلاً با اعلامیه آن همراه بود رها کرد ، که در مورد خطر “نامزدها” می تواند به دروغ ادعای پیروزی کند. همچنین اجازه بازگشت سیاستی قبلی را می داد كه به نامزدها اجازه دهد پیروزی ها را در سطح ایالت قبل از چالش خود دنبال كنند ، علی رغم ممنوعیت اعلام زودرس پیروزی ملی. روز چهارشنبه ، او شروع به یادداشت گزارش های ترامپ و وابستگان ادعا کرد که رئیس جمهور برنده شده در پنسیلوانیا و سایر ایالت ها در میدان جنگ است ، حتی اگر آراots همچنان شمارش شود و نتایج رسمی هنوز اعلام نشده است.

سخنگوی شرکتی ترامپ را به نام خود خواند و درمورد تصمیم خود توضیح داد و گفت: “پس از آنکه رئیس جمهور ترامپ شروع زودرس اعلام پیروزی کرد ، ما شروع به ارسال پیام در فیس بوک و اینستاگرام کردیم که هنوز آرا در حال شمارش هستند و برنده ای پیش بینی نشده است. ما همچنین به طور خودکار هر دو نامزد را با این اطلاعات برچسب گذاری می کنیم. “

وقتی نوبت به پاسخگویی به پیامهای فردی رسید ، هر دو سیستم عامل با انتقاداتی نسبت به پاسخهایشان روبرو شدند. در پیام های آخر شب که در توییتر و فیس بوک عبور کرده بود ، ترامپ گفت: “ما قد بلندی داریم ، اما آنها سعی می کنند انتخابات را بدزدند. ما هرگز اجازه نمی دهیم این کار را انجام دهند. پس از بسته شدن رای گیری نمی توانید رأی دهید! “بعد از اینکه پیام دوم شد ، … من امشب بیانیه خواهم داد. پیروزی بزرگ! “

کارشناسان اطلاعات نادرست می گویند از آنجا که چنین پست هایی قبل از تجدیدنظر قابل گسترش هستند ، باید سیاست جامع تری برای رسیدگی به پیامدهای پیام های گمراه کننده در نظر گرفته شود و آن را “یک اضطرار دموکراتیک” خواند.

فادی قرآن ، مدیر آواز ، یک شبکه فعال آنلاین و غیرانتفاعی ، گفت: “ادعاهای دروغین درباره کلاهبرداری رای دهندگان ، پیروزی زودهنگام و سرقت انتخابات کمک می کند تا کشور بیشتر در هرج و مرج و سردرگمی قرار گیرد و واقعیت های جایگزینی برای آمریکایی ها ایجاد شود.” “سیستم عامل ها باید بلافاصله سیاست های م moreثرتری مانند ارسال وصله هایی برای همه کاربرانی که اطلاعات نادرست می بینند و پوشش تکرار اطلاعات نادرست را بدتر می کنند ، اتخاذ کنند.”

در ابتدا ، فیس بوک اولین پست را با یک جعبه ساده علامت گذاری کرد که در آن خوانندگان تشویق می شوند “آخرین به روزرسانی های انتخابات ایالات متحده در سال 2020 را مشاهده کنند.” بیش از 30 دقیقه پس از ارسال ، این شرکت اخطار را به روز کرد و خاطرنشان کرد که “نتایج نهایی ممکن است با شمارش آرا initial اولیه متفاوت باشد ، زیرا شمارش آرا برای روزها یا هفته ها ادامه خواهد داشت.” در آن زمان ، پیام قبلاً بیش از 100000 واکنش داشته است.

توییتر توزیع اولین پیام از طرف ترامپ را در سه شنبه شب محدود کرد و بازتوییت ها و پاسخ های او را در برابر آن مسدود کرد و به پست اضافه کرد که این محتوا “مورد مناقشه است و ممکن است در مورد انتخابات یا سایر مراحل مدنی گمراه کننده باشد”. سخنگوی گفت: این هشدار “برای احتمال گمراه کردن ادعاهای انتخاباتی است. این اقدام با سیاست مصونیت مدنی ما مطابقت دارد.”

هیچ سکویی با اعلام “یک برنده بزرگ” اقدام خاصی علیه پست دوم انجام نداد. توییتر اعلام کرد عدم اقدام به دلیل مشخص نبودن این پیوند دقیقاً چیست. اگرچه این پست می تواند ادعای زودرس پیروزی در یک مسابقه ملی باشد ، اما به راحتی می توان اظهار رضایت قانونی از پیروزی در ایالتی مانند فلوریدا ، که ساعاتی قبل آن را بیان کرد ، تفسیر کرد.

فیس بوک و توییتر تلاش های خود را برای مقابله با ادعاهای دروغ پیروزی دونالد ترامپ افزایش داده اند.
فیس بوک و توییتر تلاش های خود را برای مقابله با ادعاهای دروغ پیروزی دونالد ترامپ افزایش داده اند. عکس: دادا روویچ / رویترز

صبح چهارشنبه در حالی که ترامپ به اظهارات نادرست درباره بی انصافی در انتخابات ادامه می داد ، برچسب های بیشتری منتشر شد. توییتر درباره دو توییت هشدار داده است ، در یکی از آنها اعلام شده است که “انتخابات غافلگیرانه برای رأی دادن” انتخابات را تغییر می دهد و دیگری ادعا می کند که “آنها تمام تلاش خود را می کنند تا 500000 رأی در پنسیلوانیا از بین برود.” فیس بوک برچسب هایی را به همان پست ها اضافه کرد ، و اظهارات ترامپ را در مقابل بیانیه ای قرار داد: “مقامات انتخابات در مورد شمارش آرا ، پردازش و گزارش گیری از آرا ، قوانین سختگیری را دنبال می کنند.”

توییتر متذکر شد که اخطارهای اریک ترامپ ، کیلی مک اننی و تیم انتخاب مجدد ترامپ با اخطارهای پس از اعلام پیروزی در پنسیلوانیا مدتها قبل از اعلام نتیجه نهایی ، نادرست گزارش شده اند. با این حال ، برچسب گذاری این توییت ها بیش از نیم ساعت به طول انجامید و آنها بیش از 20 هزار بار قبل از هشدار توئیتر به آنها منتقل شدند و این باعث انتقاد از این شرکت در شبکه های اجتماعی برای ادامه عقب ماندن در اعمال سیاست های خود شد.

بعد از ظهر چهارشنبه ، توییتر توانست پیام های ترامپ را که به گفته وی “ادعا” می کند در انتخابات چهار ایالت که هیچ نتیجه ای نداشت ، رای دهد. البته انتخابات نحوه کارکرد نیست. توییت ها در پشت این اخطار پنهان شده بودند که “بخشی یا کل محتوای این توییت مورد اختلاف است و ممکن است گمراه کننده باشد.”

سیستم عامل های فناوری تا زمانی که شمارش آرا ادامه یابد در حالت انتخاباتی باقی می مانند. تبلیغات سیاسی در حال حاضر به طور نامحدود در فیس بوک و گوگل به حالت تعلیق درآمده است ، در حالی که توییتر از اکتبر 2019 اجازه این کار را نداده است

گوگل تمام تبلیغات “با اشاره به نامزدها ، انتخابات یا نتایج آنها را مسدود کرده است ، با توجه به اینکه تعداد بی سابقه آرا پس از روز انتخابات امسال شمارش می شود.” طبق گفته Axios ، این ممنوعیت باید حداقل هفته آینده ادامه داشته باشد و در صورت بحث برانگیز ماندن نتایج احتمالاً طولانی تر شود.



[ad_2]