انتظار می رود که صدراعظم کار خود را پس از ماه دسامبر تمدید کند کسب و کار

[ad_1]

انتظار می رود Rishi Sunak پس از ماه دسامبر در میان فشارهای فزاینده رهبران تجارت برای محافظت از مشاغل و اقتصاد در موج دوم ویروس کرونا ، تمدید آن را اعلام کند.

صدراعظم در حال آماده سازی است تا اعلام کند که طرح برجسته یارانه دستمزد ، که 80 درصد حقوق کارگران را پرداخت می کند ، با بالاترین سطح محدودیت Covid همچنان در دسترس برخی از مناطق کشور خواهد بود. دولت.

به عنوان بخشی از یک مبارزه دو طرفه برای جلوگیری از کنترل بیکاری در میان افزایش سریع عفونت های کوویید ، ساناک قصد دارد در روز پنجشنبه ، ساعاتی پس از آغاز ارائه بسته محرک جدید 100 میلیارد پوندی بانک انگلیس ، بیانیه ای را به عوام ارائه دهد. .

اعلامیه وزیر بهداشت پس از پیوستن گروه لابی بازرگانی بریتانیا و بالاترین نهاد صنفی به هم پیوست تا خواستار تمدید تا بهار شود.

روسای کنگره اتحادیه صنعت و تجارت انگلیس خواستار تمدید حمایت از دستمزد از سال جاری برای دومین بار در انگلستان شدند که اقدامات انسداد را اجرایی کردند ، گفت که اقدامات فوری برای جلوگیری از سونامی از دست دادن شغل لازم است.

کارولین فیربرن ، مدیر عامل CBI و فرانسیس او گرادی ، دبیرکل TUC ، گفتند که طرح حفظ شغل (JRS) ، که 80٪ از حقوق پرداخت شده را پرداخت می کند ، برای کمک به مشاغل و کارگران در زمستان سخت باید تا بهار تمدید شود.

اواخر روز چهارشنبه در یک توییت ، فیربرن گفت: “همانطور که بسیاری از شرکت ها روی کرکره می افتند ، فعالیت خود را تا بهار سال آینده درست می کنند. شرکت ها و کارمندان برای برنامه ریزی و بازسازی به اطمینان و ثبات بیشتری احتیاج دارند ؛ به گسترش JRS کمک می کنند.” .

او گرادی گفت: گسترش حمایت از کارگران و اشتغال خودکار تا بهار امری حیاتی است. وی گفت: “خانواده های کارگر برای ادامه زندگی در شرایط دشوار به امنیت مالی نیاز دارند. و کارفرمایان باید در آخرین لحظه تصمیم گیری را متوقف کنند ، “او گفت.

این مداخله پس از آن صورت گرفت که بوریس جانسون در آخر هفته اعلام کرد که آزمایش ها در حصر دوم انگلیس به مدت یک ماه تمدید خواهد شد. از زمان راه اندازی در ماه مارس و استفاده بیش از 9 میلیون کارگر در اوج خود بیش از 40 میلیارد پوند هزینه داشته است ، در ماه دسامبر این طرح باید جایگزین یک طرح پشتیبانی شغلی با سخاوت کمتر شود که 67 درصد حقوق را پرداخت می کند و دارای شرایط سخت تر است. شاخص.

در پیام روزانه Business Today مشترک شوید یا Guardian Business را در توییتر با آدرس BusinessBesk @ دنبال کنید

با این حال ، رهبران مشاغل گفته اند كه سطح بالاتری از پشتیبانی برای مدت طولانی تری مورد نیاز است زیرا شركت هایی كه از قبل دست به گریبان هستند در آستانه سقوط هستند.

نظرات Fairbairn و O’Grady از آنجا که هر دو به Sunak کمک کردند تا از پله های خیابان داونینگ شروع به جایگزینی کند ، مهم است. با این حال ، TUC و CBI معتقدند که این طرح برای دوره بهبود بهتر است ، که اکنون با موج دوم Covid-19 به شدت تضعیف می شود.

اعلامیه ساناکا پس از آن صادر شد که دولت به شدت از سخت گیری این طرح برای محو کردن برخی از کشورهایی که به بالاترین محدودیت های کوید وارد می شوند ، از جمله نبرد برجسته با اندی برن ، شهردار منچستر بزرگ در ماه گذشته ، خودداری کرد.

در میان چشم انداز اقتصادی به سرعت رو به زوال و محدودیت های شدیدتر در سراسر کشور ، نخست وزیر در اوایل این هفته به لزوم تغییر سیاست وزارت دارایی پی برد.

جانسون پس از چندین تغییر در ماه گذشته در این طرح ، پیشنهاد کرد که دولت های اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی ممکن است در آینده از آن استفاده کنند. وی در پاسخ به س MPsال نمایندگان مجلس گفت: “اگر سایر مناطق انگلیس تصمیم بگیرند اقدامی انجام دهند كه نیاز به طرح توسعه بیشتری دارد ، البته این برنامه در دسترس آنها است ، باید درست باشد. این نه تنها در حال حاضر ، بلكه در آینده نیز اعمال می شود.”

[ad_2]