بایدن دب هالند را به عنوان اولین وزیر امور داخلی بومیان آمریکا انتخاب می کند دولت بایدن

[ad_1]

رسانه های پیشین گزارش دادند ، جو بایدن دب هلند نماینده مجلس را به عنوان وزیر کشور انتخاب کرده و تنظیم کننده مقررات مایکل ریگان را به عنوان رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست در دو انتخابات متنوع و تأثیرگذار برای رسیدگی به موضوعات مهمی مانند زمین های عمومی ، آلودگی و بحران آب و هوا منصوب کرده است.

هالند ، یک نماینده کنگره مترقی دموکرات از نیومکزیکو از سال 2019 ، اولین دبیر کابینه هند و یکی از اولین هندی هایی است که در کابینه ایالات متحده کار می کند. حوزه قضایی این بخش اراضی قبیله ای و مناطق وسیعی از صحرای حفاظت شده آمریکا را شامل می شود ، از جمله اشیا valu قیمتی مانند Yellowstone و Yosemite National Park.

به گفته واشنگتن پست ، هالند عضو تالاب پوبلو است و اولین فرزندان اصلی مردم ساکن آمریکای شمالی خواهد بود و وزارت کشور را اداره می کند ، کشورهایی که روابط سختی با 574 قبیله شناخته شده توسط فدرال در ایالات متحده داشتند.

و او به رویترز گفت که تلاش خواهد کرد تولید انرژی های تجدیدپذیر را در ایالات فدرال گسترش دهد تا در مبارزه با تغییرات آب و هوا کمک کند و تمرکز قهقرایی دونالد ترامپ در افزایش تولید سوخت های فسیلی را خنثی کند.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان روز چهارشنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت: “هلند نماینده مجلس ، قلمرو را می شناسد و اگر او به عنوان وزیر کشور به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود ، او انتخاب بزرگی خواهد کرد.

تام اودال ، سناتور نیومکزیکو ، منتظر تأیید رسمی از بایدن ، نامزدی هالند را یک نامزد “مهم و شایسته” خواند و او را یک رهبر برجسته خواند.

اودال گفت: “این صدمه به دولت ترامپ خنثی می کند ، نیروی کار و دانش این بخش را بازیابی می کند ، به تعهدات ما در قبال جوامع بومی عمل می کند و اقدامات جسورانه ای را برای مبارزه با تسریع جو و بحران های طبیعی انجام می دهد.”

ترزا پیرن ، رئیس و مدیر عامل انجمن حمایت از پارک های ملی ، گفت اولاند آماده کار در “روز اول” خواهد بود و “قهرمان” کنگره است که به حفظ خط حفاظت کمک کرده است.

وی گفت: “در شرایط بحران همه گیر جهانی و آب و هوا ، ما به یک وزارت کشور نیاز داریم که آماده مقابله با چالش های قرن 21 با تصمیمات جسورانه باشد … از پارک های ملی و اراضی عمومی ما برای منافع همه آمریکایی ها محافظت کند.”

به گفته رویترز ، در همین حال ، بایدن قصد دارد ریگان ، تنظیم کننده اصلی محیط زیست کارولینای شمالی را به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کند.

در صورت تأیید سنای ایالات متحده ، ریگان اولین سیاه پوستی خواهد شد که EPA را اداره می کند. وی با برنامه ای برای به صفر رساندن میزان انتشار گازهای گلخانه ای اقتصاد ایالات متحده تا سال 2050 ، به عضو اصلی تیم جدید و گسترده بایدن تبدیل خواهد شد که متمرکز بر تغییر انحرافات زیست محیطی ترامپ و مقابله با بحران آب و هوا است.

ریگان سالها تجربه در صنعت سوخت فسیلی در ایالت خود به ارمغان می آورد ، از جمله نظارت بر توافق نامه 9 میلیارد دلاری تسویه حساب با دوک انرژی برای بزرگترین کارخانه تصفیه خاکستر ذغال سنگ کشور. پیش از این ، ریگان همچنین در EPA کار می کرد و در زمینه تغییرات آب و هوا و ابتکارات آلودگی در صندوق حفاظت از محیط زیست کار می کرد.

اسکات سیگال ، وکیل دادگستری موسسه حقوقی Bracewell که مشتری های آن شرکت های نفتی هستند ، گفت: “ریگان می فهمد که اهداف محکم زیست محیطی ، تحت الشعاع واقعیت های اقتصادی و فناوری ، بهترین روش را برای همه چیز ، از تغییرات آب و هوایی گرفته تا مسائل محلی بیشتر ایجاد می کند.

جیم مارستون ، رئیس سابق برنامه محیط زیست بنیاد حفاظت از محیط زیست ، گفت: “او می تواند با آنها صحبت کند ، با صنعت کار کند. و سابقه شخصی او به او اجازه می دهد تا ارتباط واقعی … با طبقه کارگر که در گیاهانی که باید تنظیم شوند ، “مارستون گفت.

دموکرات ها اکثریت بسیار کمی در مجلس نمایندگان دارند ، بنابراین از دست دادن اولاند توسط کابینه یک خطر است و باعث می شود سه عضو دموکرات مجلس که مجلس را ترک می کنند به دولت جدید بپیوندند.

مارسیا فاج به عنوان رئیس اداره مسکن و شهرسازی و همچنین سدریک ریچموند منصوب خواهد شد به عنوان مدیر دفتر مشارکت های عمومی کاخ سفید خدمت خواهد کرد.

[ad_2]