زندگی در باغ های ادینبورگ: انعکاسی از تکامل فرهنگی ملبورن پارک ها و مناطق سبز

[ad_1]

تبحث و جدال هفتگی آن در مورد استفاده از یکی از محبوب ترین پارک های ملبورن به سطح بالایی رسیده است. گروه کوچکی از مردم محلی نسبت به ادعای باكانالیا در باغ ادینبورگ از زمان كاهش محاصره ابراز نگرانی كرده اند. سپس بیش از 2000 کاربر پارک دادخواست را امضا کردند و اصرار داشتند که شهر یارا هرگونه درخواست منع قاطعانه برای نوشیدن را رد کند. الکل پس از ساعت 9 شب در باغ ها ممنوع است.

در 15 دسامبر ، این شورا ، که ماه گذشته به اولین شورای اکثریت سبزها در استرالیا تبدیل شد ، با در نظر گرفتن نظافت و سرویس بهداشتی اضافی ، به اتفاق آرا پیشنهاد ساکنان را رد کرد. موفقیت فوق العاده در ملبورن دلیل این جشن بزرگ (از نظر اجتماعی از راه دور) ، قرار دادن فضای سبز برای بهتر است. همانطور که در این فضاهای معمولی از تابستان دشوار خود خوشحال می شویم ، بیایید دلیل وجود پارک های ما را در اینجا بررسی کنیم.

ناتاشا یانگ از کارلتون نورث ، توسعه دهنده انجمن کالینگ وود ، واگنر شینتانی و معمار ، توبیاس مونک کیو ، از طریق برلین ، کباب های شیک در باغ های ادینبورگ.
ناتاشا یانگ ، واگنر شینتانی و توبیاس مونک در باغ ادینبورگ کبابی سبک دارند. عکس: دوزی موریس

بوسیله حرکت پارک ها ، که تقریباً 200 سال پیش در انگلستان آغاز شد ، پارک هایی مانند باغ های ادینبورگ در شمال فیتزروی در واقع واحه هایی با هدف ساخته شده اند که برای مقابله با آفت زندگی شهری طراحی شده اند. بیرکنهد ، اولین باغ عمومی اوقات فراغت جهان با دسترسی آزاد ، در نزدیکی لیورپول در سال 1847 به عنوان برابری طلبانه شهرداری و پادزهر شرایط زندگی بیماریزا تحت تأثیر طبقه بندی جدید شهری افتتاح شد. به زودی این جنبش در سراسر اقیانوس اطلس ، در دهه 1850 ، پارکهای مرکزی و Prospect در شهر نیویورک افتتاح شدند ، تقریباً در همان زمان شروع به کار در استرالیا.

Petten Pels: Petunia Fields توسط Joshua Davidson ، Gregory Matheson و Gregory Crocetti تهدید شده توسط Yarray Expansion
شکارگاه جوشوا دیویدسون ، گریگوری ماتسون و گریگوری کروستی با گسترش شهر “منطقه ورزشی” “یارا” تهدید می شود. عکس: دوزی موریس

در سال 1862 ، مشاوران فیتزروی 50 هکتار از زمین های باتلاقی را انتخاب کردند که هیچ تداخلی با این گیاه نداشت ، بیش از حد بیلیارد و درخت رشد کرده بود و شروع به تبدیل آن به یک پارک تفریحی منظم کردند. در سال 1867 ، هنگامی که پسر ملکه ویکتوریا ، دوک ادینبورگ ، هنگام بازدید از استرالیا به سختی یک سو assass قصد را از دست داد ، شهر فیتزروی یک نام پارک را به عنوان عذرخواهی پیشنهاد داد. دو قرن بعد ، پارک ها هنوز به شدت در زندگی روزمره ساکنان شهر دخیل هستند. آنها پناهگاه های سالم با مزایای ثابت شده برای افراد و جوامع هستند ، و هنگامی که در سال 2020 لکه های تازه و پیچیده ای برای ذهن و بدن ما ظاهر شد ، پارک های ما نجات یافتند. در حالی که همه گیری قطعاً قدم زدن در پارک نبود ، اما احتمالاً تعداد زیادی از آنها را گرفتیم.

در اولین یکشنبه پس از خروج از مرحله 4 ، من در باغ ادینبورگ قدم زدم. سکوی طولانی مدت رها شده برای بشکه دوباره زنده بود. سه مرد با دوچرخه و آبجو بازی می کردند. من فهمیدم که گریگوری ، گریگوری و جوشوا اعضای “Edi Gardens Petanque Pals” هستند ، یک گروه اجتماعی معمولی که از زمانی که یکی از توپ های گرگوری در سطل آشغال چند سال پیش پیدا شده است ، گرد هم می آید. در 40 سالگی و از حومه شمالی ، به این مردان گفته شد كه در طول محاصره آنها از فضایی برای تفریح ​​و ارتباط از راه دور استفاده می كنند كه سلامت روانی آنها را حفظ می كند.

بسیاری از این امکانات وجود دارد ، اما قبل از آن ، بالغ ، مانند جریان بی پایان انحراف و تعهدات ، برای بسیاری از مردم یک دور پینگ پنگ در پارک تقریباً صومعه ای احساس می شود. اما اخیراً ملبورن به پارک های محلی بازگشته است – و آنها تحویل داده اند.

برای چهار زن 20 ساله من روی حصار کنار اسکیت دراز کشیده بودم ، این اولین بار بود. آنها برای آزمایش توانایی غلتک زدن تازه به دست آمده خود ، راهی حومه حومه شدند. آماندا پکورا ، 23 ساله ، گفت که سه نفر از آنها در طول محاصره غلتک خورده اند – به عنوان نوعی تمرین که همچنین یک مجموعه اجتماعی و روانشناختی است. این مزیتی است که مدتها توسط ساکن محلی جوی کلوک 43 ساله ، که 30 سال در فیتزروی باول اسکیت بورد کرده است ، متوجه شده است.

یک فالگیر با مشتری در باغ ادینبورگ نشسته است.
به گفته خودش ، عارف رز شارون “به باغها عشق و لذت می بخشد”. عکس: دوزی موریس

امروزه بازدید وی از پارک بیشتر کارآفرینانه است. روزهای یکشنبه ، Kellock غذای چریکی را در مرز شمالی پارک ارائه می دهد. در سال های اخیر او از دیدن یک پارک پر جنب و جوش شوکه شده است ، به خصوص وقتی که از زمستان به دلیل نارضایتی خود بیرون می آییم. کلوک می گوید که سن “فقط نسبت به مردم محلی” نگرش او را نرم تر کرده است و به عنوان یک “شخص میانسال با اسکیت بورد” از فضای کارناوال باغ ها استقبال می کند. “ایده خوبی از تکامل فرهنگی ملبورن است: من می توانم کنار حاشیه بنشینم و هنوز هم بخشی از آن را احساس کنم.”

جوی کولاک ، خردکن مادام العمر
جوی کولاک ، خردکن مادام العمر کاسه فیتزروی و تامین کننده بهترین لازانیا در ملبورن. عکس: دوزی موریس

در سال های آینده ، دولت ویکتوریا 154 میلیون دلار به پارک های حومه ای و شهری اختصاص خواهد داد.ایجاد و احیای معادل 180 باغ گیاه شناسی سلطنتی ، فرصت های بیشتری را برای ارتباط در منطقه سبز باز و جوانی برای تأمین آب و هوا به ویژه در توسعه حومه شهرها فراهم می کند. پروژه پارک حومه. در مرکز شهر 10 میلیون دلار هنگفت به زمین های بازی و به رحمت سرویس بهداشتی می رود. اگرچه اکنون می توانیم به میخانه برویم ، سفر کنیم و باربی را به حیاط پشتی برگردانیم ، که مطمئناً عالی است ، هرچند به سختی جهانی است.

پاسخ آپارتمانهای شکسته ، بدون ماشین و مسکونی در بین ما همیشه پارکها بوده است. اکنون همه چیز در آن است. در حالی که ما منتظر زندگی مشترک در کوید هستیم ، اما همه چیز برای فضاهای دلپذیر پارک های ما روشن به نظر می رسد و برای ملبورن نیز بسیار زیبا به نظر می رسند.

[ad_2]