لوسی برنز و رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین فوتبالیست های فیفا معرفی شدند | بهترین جایزه فوتبال فیفا

[ad_1]

لوسی برنز اولین فوتبالیست بریتانیایی شد که در مراسم سالانه فیفا یکی از دو جایزه برتر را دریافت کرد ، زیرا مدافع “منچستر سیتی” بود و انگلیس به عنوان بهترین بازیکن زن جهان شناخته شد.

این جوان 29 ساله که فصل گذشته قبل از انتقال به سیتی “نامه عالی” را به دست آورد ، پرنیل هاردر ، مهاجم دانمارکی و وندی رنارد ، مدافع فرانسوی را شکست داد و از پیروزی در مراسم اهدای جایزه فیفا مجلل شوکه شد. ، که در زوریخ اتفاق افتاد.

برنز از طریق پیوند ویدیویی گفت: “وای ، چه تعجب.” “چه تعجب آور است که حتی در کنار دو بازیکن با این قامت نامزد شود! تا من برنده شوم … اکنون کلماتی ندارم که بتوانم احساسم را توضیح دهم. با پیروزی در این سال ، من آن را مانند هرگز قدردانی نمی کنم و آن را برای یک عمر به یاد می آورم. “

رابرت لواندوفسکی ، مهاجم بایرن مونیخ ، یک سال بعد وقتی بایرن را به لیگ ، جام و لیگ قهرمانان آورد ، جایزه مردان را از آن خود کرد و کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را شکست داد.

یورگن کلوپ بازیکن لیورپول با غلبه بر مارسی بیلزا ، مدیر لیدز و هانسی فلیک ، سرمربی بایرن مونیخ ، اولین مربی شد که دو بار جایزه مربیگری مردان را به دست آورد.

کلوپ پس از پایان انتظار طولانی مدت لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر ، جایزه را حفظ کرد. آلمانی با کسب عنوان قهرمانی گفت: “من هیچ تصوری از احساس آن نداشتم و کاملا غیرقابل عبور بود.”

سارینا ویگمن ، مربی هلند ، که سال آینده جانشین فیل نویل به عنوان مربی انگلیس می شود ، جایزه بهترین مربی در بین زنان را دریافت کرد.

سون هونگ مون ، مهاجم تاتنهام جایزه پوشکاش را به عنوان بهترین گل سال از آن خود کرد. در دسامبر سال گذشته کره جنوبی جایزه آرزو را برای یک گل انفرادی عالی مقابل برنلی بدست آورد.

[ad_2]