انتخابات ایالات متحده در سال 2020: ترامپ به دلیل اظهارات دروغی که پزشکان از مرگ سود می برند انتقاد کرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

چند روز به انتخابات باقی مانده بود. صدای سیاه برای ترامپ جمعه شب در اوهایو در حال فعالیت است و این یکی از آخرین شانس های پیروزی ترامپ علیه رای دهندگان “سیاه” در این ایالت است.

متأسفانه برای ترامپ ، این رویداد در کلیولند ، یک شهر 383 هزار نفری ، 20 نفر را جمع کرد.

به نظر نمی رسید که کاترینا پیرسون ، مشاور ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ ، که به عنوان سخنگوی سابق ترامپ نظریه های توطئه در مورد هیلاری کلینتون را تکرار می کرد و از زنانی که ترامپ را به خشونت جنسی متهم می کردند ، آزار داد.

پیرسون به حاضران گفت: “ما یک رهبر دونالد ترامپ داریم که به قول های خود عمل کرده است.”

پیرسون نحوه کارکرد این روش را مشخص نکرد اما دیدگاه خوش بینانه ای درباره احتمال انتخاب مجدد ترامپ ارائه داد.

پیرسون ، علیرغم همه شواهد خلاف ، گفت: “اکنون این اعداد فوق العاده به نظر می رسند.”

“رای گیری زودهنگام … برای دموکرات ها خیلی خوب به نظر نمی رسد. آیا در باره آن شنیدی؟ شما در مورد آن نخواهید خواند. اما واقعیت دارد. “

ترامپ در سال 2016 در مقایسه با 6 درصد میت رامنی در سال 2012 ، 8 درصد آرا black سیاهان را به دست آورد و جو بایدن رای کلی سیاهان را به دست آورد. اما این نظرسنجی نشان دهنده شکاف نسلی است ، از سال 2016 حمایت ترامپ در میان سیاه پوستان جوان افزایش یافته است.

در یک رویداد در کلیولند که در دفتر کم نور یک مبارزات انتخاباتی در شرق شهر برگزار شد ، به نظر می رسید که پنج شرکت کننده سفیدپوست باشند.

Gail Wilson – پیام WOKE را به شماره 88022 ارسال کنید
(MsGailWilson)

KatrinaPierson و @ JaRonSmith45 برای شروع # صدای سیاه برای ترامپ پخش کننده های خانگی در کلیولند ، اوهایو! pic.twitter.com/1bghuXEqhV


30 اکتبر 2020

لارنس هیل 58 ساله گفت: “به عنوان یک سیاه پوست ، آنچه او به طور خاص انجام داد ، روی سیاه پوستان تأثیر خواهد گذاشت.”

هیل گفت: “او از همه کالج ها و دانشگاه های سیاهپوستان پشتیبانی می کند.” “اوباما واقعاً سعی نکرد برای کمک به کالج ها و دانشگاه های سیاه پوست ما کاری انجام دهد.”

ترامپ گفت که او با تهیه بودجه مداوم ، کالج ها و دانشگاه های سیاه پوستان را “نجات” داد – موسسات آموزش عالی که قبل از 1964 برای آموزش سیاه پوستان آمریکایی تاسیس شده اند. واقعیت های بررسی واقعیت نشان می دهد که اگرچه ترامپ این لایحه را که توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان تهیه شده است امضا کرد ، اما میزان بودجه تخصیص یافته به HBCU از زمان ریاست جمهوری باراک اوباما به سختی تغییر کرده است.

با این حال ، هیل پیش بینی کرد که حمایت ترامپ از روز سه شنبه انجام شود.

“افراد سیاه پوستی هستند که می خواهند بیرون بیایند و از رئیس جمهور ما حمایت کنند. امسال من بیش از هر زمان دیگری در زندگی ملاقات کرده ام. ”

“رای دهندگان اسپانیایی تبار و سیاه پوست ، ما در حال کشف این موضوع خواهیم بود.”



[ad_2]