ویروس کرونا در انگلیس: بوریس جانسون کنفرانس مطبوعاتی درباره محاصره جدید در انگلیس – اخبار زنده | اخبار جهان

[ad_1]

PA Media پیش نمایش مفیدی از کنفرانس مطبوعاتی امروز دارد:

بعد از ظهر شنبه ، بوریس جانسون در میان گمانه زنی ها مبنی بر محاصره ملی در انگلیس در هفته آینده ، یک نشست خبری با مشاوران عالی پزشکی و علمی خود برگزار می کند.

انتظار می رود در ساعت 5 بعد از ظهر بعد از جلسه هیئت دولت ، پروفسور کریس ویتی و سر پاتریک والانس در خیابان داونینگ ساعت 5 عصر به نخست وزیر بپیوندند.

جانسون تاکنون در برابر فشارها برای ایجاد محدودیت های سراسری مقاومت کرده است ، در عوض سیستم محلی سطوح را انتخاب کرده است ، اما گزارش شده است که از چهارشنبه به مدت یک ماه همه موارد به جز فروشگاه ها و م institutionsسسات آموزشی لازم را تعطیل می کند.

این تغییر سیاست پس از آن صورت می گیرد که داده های جدید مقیاس موارد را در سراسر انگلیس نشان دادند. اداره آمار ملی تخمین می زند که 568100 نفر در خانوارها در هفته منتهی به 23 اکتبر به ویروس کرونا آلوده شوند.

اعضای حکیم از اقدامات سختگیرانه حمایت کردند.

یک نماینده از حکیم ، پروفسور کلوم سمپل ، در رادیو BBC BBC 4 امروز گفت: “برای کسانی که موج دوم را باور ندارند ، موج دوم وجود دارد.

“و برخلاف موج اول ، زمانی که ما یک قلعه ملی داشتیم که از بخشهای عظیمی از جامعه محافظت می کرد ، اکنون شیوع همه گروه های سنی را نگران کرده است.”

پروفسور جان ادموندز گفت که تنها راه “نسبتاً ایمن” کریسمس انجام اقدامات “سخت” برای کاهش سریع “ویروس” است.

این در حالی است که یک مشاور علمی ارشد دولت گفت که “قطعاً خیلی دیر بود که فکر کنیم این قطع کننده مدار دو هفته ای خودش را مرتب می کند.”

“این کمی تخلیه است ، اما برای کاهش فوری (مقدار R) کافی نیست. یک سوئیچ دو هفته ای تأثیرگذار است ، اما اکنون تقریباً اثر طولانی آن بیشتر طول خواهد کشید. “

آنها گفتند که در بسیاری از مکان ها باید مقدار R کاهش یابد تا “آن را به سطحی کاهش دهد که خطر ایجاد اختلال در سرویس بهداشتی را نداشته باشد” ، در حالی که در مناطق دیگر رشد باید هموار شود.

آنها هشدار دادند ، هرچه بیشتر آن را رها كنید ، “چرخاندن دشوارتر است.”

محدودیت های پیشنهادی منجر به درخواست های جدید برای کمک مالی اضافی به مشاغل آسیب دیده در روز بسته شدن طرح مرخصی شده و با طرح حمایت از استخدام Chancellor (JSS) جایگزین شده است.

کیت نیکولز ، مدیر اجرایی تجارت هتل های انگلیس ، گفت که قلعه ملی برای صنعت “کاملاً ویرانگر” خواهد بود و از این بخش خواست “کمک های اضافی قابل توجهی برای عبور از آن” دریافت کند.

فرانسه و آلمان در اوایل این هفته محدودیت های ملی را اعلام كردند ، در حالی كه از 16 اكتبر ، میخانه ها و رستوران ها به استثنای وعده های غذایی تحویل و تحویل ، به مدت چهار هفته تعطیل بودند. مدارس به مدت دو هفته تعطیل بود.

ولز در حال حاضر در حالت “حفاظت از آتش” است ، اوقات فراغت ، مهمان نوازی و جهانگردی تعطیل است و در اسکاتلند بیشتر مردم از روز دوشنبه در سطح 3 سیستم پنج لایه جدید قرار دارند.

[ad_2]