با رشد سهام و پوند ، بیت کوین به بالاترین رکورد بیش از 23000 دلار رسید – تجارت زنده است

[ad_1]

پوشش تدریجی آخرین اخبار اقتصادی و مالی به عنوان امید به توافق نامه Brexit و بسته تحریک آمریكا موجب رونق بازارها می شود

  • بیت کوین 22000 دلار و سپس 23000 دلار فروخت
  • دویچه: کاهش ارزش پول باعث تقاضای زیاد بیت کوین می شود
  • بازارها به امید توافق Brexit و محرک های ایالات متحده دور هم جمع می شوند
  • شب گذشته ، فدرال رزرو متعهد شد که از خرید دارایی پشتیبانی کند
  • دلار آمریکا به کمترین میزان خود در سال 2018 سقوط کرد

9.53 صبح GMT

کیت جکس با جامعه عمومی توضیح خوبی در مورد چگونگی انتظارات از تورم بالاتر پس از برنامه های محرک بانک مرکزی منجر به تقاضای بیت کوین شده است:

به نظر من [Dutch] شیدایی لاله ها به یک حباب حدس و گمان تبدیل شد ، یک تفریح ​​عجیب اما بی ضرر برای دوستداران ثروتمند گل ، زمانی که مردم به امید سود سریع می خریدند و بیشتر با اعتبار خرید می کردند.

از این نظر ، حداقل بیت کوین متفاوت است زیرا حتی در حال حاضر بیشتر فعالیت ها “خرید برای نگه داشتن” است. توسط افرادی که معتقدند این یک رقیب طبیعی برای طلا به عنوان موجودی ارزش در زمانی است که بانک های مرکزی در حال انجام یک بازی فانتزی و رایگان با پول فیات هستند. طرفداران معتقدند که بانک های مرکزی ، که در پشت یک دوره تاریخی هنگامی که افزایش نیروی کار در جهان و تغییرات عظیم تکنولوژیکی تورم را مهار می کند ، شیر پول را باز کردند ، برای مهار تورم بسیار کند خواهد بود.

9.30 GMT

ضعف دلار آمریكا از امروز صبح كه سرمایه گذاران دارایی های دیگر را جمع می كنند ، تأثیرگذار بوده است.

الکسی کوپتسیکویچ، FxPro یک تحلیلگر ارشد بازار توضیح می دهد:

تقاضا در بسیاری از بازارها – از یورو و طلا گرفته تا سهام و بازارهای ارزهای رمزنگاری شده.

FOMC در جلسه اختتامیه خود در سال 2020 قول داد که خرید تراز دارایی تا 120 میلیارد دلار ماهانه را ادامه دهد تا زمانی که تورم با اطمینان به 2٪ برسد. این اظهار نظرها به بازارها اجازه داده تا روند صعودی خود را با ادامه روند نزولی دلار حفظ کنند.

دیروز در برابر دلار نه تنها بانک مرکزی ، بلکه داده های ضعیف در مورد خرده فروشی نیز کار کرد. این کاهش 1.1٪ در ماه نوامبر را نشان می دهد ، که دومین ماه پاییز است و نشان دهنده نگرانی شدید از آمریکایی ها به دلیل افزایش بیماری است. همانطور که می بینیم ، خلق و خوی مثبت در بازارهای سهام به لطف واکسن به دور از حال و هوای آمریکایی های عادی بود.

شاخص دلار $ DXY پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای ادامه چاپ پول بیشتر تا زمانی که “پیشرفت چشمگیر بعدی” نداشته باشد ، برای اولین بار از آوریل 2018 به زیر 90 کاهش یافت.

این در مارس امسال 12.65 درصد کمتر از 103.0108 است. pic.twitter.com/7rWasIQLLY

ادامه خواندن …

[ad_2]