اسپورت انگلیس از “تنظیم مجدد طلایی” برای تبدیل تناسب اندام و ضد چاقی خبر داد ورزش ها

کودکان و افراد محروم در قلب “تنظیم مجدد طلایی” ورزش و فعالیت بوده اند و “اسپورت انگلیس” یک استراتژی 10 ساله جدید را برای تغییر سطح تناسب اندام و مبارزه با چاقی اعلام کرده است. این طرح 50 میلیون پوند پشتیبانی اضافی برای کمک به بهبود ورزش های همگانی ، مانند نت بال و راگبی ، پس از Covid-19 در 2021 فراهم می کند.

این اطلاعیه بخشی از یک تلاش هماهنگ برای مبارزه با سطح فعالیت هایی است که به طور قابل توجهی در یک بیماری همه گیر جهانی کاهش یافته و مبارزه با افزایش نابرابری ورزشی است.

تقریباً 14 میلیون بزرگسال در انگلیس از اواسط مارس تا اواسط ماه مه سال گذشته کمتر از 30 دقیقه ورزش در هفته انجام دادند و قلعه بهار منجر به افت “بی سابقه” سطح فعالیت شد. به گزارش اسپورت انگلیس ، تعداد کودکانی که برای یک ساعت فعالیت در روز از دستورالعمل های دولت پیروی می کردند بیش از 100000 نفر کاهش یافته است.

تیم هولینگسورث مدیر عامل این سازمان به گاردین گفت که اطمینان دارد که این استراتژی جدید واقعاً می تواند اوضاع را تغییر دهد. وی گفت: “سال گذشته چالش های بزرگی را به وجود آورده است.” “اما همچنین به ما فرصتی طلایی داده است تا در مورد چگونگی ارائه ورزش و فعالیتهای بدنی به جوامع خود تجدیدنظر کنیم و همچنین در مورد چگونگی کمک به مردم برای یافتن راهی برای عضویت مجدد فکر کنیم.”

وی اضافه کرد: “در قلب همه اینها تمرکز بی وقفه بر توانمندسازی مردم و جوامعی است که به طور سنتی از آنها به جای مانده و کمک به رفع موانعی که مانع از ورزش و فعالیت آنها می شود.

با این حال ، اسپورت انگلیس می گوید استراتژی جدید آن برای ترقی کشور از طریق ترکیبی از سرمایه گذاری هدفمند ، نوآوری و استفاده از فن آوری های جدید کار خواهد کرد.

مهمتر از همه ، گزارش نوید می دهد که به ویژه برای کسانی که به طور سنتی ترک می شوند مفید خواهد بود ، و اشاره می کند که: “اکنون فرصت های ورزش و فعالیت – و بهره مندی از فعالیت – بیش از حد به سابقه ، جنسیت ، مانده بانکی و کد پستی ما مصمم هستیم که با این نابرابری کنار بیاییم و مزایای فعالیت را برای همه باز کنیم. “

وزیر ورزش ، نایجل هادلستون از این پیشنهادات استقبال کرد و گفت که آنها بخشی از دولتی هستند که ورزش و فعالیتهای بدنی را در قلب برنامه بهبود ویروس کرونا قرار می دهد.

وی افزود: “این بخش به مسئله مهم فعال نگه داشتن مردم پاسخ داده است.” “من اطمینان دارم که آنها به فعالیت خود ادامه می دهند ، به مبارزه با چاقی کمک می کنند و بنیانی برای زندگی فعال تر برای جوانان و بزرگسالان ایجاد می کنند.”