مقاله ترامپ در مورد استیضاح به زودی به سنا منتقل می شود – زنده | اخبار ایالات متحده

کمی بیشتر از دو ساعت بعد سران استیضاح مجلس نمایندگان به ریاست آنها جمی راسکین ، نماینده کنگره مریلند، به طور جدی ادامه خواهد داد مقاله استیضاح در برابر دونالد ترامپ از طریق پایتخت به روستا سنا، در آستانه محاکمه رئیس جمهور سابق جرایم و جرایم عالی.

این تنها مقاله ای است که ترامپ را به “متهم می کند”تحریک قیام“از آنجا که وی در تجمع خود در نزدیکی کاخ سفید در 6 ژانویه از هواداران خواست” برای لغو نتایج انتخابات “بجنگند.

اما همچنین وجود دارد گرجستان عنصر

در اینجا برخی از متراکم بخشهایی از مقاله (پررنگ من) ، می توانید همه چیز را اینجا بخوانید.

“در تاریخ 6 ژانویه 2021 ، مجلس و سنا در کاپیتول ایالات متحده برای شمارش آرا of کالج انتخاباتی ملاقات کردند. در ماه های گذشته ، رئیس جمهور ترامپ بارها و بارها بیانیه های نادرست صادر کرد با این استدلال که نتایج حاصل از کلاهبرداری گسترده است و نباید توسط مقامات پذیرفته یا تأیید شود.

“کمی قبل از جلسه مشترک ، ترامپ در جمع مردم در واشنگتن دی سی سخنرانی کرد. او در آنجا ادعاهای دروغین را تکرار کرد که “ما در این انتخابات پیروز شدیم و پیروز شدیم”. اون هم به عمد اظهاراتی را بیان کرد که، در متن ، تشویق می شود – و قابل پیش بینی است منجر به – یک اقدام غیرقانونی در پایتخت، به عنوان مثال: “اگر با جهنم خود مبارزه نکنید ، دیگر کشوری نخواهید داشت.”

“بنابراین رئیس جمهور ترامپ اعضای جمعیتی را که خطاب به آنها بود تحت فشار قرار داد تا تلاش کند در جلسه مشترک دخالت کند [of Congress]، تخلف غیرقانونی و تخریب شده کاپیتول ، مقامات مجری قانون زخمی و کشته شده ، اعضای تهدیدکننده کنگره ، معاون رئیس جمهور [Mike Pence] و کارمندان کنگره ، و درگیر دیگران اقدامات خشونت آمیز ، کشنده ، مخرب و فتنه انگیز. “

وی سپس اندکی به 6 ژانویه اشاره می کند ، زمانی که گفته می شود رفتار وی به دنبال “تلاش های قبلی برای تضعیف و انسداد” تصویب نتایج انتخابات ، از جمله:

«تماس تلفنی 2 ژانویه طی آن رئیس جمهور ترامپ وزیر امور خارجه جورجیا را فراخواند ، برد رافنسپرگر، آرهپیدا کردنرای کافی نتایج انتخابات ریاست جمهوری در جورجیا را لغو و در صورت عدم موفقیت رافنسپرگر را تهدید کند. “

ادامه می دهد که “ترامپ امنیت آمریکا را به طور جدی تهدید کرده است… صداقت را تهدید می کند سیستم دموکراتیک، مانع انتقال مسالمت آمیز قدرت شد …….او به اعتبار خود به عنوان رئیس جمهور خیانت کرد. “