از Supalonely تا استادیوم ها: با Benee ، “احمق معمولی نیوزیلند” ملاقات کنید | پاپ و راک

[ad_1]

تهزاران نفر از طرفداران شنبه شب در محل برگزاری جمع شدند ، تلفن های طبقه بالا ، ماسک ها قابل مشاهده نیستند: به نظر می رسد صحنه ای از یک دوره دیگر است ، نه اکتبر 2020. هنگامی که بن در صحنه اوکلند اسپارک موج می زند ، ممکن است تنها ستاره پاپ جهان شود: موسیقی زنده اخیراً در زادگاهش نیوزیلند از سر گرفته شده است. عاری از کنسرت ، طرفداران خانه با حسادت مستقیم تماشا می کنند.

استلا بنت 20 ساله که دو هفته بعد از طریق زوم صحبت می کند ، درباره مقیاس این رویداد می گوید: “من چنین چیزهایی را انتخاب می کنم تا ذهنم تغییر نکند.” “من قبلاً گل آلود شده ام.” (با لهجه گسترده او “Nu-Zild” به نظر می رسد مانند “تورتیلا” باشد ؛ در همین حال ، بنی ، “بنی” را اعلام می کند.) تور ملی وی بدون هیچ گونه وقفه ای از قفل محلی که چند هفته قبل به پایان رسید ، قطع شد. او می گوید: “همه فقط می خواهند به كنسرت ها برگردند.” “او از چنین نوع کنسرت شگفت انگیزی برخوردار بود. من فکر می کردم مردم واقعاً مست خواهند بود و بعضی ها هم بودند ، اما خیلی ها این کار را کردند متمرکز. “

قرار بود بازگشت اکتبر به بنی ، که ستاره خانه شد ، به یک کلاه پیروز برای سفرهای کوچکتر به ایالات متحده و اروپا تبدیل شود ، که به ناچار لغو شد. همه گیری پیشرفت او را متوقف کرد و او را مجبور کرد که به خانه پدر و مادرش در اوکلند برگردد. با این حال ، زمینه دستیابی به موفقیت او را نیز ایجاد کرد. در اوایل سال جاری ، تک آهنگ خودمختار و دوست داشتنی او Supalonely به عنوان یک چالش رقص برای TikTok مطرح شد. یک روز در ماه فوریه ، سه ماه پس از انتشار ، ویروسی جدید آن باعث افزایش 400 درصدی جریان شد. بعد از متن – “من یک عوضی تنها هستم!” – اخیراً در حصر محاصره شد ، به رشد خود ادامه داد: ساپالات 17 هفته در جدول بریتانیا بود و در اواسط آوریل به رتبه 18 رسید.

بنی هنوز در مورد برنامه های لغو شده خود “کاملاً ناخوشایند” بود. او می گوید: “با موسیقی ، مثل این است که خودتان را می فروشید: اگر مردم آن را دوست دارند و شما را دوست دارند ، می خواهید به آنها فکر کنید که باید بمانید.” “اتفاقی که برای من با TikTok افتاد به نوعی ترسناک است زیرا این مانند: گه ، شاید من نمی خواستم الان این اتفاق بیفتد ، شاید فراموش کنم.”

اما با مجبور کردن تقریباً همه سخنرانی ها و فرصت های چاپی به صورت آنلاین ، همه گیری جهانیان را به بنی تبدیل کرد. او اولین بازی تلویزیونی خود را در آمریکا با اوکلند انجام داد و برای الن دی جنرس و جیمی فلان بازی کرد و همچنین از راه دور با گریمز ، لیلی آلن و خواننده رپ فلو میلی همکاری کرده است. او می گوید: “گاهی اوقات کمی احساس گناه می کنم.” “امسال برای بسیاری از مردم بسیار پرتنش و بسیار افتضاح بوده است. برای من شگفت انگیز است زیرا بزرگترین سال کار من است. وقتی دنیا به معنای واقعی کلمه از هم می پاشد ، احساس هر چیزی بسیار عجیب است. “

بنی دارای یک زوال عقل و صمیمیت زیبا است که این سال نابود مانند یک مقوی احساس می شود (و این او را از ستاره های پاپ برچسب های بزرگ که به شدت تلاش می کنند در TikTok آلوده شوند) جدا می کند. او توصیه شد که شکست سوپالونلی را با یک آهنگ “نسبی” دنبال کند ، در عوض آهنگ “حلزون” را نوشت که از نظر حیوان مورد علاقه او خوانده می شود. او حتی با فاصله 12000 مایل و 13 ساعت اختلاف زمان ، شرکت را سرگرم می کند ، عامیانه صحبت می کند (“سطح بعدی شوکه می شود” – که شوکه است) و ناامنی خود را به روشی نشان می دهد که برای جوان بیست ساله واقعی احساس می شود. در روز جهانی بهداشت روان ، بنی هفت عکس از خود به اشتراک گذاشت که گریه می کرد تا 560،000 فالوئر اینستاگرام خود را نشان دهد که “اکثر مردم گاهی اوقات گریه می کنند”

برای او مهم است که طرفدارانش نه تنها در بازدیدها ، بلکه در موزیک ویدیوها نیز او را بشناسند. او به دنبال کلمه مناسب می رود: “کاش آنها دقیقاً می دانستند من چه هستم و واقعاً چه هستم” ، “یک احمق و کاملاً عادی ، از نیوزلند ، و خود را خیلی جدی نگیر”.

بنه پشت اسب
“من یک سستی بزرگ هستم” … بن. عکس: هری بود

بنی نیو می گوید ، در نیوزیلند تعداد ستارگان موسیقی پاپ کمتر از “شکل خاص” است. به طور طبیعی ، برخی مقایسه ارزان Benny را با دیگر زنان ستاره جوان پاپ انجام دادند. اما هنگامی که او شبیه بیلی ایلیش است ، همانطور که برخی از عناوین عنوان شده است ، او این رویکرد بی احترامی نوازنده به ارائه را به اشتراک می گذارد: بنی اغلب در گوش گربه ، شلوار باری و لباس فضایی اجرا می کند و باعث تحقیر بدن اخیر در رسانه های اجتماعی شده است. آیلین او می گوید: “من هرگز کسی نبوده ام که دوست داشته باشد بدن خود را در آنجا پهن کند.” و اگرچه او از برکناری زودهنگام خود از پست لرد ناراحت است ، اما حسادت می کند زیرا هموطن او شهرت و بی هویتی را متعادل می کند. “او حدود یک سال است که در اینستاگرام خود کار نمی کند ، اما همچنان مطرح است.”

اما موفقیت در یک کشور کوچک باعث می شود که گاهی بنی در معرض دید قرار گیرد. او می گوید ، اوایل سال جاری ، دو مرد او را با ماشین خود به خانه آوردند. “من مطمئن هستم که کاملاً بی ضرر بود ، اما در عین حال نازک تر می شد.”

اخیراً ، او افرادی را گرفت که درباره موقعیت خود در اینستاگرام تعمق می کردند و در ملا her عام از او فیلم می گرفتند. او قبلاً مستعد پارانویا بود. طی چهار سال گذشته ، بنی می گوید: “من این احساس را داشتم که شخصی بیرون من را تماشا می کند ؛ منتظر خوابیدن من است تا بتواند شب ها مرا ببرد.” او خودآگاهانه می خندد.

ترس او از آدم ربایی موضوع “باغ شب” و “هیولا” است: آهنگ های تازه نگران کننده هستند. در وب سایت Happen to Me ، او احتمال مرگ در سانحه هواپیما یا آتش سوزی در خانه را بررسی می کند. او که مصمم بود جلوی نیاز به خواستگاری از مادرش را بگیرد ، به یک روانشناس مراجعه کرد و در فیلم های ترسناک و “عجول ها” مکث کرد. حالا او تمام شب را با توله سگ جدیدش می خوابد: “تا وقتی که هر شب روی تختم دراز می کشم ، واقعاً خوبم.”

اگرچه بنی مجبور شد یک سال را در خارج از کشور بگذراند ، اما همه گیر شدن هوا در نیوزیلند باعث شده است که وی احساس امنیت کند: واکنش اخیر نخست وزیر Jacinda Ardern به ویروس به عنوان بهترین در جهان شناخته شده است. او می گوید: “احتمالاً خیلی ترسناک است که شخصی مانند ترامپ یا بولسونار کشور شما را اداره کند.”

اولین جنجال واقعی در بنی قبل از انتخابات نیوزلند در ماه گذشته اتفاق افتاد ، زمانی که کلیپی با عنوان جودیت کالینز – رهبر حزب ملی محافظه کار و رقیب سیاسی اردرن – “عوضی” روی صحنه در ولینگتون بود. وی تا حدی غیرقابل قبول گفت: “من می دانم که شما نباید زن دیگری را عوضی صدا کنید ،” اما در این صورت ، من با سیاست کسی موافق نبودم. و اگر نوازنده هستید ، می توانید هرچه می خواهید بگویید. “

شب انتخابات خود همزمان با فینال تور Benny’s Auckland بود. او این نمایش را به مناسبت پیروزی تاریخی اردرن و شلوئه سواربریک ، حزب 26 ساله سبزها که نماینده محلی بنی است ، به حالت تعلیق درآورد. “دل و روده [gutted] اگر شما در غیر این صورت رای دادید ، “او گفت ، شانه خالی کرد. جمعیت نشانه کمی از آنچه داشتند داشتند. او امیدوار است طرفدارانش عقایدشان را بگویند. او می گوید: “آنچه من می گویم برای افراد در بین مردم است ، برای کسانی که در خانه هستند نیست.” “وقتی من در یک کنسرت هستم یک چیز راحتی وجود دارد. احساس می کنم می توانم هر چیزی بگویم زیرا این افراد … ما برای همدیگر هستیم ، می دانید؟ “

Hey ux در 13 نوامبر در جزیره آزاد شد



[ad_2]