حرکت های جدید: فیلم های رقص خیره کننده برای نمای بسته صحنه

[ad_1]

نبوغ سرد

مجموعه طولانی “تصور زندگی” توسط ولاندرین ، یک جفت موسیقی دان و رقصنده ، در اطراف شهر زادگاهش آنتورپ فیلمبرداری شده است. در نبوغ سرماخوردگی ، مت فولی رقصنده در یک لباس بدن که برای پوچ ، تندرست ، خم شدن ، لرزش و نوک بدن تلاش می کند (درو ژاکوبی با تنظیم طرحی) به باریتون باس تنش و معتبر جاستین هاپکینز ، که تئاتر را تماشا می کند ، جاذبه داده است. پورسل “تو چه قدرتی داری”. این فوق العاده قانع کننده است.

FLTPK

تریک مک اینتایر ، طراح رقص آمریکایی ، یک رویداد غنی داشت. او به قاره های لندن نقل مکان کرد و سکوی رقص آنلاین FLTPK را ایجاد کرد و هر دو هفته یک بار فیلم های رقص کوتاه جدید توسط طراحان رقص مختلف را به نمایش می گذارد. فیلم خود مک اینتایر ، من اینجا کی هستم؟ این یک رویکرد هوشمندانه به موضوع “رقصندگان در اتاق نشیمن خود هستند”. دیگری ، هیستریک ، جوشوا یونکر از باله سلطنتی را می بیند که از این عنوان جان سالم به در برد ، که معلوم شد یک تورم بادی زرد روشن غول پیکر است.

رقصنده جوشوا یونکر با عصبانیت ، در بستر FLTPK.



رقصنده جوشوا یونکر با عصبانیت ، در بستر FLTPK. عکس: پروژه های FLTPK / Trey McIntyre

پابلو پاریس ساتی

برای یک آسمان آبی آرام و نگاهی به هدیه های پاریس ، مانند همه موارد دیگر ، این رقصنده باله انفرادی Opera Paris Pablo Legos مانند فشار دادن یک دکمه تنظیم مجدد در روز شما است. موسیقی رویایی “Gnosien № 1” رویایی ساتی است ، حال و هوای آن پایین است ، رقص رقص کم است ، اما این برای لذت بردن از نمای رقص و نمای دور از Legacy کافی است. کارگردان POB ، اورلی دوپونت نیز دیده می شود که در حالی که در مریتا گراهام در فیلم Breath در حال رقصیدن است ، در آسمان خالی به طرز دلربائی نگاه می کند.

سوکت

به سرعت (قبل از همه گیری همه گیر) فیلم کوتاه “Ukveli Roach” و “BirdGang” ، ساخته شده توسط کالین امرسون ، ساخته شد. توسط خواننده الکترو روح ، کیان ، که به آهنگ مشهور تنظیم شده است ، پشت آن یک ایده ساده وجود دارد – من آن را به طور کامل توصیف نمی کنم ، اما کافی است بگویم که به شما چشم انداز همان حرکت ها را می دهد و به زودی متوجه خواهید شد که بدن های شل و ول رقصنده ها به نظر می رسد همیشه در مسیر طبیعی نروید …

همان فضا

دیدگاه های چند وجهی بیشتر در “همان فضا برای باله ملی هلند” پیتر لونگ. این برای کسانی که از مرور اینترنت ناامید شده اند مناسب است زیرا شما در انتخاب کارگردان شخص دیگری گیر کرده اید – در اینجا سه ​​زاویه دوربین وجود دارد و می توانید بین آنها یک تماشای یک بازی 19 دقیقه ای را تغییر دهید. پخش کننده اینترنت ناامید کننده است ، اما یک پیشنهاد جالب در مورد آینده رقص دیجیتال است. پنج رقصنده ، سه تاس خالی ، فرصت های زیاد.

ساکن شوید

واکنش خلاقانه به هر کسی که در خانه موج اول همه گیری را بگیرد هنوز ناامید کننده است. طراح رقص ، ربکا ایوانز و گروه Pell ، پروژکتورهایی را به خانه ساکنان جنگل والتهام در شمال شرقی لندن فرستادند ، که فیلم های رقصنده های انفرادی پر از آنها بود. دریافت کنندگان (هیچ یک از آنها رقصنده حرفه ای) سپس از نحوه تعامل با طرح ریزی فیلمبرداری کردند ، نتایج بدیع و یک پیچ و تاب زیبا از یک کودک نوپا که یک رقصنده کوچک را از طریق دیوار تعقیب می کرد ، بدست آوردند.



[ad_2]