اخبار مربوط به ویروس کرونا ویروس: رئیس جمهور مکزیک از کوید بایدن برای تمدید ممنوعیت سفر تمجید می کند | اخبار جهان





01:20

واکسن Pfizer Covid برای توزیع در استرالیا تأیید شده است

نخست وزیر روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: در استرالیا ، واکسن Pfizer از استانداردهای دقیق ایمنی ، کیفیت و اثربخشی برخوردار است و واکسن برای توزیع در استرالیا برای افراد بالای 16 سال تأیید شده است.

انتظار می رود اولین واکسیناسیون در اواخر ماه فوریه انجام شود و 1.4 میلیون دوز اول به یک گروه اولویت دار شامل قرنطینه ها و مرزبانان ، کارکنان بهداشتی که در مناطق پرخطر کار می کنند و کارمندان و ساکنان سالخورده اختصاص می یابد. این کار در بیمارستان ها انجام می شود و دولت درصدد است 80000 دوز در هفته دریافت کند.

بعد ، 14.8 میلیون دوز به بزرگسالان 70 سال به بالا و همچنین ساکنان جزایر بومی و تنگه تورس بالای 55 سال می رسد. سایر متخصصان بهداشت ؛ جوانان مبتلا به بیماری های پزشکی و معلولیت های بزرگ. و کارگران حساس و پرخطر ، از جمله مدافعان ، پلیس ، آمبولانس ها ، آتش نشانان و کارگران گوشت نیز در مرحله دوم واکسینه می شوند:

به روز شده





00:54

رئیس جمهور مکزیک آزمایش مثبتی برای وجود ویروس کرونا دارد

رئیس جمهور مکزیک ، آندرس مانوئل لوپز آبرادور ، آخرین رهبر جهان شد که قرارداد Covid-19 را امضا کرد.

این سیاستمدار 67 ساله یکشنبه شب در توییتر گفت: “متاسفم که به شما اطلاع می دهم که من آلوده شده ام.”

آندرس مانوئل
(lopezobrador_)

برگه اطلاعاتی که من به COVID-19 مسری هستم. Syntomas son leves pero ya estoy و tratamiento medico. مثل همیشه ، من خوش بین هستم. ما از همه استقبال می کنیم من نماینده Dra هستم. اولگا سانچز کاردرا در مورد روشهای اطلاع رسانی در مورد کما-خبرسازان-تاس-لوس-دیاز.


25 ژانویه 2021

“علائم خفیف است ، اما من تحت مراقبت پزشکی قرار می گیرم. مثل همیشه ، من خوش بین هستم. “، لوپز آبرادور ، ملی گرای پوپولیست که به دلیل رهبری همه گیری و انتخاب برای جلوگیری از ماسک صورت مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

مکزیک در شرایط سختی که بیمارستان های بسیاری از ایالت ها تا آستانه کشیده شده اند ، یک اپیدمی را تجربه می کند. میانگین مرگ روزانه کوید در هفته گذشته از تعداد همسایگان برزیل بیشتر است ، جایی که روزانه بیش از 1000 مرگ گزارش می شود.

طبق مرگ رسمی در مکزیک ، در حال حاضر از کوید نزدیک به 150،000 نفر کشته شده اند – چهارمین نفر در جهان. اما بسیاری مشکوک هستند که آزمایش کم نشان می دهد که میزان واقعی مرگ و میر در مکزیک حتی بیشتر از برزیل است ، جایی که 217000 مرگ ثبت شده است.

لوپز آبرادور گفت که در حالی که تحت معالجه است ، در کاخ ریاست جمهوری در مکزیکوسیتی که از ماه گذشته تحت هشدار قرمز کوید قرار دارد ، باقی خواهد ماند.





00:36

اکنون بیشتر از نیوزیلند است.

بیش از سه مهمان در هتل پولمن در مرکز اوکلند ، جایی که زن آلوده تحت انزوای کنترل شده توسط دولت بود ، در حالی که منبع آلودگی محلی که اخیراً تأیید شده است ، بررسی می شود ، مدت طولانی تری در اتاق های خود نگه داشته می شوند. تقریباً همه کارمندان هتل مورد بازرسی قرار گرفتند

اگرچه مقامات بهداشتی شک دارند که ویروس در تماس مستقیم بوده است – به معنای تماس با انسان است – اما تماس هوا و زمین را رد نمی کنند.

صدها نفر در تمام روز برای محاکمه در مجارستان ، شمال و اوکلند صف کشیده بودند. نتایج آزمون برای این افراد فردا مشخص خواهد شد. مدیر عامل همچنین گفت که بسیاری از افرادی که هیچ علائمی ندارند و هیچ تماسی با یک زن آلوده ندارند برای آزمایش صف کشیده اند – و او از آنها خواست که به خانه بروند تا در وهله اول تماس نزدیک باشد.

وزیر پاسخ Covid-19 گفت اخبار قلعه قریب الوقوع در حال پخش در شبکه های اجتماعی است. وی گفت این “اخبار جعلی” و “کاملاً غیر واقعی” است.





00:30





00:16

پرونده این انجمن در نیوزیلند تأیید شده است

در نیوزیلند ، یک مورد Covid-19 در جامعه تأیید شده است ، با تعیین توالی ژن به عنوان یک نوع ویروس در آفریقای جنوبی شناخته شده است.

محققان معتقدند این زن 56 ساله از میهمان هتل پولمن ، جایی كه تحت انزوای كنترل شده دولت بود ، به این عفونت مبتلا شد.





00:02

جهان در حال نزدیک شدن به 100 میلیون مورد است





23:40

اسرائیل در حال “بستن آسمان” برای سفر هوایی است تا از شیوع ویروس جلوگیری کند





23:37

بایدن ممنوعیت سفر را تمدید کرده و آفریقای جنوبی را اضافه خواهد کرد

به روز شده





23:34

خلاصه