نیا دنیس برنده جوایزی برای ژیمناستیک فوق العاده “Black Perfection” شده است | ژیمناستیک

آخرین درمان جنسی ژیمناست آمریکایی ، نیا دنیس ، که او به فرهنگ سیاه پوستان اختصاص داده بود ، پس از جذب میلیون ها بازدید در شبکه های اجتماعی در آخر هفته ، باعث تحسین طرفداران مانند Missy Elliott و Simona Byles شد.

دنیس ، یک ارشد در UCLA ، کار خود را با کندریک لامار آغاز کرد و در بقیه نمایش بازیگرانی مانند بیانسه ، توپاک شکور ، میسی الیوت ، پسر روح و مگان یو استالیون حضور داشتند. UCLA یک روال را با هشتگ #blackexcellence می خواند ، و الیوت نظر خود را در توییتر با یک کلمه بیان کرد: “snappin”.

بهترین ژیمناست کره زمین ، بیلز ، در توییتی نوشت: “خوب DennisNia انجام دهید ، لعنت به آن ، دختری که تماشای او بسیار سرگرم کننده بود! ادامه کشتن! چهار بار قهرمان المپیک را نوشت.

دنیس گفت که این روال یک جشن و همچنین ادای احترام به لس آنجلس ، محل استقرار UCLA است.

دنیس به لس آنجلس دیلی نیوز گفت: “این روال به طور دقیق منعکس کننده هر چیزی است که من امروز زن شده ام ، و البته مجبور شدم بسیاری از بخشهای فرهنگ خود را در آن بگنجانم. من می خواستم یک مهمانی رقص داشته باشم زیرا این چهره من است و البته مجبور شدم لس آنجلس را فریاد بزنم زیرا ما اینجا هستیم ، کالیفرنیا. “

دنیس قدم های هم تیمی سابق خود در UCLA ، کاتلین اوهشی را دنبال می کند ، روال سال گذشته با ده ها میلیون بازدید. مانند روال دنیس ، اوهشی در مقابل بسیاری از مجریان مختلف مانند آیک و تینا ترنر ، “زمین ، باد و آتش” و همچنین “جکسون 5” و “مایکل و جانت جکسون” اجرا کرده است.

دنیس همچنین با توجه مردم غریبه نیست. سال گذشته ، او ستایش رژیم را بر اساس “عشق دیوانه” بیانسه دریافت کرد و بعدا در نمایش الن دی جنرس ظاهر شد.

عملکرد دنیس برای تیم او بسیار مهم بود: داوران به او 9.95 اعطا کردند و در 196150-195،950 پیروز UCLA مقابل آریزونا شدند.