کنترل تروریسم تحقیق در مورد رادیکالیزاسیون در زندان را آغاز می کند سیاست ضد تروریسم

سرویس مستقل حفاظت از تروریسم در حال تحقیق در مورد رفتار زندان ها با تروریست های محکوم در میان نگرانی ها درباره افزایش رادیکالیزاسیون در پشت میله های زندان است.

جاناتان هال ، QC ، گفت که یک سری حملات تروریستی به کارکنان زندان انجام شده است ، در حالی که سایر زندانیان تحت تأثیر زندانیان تروریستی با درجه عالی قرار دارند.

هال ، مربی مستقل قانون تروریسم ، گفت که اگر فعالیت تروریستی در زندان ها انجام شود ، باید با آن مبارزه شود.

وی به روزنامه تایمز گفت: “در سالهای اخیر ، حملات تروریستی علیه کارکنان زندان به طور مداوم بر طبل ها ضربه زده است و تعداد فزاینده ای از مردم توانسته اند اهداف تروریستی خود را در زندان تحت تأثیر زندانیان تروریستی با درجه عالی شکل دهند.

“اگر تروریسم (در زندان) وجود داشته باشد ، باید با آن مبارزه شود. ما باید آزمایش کنیم که زندان چگونه کار می کند تا تروریسم را مهار کند یا بدتر آن را تشویق کنیم. “

اظهارات وی پس از یک سری پرونده های پر سر و صدا ، از جمله حمله به پل لندن در سال 2019 ، هنگامی که عثمان خان ، یک تروریست مجاز ، دو نفر را با چاقو کشت.

هایری سعدالا ، که اوایل این ماه به جرم کشتن سه نفر در یک حمله تروریستی در پارک ردینگ به حبس ابد محکوم شد ، در حالی که حکم قبلی را می گذراند با یک واعظ رادیکال دوست شد.

سال گذشته ، بروست ضیامانی ، که به جرم آماده سازی برای سر بریدن یک سرباز ، 19 سال حبس خود را سپری می کرد ، به جرم سو murder قصد به قتل و اقدام به سرقت یک افسر در یک زندان با امنیت بالا در ویتمور محکوم شد.

هال گفت که از نگاه سایر زندانیان به تروریست های دستگیر شده تعجب کرده است.

“به نظر من عجیب است که کسی به جرم توطئه برای ارتکاب جنایات با تروریسم باید به زندان بیفتد ، و مشکل این نیست که آنها خودشان خطر حمله را دارند ، زیرا یک بچه کودک اغلب خطر حمله را دارد ، زیرا زندانیان معمولاً می گویند کاری که آنها انجام داده اند وحشتناک است ، “او گفت.

“تروریست ها به طور خودکار برخی از وضعیت ها را دریافت می کنند.”

سخنگوی وزارت دادگستری به تایمز گفت وی بیش از 29000 کارمند زندان را آموزش داده است تا علائم افراط گرایی را بهتر تشخیص دهد ، تعداد متخصصان ضد تروریسم را افزایش داده و در صورت لزوم بیشترین زندانیان خرابکار را شناسایی کند.

سخنگوی گفت: “اقدامات سخت ما برای جلوگیری از گسترش عقاید مسموم افراط گرایان در زندان تشدید شده است.”

وی افزود: “ما آزاد سازی زودهنگام خودكار تروریست ها را متوقف كرده ایم و قانون جدید ما به این معنی است كه به آنها نیز احكام سخت تری داده می شود و برای آزادی آنها تحت نظارت قرار می گیرد.”