اخبار مربوط به ویروس کرونا به صورت زنده: WHO می گوید ، “وحشت نکنید” ، همه واکسن Covid را دریافت می کنند. مدیر جدید CDC ایالات متحده سوگند یاد کرده است اخبار جهان





00:45





00:24

جو بایدن دستورات همه گیر را امضا می کند

جو بایدن با امضای توافق نامه ای در مورد تعدادی از موضوعات از جمله Covid-19 ، محیط زیست ، مهاجرت و اخلاق ، آغاز ریاست جمهوری خود را مشخص کرد.

برخی اقدامات اجرایی اقدامات قابل توجه دولت دونالد ترامپ را لغو می کند ، از جمله لغو ممنوعیت سفر به بیشتر کشورهای اسلامی و پایان دادن به اعلام وضعیت اضطراری که برای توجیه بودجه ساخت دیوار در مرز ایالات متحده و مکزیک استفاده می شود.

وی همچنین دستوری را امضا کرد که به ایالات متحده اجازه می دهد مجدداً به توافق نامه آب و هوای پاریس بپیوندد و تلاش های دولت ترامپ برای محروم کردن مهاجران را بدون اسناد سرشماری که برای تعیین تعداد کرسی های کنگره در هر ایالت استفاده می شود ، متوقف کند.

رئیس جمهور همچنین به سرعت به Covid-19 متوسل شد ، با امضای دستور استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در ساختمانها و زمینهای فدرال و ایجاد پست هماهنگ کننده پاسخ Covid-19:





00:14

بر اساس یک نظرسنجی بزرگ انگلیسی ، ممکن است موارد Covid متوقف شده باشد

طبق یک نظرسنجی گسترده که نگرانی هایی را در مورد اینکه آیا اقدامات انسداد ممکن است گزینه جدیدی ایجاد کند ، ممکن است موارد ویروس کرونا در سراسر انگلیس در سراسر انگلستان رخ ندهد ، زیرا انگلیس گزارش می دهد که تعداد کشته های روزانه ثبت شده است.

بوریس جانسون 1820 مورد مرگ در روز چهارشنبه را “وحشتناک” توصیف کرد زیرا هشدار داد: “موارد بسیار بیشتری وجود خواهد داشت.”

محققان در کالج امپریال لندن آزمایشات اسمیر را از بیش از 142،000 نفر در سراسر انگلیس بین 6 تا 15 ژانویه تجزیه و تحلیل کردند ، که نشان می دهد ممکن است اخیراً عفونت های جدید کاهش یافته باشد اما اکنون پایدار بوده و حتی ممکن است کمی رشد کند و فقط جنوب غربی انگلیس شواهد واضحی از رکود اقتصادی را نشان می دهد:





23:56

مدیر جدید CDC ایالات متحده سوگند یاد کرد





23:54

وحشت نکنید ، واکسن می گیرید ، WHO می گوید





23:51

خلاصه