اخبار زنده در مورد ویروس کرونا: WHO هشدار می دهد که کووید “از ما خسته نشده است” زیرا یک دانشمند برجسته انگلیسی گفت واکسن “احساس شکستگی می کند” اخبار جهانی

[ad_1]





00:16





23:58

جهان ممکن است خسته باشد ، اما ویروس “از ما خسته نشده است”: رئیس سازمان جهانی بهداشت





23:46

دانشمند برجسته انگلیسی می گوید واکسن “احساس شکستگی می کند”





23:41

خلاصه

سلام و خوش آمدید به وبلاگ همه گیر زنده امروز.

دفعه بعدی آخرین اخبار از سراسر جهان را برای شما به ارمغان می آورم.

شما می توانید تماس بگیرید اینجا.

از آنجا که 10 میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده متحمل شده است ، بالاترین در جهان و یک پنجم از 50 میلیون مورد در جهان ، شرکت های دارویی Pfizer و BioNTech نتایج میان دوره ای آزمایشات بزرگ نشان دادند که واکسن Covid-19 مثر است 90٪ رهبران و دانشمندان جهان با خوش بینی محتاطانه نسبت به اخبار واکنش نشان داده اند.

می توانید تحلیل سارا بوزلی درباره اعلامیه واکسن را در اینجا و سالات و س questionsالات نیکولاس دیویس را در اینجا بخوانید. همچنین مقاله ای از فیلیپ اولترمن در مورد تیم رویایی این زوج پشت BioNTech و نحوه شلیک گلوله این خبر به جامعه ترک در آلمان وجود دارد.

در اینجا وقایع اصلی چند ساعت گذشته آورده شده است:

  • از روز چهارشنبه ، ایتالیا محدودیت های گسترش ویروس کرونا را در توسکانی و چهار منطقه دیگر تشدید می کند یک منبع وزارت بهداشت روز دوشنبه گفت که موج دوم همه گیری را مهار کنید. هفته گذشته ، دولت محدودیت هایی را در سراسر کشور اعمال کرد ، از جمله منع رفت و آمد شبانه ، و بسته به شدت شیوع Covid-19 کشور را به سه منطقه تقسیم کرد و بر این اساس محدودیت های اضافی را کالیبره کرد.
  • جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، از بسیاری از واکنش های رهبران جهان حمایت کرده است. وی گفت: ممکن است “ماهها” طول بکشد تا واکسن به طور گسترده در دسترس قرار گیرد – به شرطی که چندین مانع دیگر در روند هماهنگی و انتشار وجود داشته باشد – و به آمریکایی ها هشدار داد: “ما هنوز یک زمستان بسیار تاریک داریم.”
  • سر جان بل ، یکی از برجسته ترین متخصصان واکسن در انگلیس ، گفت که “با اطمینان” معتقد است که زندگی باید بهار سال آینده به حالت عادی برگردد پس از اعلام Pfizer / BioNTech. بل از بسیاری از همتایان خود از جامعه علمی فراتر رفته است ، اما پیش آگهی وی با توجه به نقش وی در کارگروه واکسن انگلیس ، وزن قابل توجهی دارد.
  • سخنگوی ارشد سازمان بهداشت جهانی گفت واکسن Covid-19 می تواند تا ماه مارس 2021 برای آسیب پذیرترین افراد توزیع شود. بروس ایلارد به مجمع وزیران سالانه WHO گفت که نتایج میان دوره ای آزمایشات واکسن در مراحل آخر “بسیار مثبت” است.
  • خبرهای مثبتی نیز از بلژیک منتشر شد ، جایی که مقامات بهداشت گفتند که موج دوم بیمارستانهای Covid-19 ظاهراً به اوج خود رسیده و اکنون شروع به کوچک شدن می کند.. روز یکشنبه ، حدود 400 نفر به دلیل عوارض ویروس کرونا در 3 تا 879 در بیمارستان بستری شدند.
  • ایران یکی از تعدادی از کشورها بود که گزارش افزایش روزانه موارد ویروس کرونا را گزارش کرد. گزارش شده است که در 24 ساعت گذشته ، این رقم به 10،463 نفر رسیده است ، برای اولین بار تعداد عفونت های جدید به پنج رقم رسیده است. روسیه همچنین بالاترین میزان 24 ساعته شمارش عفونت های جدید را گزارش کرد.
  • پزشکان در ایتالیا هشدار داده اند که در صورت عدم ایجاد محاصره ملی ، 10 هزار نفر در یک ماه خواهند مرد. از آنجا که ایتالیا از ابتدای شیوع همه گیر به یک میلیون عفونت ویروس کرونا رسیده است ، روز یکشنبه 32616 مورد جدید ثبت شد که از 8 اکتبر بیش از 7 برابر افزایش داشته است.
  • ولدیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین ، تجزیه و تحلیل مثبتی برای وجود ویروس کرونا انجام داد. زلنسکی گفت که “احساس خوبی دارد” و خود را منزوی کرد و در توییتر افزود: “همه چیز خوب خواهد شد!”



[ad_2]