آفریقای جنوبی – انگلیس: اولین تورنمنت بین المللی Twenty20 در بین مردان – زنده! | ورزش ها

[ad_1]





16:33





16:29





16:22





16:17





16:13





16:09

سطل! Bavuma c Butler b S Curran 5 (آفریقای جنوبی 6-1)

به روز شده





16:01





15:56





15:44





15:40





15:38





15:35





15:25





15:12

مقدمه

آفریقای جنوبی ، به کریکت حباب خوش آمدید. بله ، درست است ، پروتئوس برای اولین بار معلوم شد هر از زمانی که کوید حدود هشت ماه و نیم پیش کریکت را متوقف کرد ، فرمت آن را انجام داد. برعکس ، مخالفان انگلیسی آنها در طول تابستان پیشگامان مراکز بیولوژیکی ایمن بودند و تقریباً بدون وقفه در منچستر و ساوتهمپتون از اوایل ژوئیه تا اواخر سپتامبر بازی می کردند.

اما اگرچه ممکن است تاریخچه مهمانی طرفین در اولین تایر از سه تایر متفاوت باشد ، اما هدف یکسان است: موفقیت در مسابقات جهانی جام جهانی T20 FIFA که قرار است طی 11 ماه در هند برگزار شود. در مورد مردم Eoine Morgan ، این مسابقات فرصتی را فراهم می کند تا با توپ های سفید قهرمان دو گانه جهان شوید.

از دیدگاه مورگان ، آنچه او در این مجموعه می آموزد به اطلاع روند انتخاب این رویداد مهم صحنه می رسد. در آخرین سفر در کوتاه ترین شکل در اواخر تابستان در برابر استرالیایی ها ، آنها قبل از از دست دادن آدامس سوم و آخر ، این سری را در ست مستقیم به پایان رساندند. این بار آنها یک تیم قدرتمند را انتخاب می کنند و بیشتر هشت تیمی که در جولای گذشته در پیروزی ODI خود در لرد بازی کردند ، احتمالاً در XI امروز ظاهر می شوند.

در مورد میزبانان کوینتون دی کوکو ، آنها قبل از ضربه کوید در فرم توپ های سفید در یک بازی خوب ظاهر می شدند ، اما اینکه این مهم اکنون پس از گذشت این همه ماه مهم است ، مشخص نیست. همانطور که امروز در سیدنی در ODI بین استرالیا و هند مشاهده کردیم ، هنگام بازگشت تیم ها از وقفه های بزرگ ، زنگ زدگی امری کاملاً واقعی است. خبر خوب Kagiso Rabada خواهد بود که از یک IPL عالی استفاده می کند.

ما حدود 20 دقیقه با پرتاب در نیوولندز فاصله داریم ، جایی که آنها تماشاچی نخواهند بود ، متاسفم. اما اشکالی ندارد – ما سرگرم خواهیم شد. برای من هم یک خط را به روش معمول بنویسید برای من یک توئیت اخراج کنید. من منتظر آن هستم



[ad_2]