آزمایش NHS و ردپای آن: شوهر Dido Harding دستور داد خودش را منزوی کند ویروس کرونا

[ad_1]

شوهر آزمون NHS – و رئیس تحقیق ، Dido Harding ، دستور داد پس از تماس احتمالی با شخصی که به ویروس کرونا مبتلا شده ، خود را منزوی کند.

جان پنروز ، نماینده محافظه کار ، توسط مکمل NHS Covid-19 ، بخشی از عملیاتی که توسط همسرش انجام می شود ، اخطار داده شده است. پنروز گفت ، به لیدی هاردینگ دستور داده نشد که خودش را منزوی کند.

نماینده مجلس از وستون-سوپر-ماره در توییتر گفت: “هیچ وقت باران نمی بارد ، اما می بارد … برنامه NHS من فقط با گفتن خودم را منزوی کرد ، که این کار را می کنم. تاکنون هیچ علامتی وجود ندارد * انگشتان متقاطع * ».

وی در پاسخ به این س ifال که آیا با همسرش در این باره صحبت کرده است ، به PA Media گفت: “اگر می توانم اینگونه بگویم ، سعی می کنیم این کتاب اتفاق بیفتد. برنامه NHS او کار نمی کند ، بنابراین من با او تماس گرفتم نه او. “

در پاسخ به پیشنهاد کار سیستم ، پنروز گفت: “حدس می زنم که چنین است.”

هاردینگ با ترک نگرانی در مورد کفایت برنامه بازرسی و ردیابی که در حال اجرا است ، برای ترک سیگار مواجه شده است. حدود دو هفته پیش ، رئیس کمیته رابط قدرتمند مجلس ، سر برنارد جنکین ، به هاردینگ “تعطیلات خوبی” ارائه داد و “درس های آموخته شده” را متمرکز کرد.

وی درباره “خلا of رهبری در آزمایش و کنترل که اعتماد و انطباق جامعه را از بین می برد” هشدار داد ، افزود که در راس سازمان “مدیریت اسپاگتی و حاکمیت” بودند. وی در ساندی تلگراف نوشت: “تغییر باید قابل مشاهده و تعیین کننده باشد … اولویت اصلی پر کردن خلا leadership رهبری در آزمایش و ردیابی است.”

خواستار عدم تمرکز و تحویل سیستم به شوراهای محلی از روز شنبه از سر گرفته شد ، زیرا آمار هفتگی در سراسر انگلیس نشان می دهد کمتر از 60٪ از تماس های نزدیک حاصل شده است. کمترین میزان از ابتدای خدمات.

سر جان اولدم ، استاد کمکی برای نوآوری بهداشت جهانی در کالج امپریال لندن و رئیس سابق تغییرات گسترده در وزارت بهداشت و رفاه ، گفت که اصلاح آزمایش رادیکال مورد نیاز است.

وی گفت: “من فکر می کنم این احتمالاً شامل افزایش تعداد آزمایشگاه های کوچک برای کاهش زمان کار و از همه مهمتر ، ارائه نتایج به مدیران بهداشت محلی و داشتن تیم هایی برای جستجوی تماس ها باشد.” او در رادیو 4 BBC است.

وی گفت: “من احتمالاً با کنار گذاشتن مرکز تماس تلفنی مختل ، منابع آن را بدست می آورم. من فکر می کنم کل سیستم باید در مراقبت های بهداشتی باشد ، که ما را به سیستم م thatثر قبل از اصلاحات NHS 2012 نزدیک می کند. من فکر می کنم آنها نشان داده اند که از توانایی ها و کارایی برخوردار هستند – آنها با 95٪ ردیابی تماس کار می کنند. مرکز تماس ملی 60٪ است. “



[ad_2]