بازنده! رأی دهندگان خوشحال هستند كه ترامپ را با یكی از تمسخرهای مورد علاقه وی هدف قرار دهند دونالد ترامپ

[ad_1]

«حایلاری ، به زندگی خود ادامه دهید و سه سال دیگر دوباره امتحان کنید! “اینگونه دونالد ترامپ به نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری دموکرات در سال 2017 توصیه کرد ، اما به نظر می رسد که او نتوانسته به همان توصیه توجه کند.

روز دوشنبه ، ترامپ در توییتر خود درباره واکسن احتمالی ویروس کرونا گفت: “اخبار بسیار عالی” ، “در حالی که حاضر به پذیرش شکست یا امتیاز نیست.” با از دست دادن ، برخلاف روسای جمهور سابق جمهوری خواه (یا دموکرات) ، ترامپ تلاش خود را بر روی جلوگیری از انتقال سریع و ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رای دهندگان متمرکز کرده است ، اما بدخواهان وی به سخنان او علیه او پاسخ می دهند. “آره! و اخراج شدی! “مردم به این توییت پاسخ دادند.

اگر ترامپ از پذیرش خواست مردم امتناع می ورزد ، به این دلیل نیست که وی بارها مجبور شده است که آن را با چشم خود ببیند: در واقع ، رای دهندگان تمام آخر هفته را جشن گرفتند – دقیقاً در جایی که رئیس جمهور فرصتی برای دور نگاه کردن نداشت. .

هدیه ای عالی که دونالد ترامپ را با بادکنک های همراه با کتیبه به تصویر می کشد
هدیه ای عالی که دونالد ترامپ را با بادکنک هایی با عنوان “بازنده” در واشنگتن نشان می دهد. عکس: مایکل رینولدز / EPA

وقتی ترامپ روز شنبه در حالی که مشغول بازی گلف در باشگاه خود در ویرجینیا بود این خبر را دریافت کرد ، مردم در خیابان صف کشیدند تا لاف بزنند ، به او انگشت بدهند و پرچم های بایدن-هریس را از دیدن اتومبیلرانی وی تکان دهند.

شخصی همچنین با یک بنر عظیم “بازنده” (صفت مورد علاقه ترامپ برای مخالفان) که چهره ترامپ روی آن بود ، به اطراف واشنگتن و بین ایالت سفر کرد و بسیاری در شبکه های اجتماعی به وی گفتند که “شما” اخراج شده اید “تا زمان” دانشجو “برجسته.

در سراسر کشور ، از جمله در نیویورک بومی ترامپ ، تظاهرات گسترده ای از جشن ها ، شامپاین و رقص در خیابان ها برگزار می شود.

و تلاش های وی برای جعلی خواندن انتخابات از چشم بدخواهان وی دور نماند. این آخر هفته ، خط تقلب در رای دهندگان وی ، که دارای یک پیام صوتی است که می گوید: “با تشکر از شما برای تماس با سالن انتخابات نظامی ترامپ” ، هنگامی که تماس گیرندگان متصل می شوند ، با تماس های تلفنی عصبانی همراه بود ، و سازمان دهندگان را مجبور کرد تعداد آن را چندین بار تغییر دهید.

از زمان اعلام این خبر ، مقام منصوب شده توسط ترامپ هنوز نامه ای را امضا نکرده است که به او اجازه می دهد انتقال جو بایدن به ریاست جمهوری را به طور رسمی آغاز کند – اقدامات اداری مانند اجازه FBI برای مقامات موقت و دسترسی به بودجه را به حالت تعلیق درآورد (9.9 دلار) متر امسال).

برخی از ما تعجب می کنیم که آیا مراسم تحلیف بایدن طبق برنامه ریزی شده در تاریخ 1 ژانویه 2021 برگزار می شود – شاید نه وقتی ترامپ تصمیم بگیرد که نمی خواهد زندگی خود را ادامه دهد و چند سال دیگر دوباره تلاش کند.



[ad_2]