آزمایش های مربوط به آنتی بادی های خریداری شده توسط دولت انگلستان “از ادعاهای سازندگان دقیق تر نیستند” | اخبار جهان

[ad_1]

آزمایش انگشت گذاری برای آنتی بادی های Covid-19 که توسط دولت خریداری شده بسیار کمتر از شرکتی است که ادعا می کند.

در 6 اکتبر ، وزیر بهداشت جیمز بتل اعلام کرد که دولت 1 میلیون آزمایش خریداری کرده است ، اگرچه وزارت بهداشت و خدمات انسانی (DHSC) تا آن زمان گزارش ارزیابی PHE را دیده بود.

Abingdon Health ، شرکت سازنده این آزمایش ، ادعا کرد که 99٪ دقیق است. اما گزارش PHE که روز پنجشنبه در مجله پزشکی بریتانیا (BMJ) منتشر شد ، گفت: این آزمایش می تواند 92.5٪ مواردی را که قبلاً مثبت شناخته شده اند ، تأیید کند. اما از نظر واقعی دقت به 84.7٪ کاهش می یابد.

این بدان معناست که اگر 10٪ از افرادی که در این آزمایش شرکت کرده بودند قبلاً آلوده شده بودند ، تقریباً از هر 5 نتیجه مثبت یک نتیجه نادرست است ، یعنی نتایج مثبت کاذب.

این بخش می گوید که این آزمایشات هنوز برای نظارت مفید است – برای کشف اینکه چه بخشی از جوامع در گذشته به ویروس آلوده شده اند. در سرمقاله توسط BMJ ، دو متخصص ، دیپندر گیل از کالج امپریال لندن و مارک جی پونزفورد از دانشگاه کاردیف ، گفتند که این شرکت به دلیل نحوه انجام آزمایش ها ، آزمون را بیش از حد ارزیابی کرده است و نباید گسترده باشد. استفاده شده.

مطالعه PHE “محدودیت های قابل توجهی را در انتخاب آزمایش آنتی بادی توسط دولت انگلستان شناسایی می کند و شواهد محکمی ارائه می دهد که احتمال دارد ویژگی آن در” زندگی واقعی “100٪ باشد. علاوه بر نظارت محدود برای ارزیابی نسبت جمعیت آلوده ، استفاده گسترده از این تجزیه و تحلیل در هر نقش دیگر می تواند آسیب قابل توجهی را به خطر بیندازد. “

ایمیل های دیده شده توسط گاردین نشان می دهد که DHSC مانع انتشار نتایج آنلاین در طی اعلام وزیر می شود. PHE گفت تأخیر انتشار “خطرات قابل توجهی” دارد زیرا داده ها با دقت بیان شده آزمایشات مطابقت ندارند.

مقامات DHSC مانع انتشار این نشریه شدند و گفتند که آنها ترجیح می دهند از طریق بررسی های مشابه انجام شوند.


ارزیابی PHE برای وزرایی که کنسرسیوم انگلیس را برای آزمایش آنتی بادی برای انگلیس در بهار تشکیل داده اند بسیار ناجور است و Abingdon Health پیشرو است. این کنسرسیوم شامل دانشگاه آکسفورد نیز بود. سر جان بل ، استاد پزشکی در آکسفورد و مشاور دولتی در زمینه علوم زندگی ، به جمع آوری کنسرسیوم کمک کرد ، اگرچه او نقشی در توسعه و ارزیابی آزمون نداشت.

وکلای پروژه Good Law شکایتی علیه دولت درباره اعطای دو قرارداد برای آزمایش آنتی بادی Abingdon Health بدون مناقصه برای آنها تشکیل داده اند. هزینه یكی 10 میلیون پوند و دیگری 75 میلیون پوند.

دولت به علت همه گیری نیاز به فوریت را یادآوری کرد – این آزمایش پس از یک آزمایش آنتی بادی چینی ناموفق خریداری شد که در بهار توسط وزیر بهداشت مت هانكوك خریداری شد. اما وكلا می گویند كه در آن زمان دادگاه های دیگری نیز وجود داشته است. آنها همچنین می گویند که دولت در ارائه آزمایشات با کیفیت بالا برای مذاکره در مورد معاملات موفق نبوده است.

این ایمیل که توسط گاردین مشاهده شده است ، بحثی بین DHSC و PHE در مورد پردازش پیام Lord Bethel در تاریخ 6 اکتبر مبنی بر اینکه دولت 1 میلیون آزمایش از کنسرسیوم خریده است را نشان می دهد.

مقامات PHE گفتند همزمان با اعلام انتشار ارزیابی ، که دقت کم آزمون ها را نشان می دهد ، “خطرات قابل توجهی” وجود دارد. وی خاطرنشان كرد ، گاردین قبلاً داده هایی را درخواست كرده است ، و موادی را راه اندازی می كند كه ادعای شركت در مورد صحت آزمایشات 99.4٪ را زیر سوال می برد.

در یک ایمیل ، PHE پرسید که آیا این استراتژی موافقت شده است یا خیر. “آیا همه برای پردازش تنظیم شده اند – وزرا ، رکود اقتصادی ، و غیره؟” او پرسید.

پاسخ DHSC این بود: “بله ، تا آنجا که من می دانم ، همه موارد در یک راستا قرار دارند. L بتل تراز شد ، شماره 10 تراز شد. “

کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی مشترک انگلیس لیستی از گروه افرادی را که برای دریافت واکسن Covid-19 در اولویت قرار خواهند گرفت ، منتشر کرد. لیست:

1. تمام این 80 سال به بالا ، و همچنین مددکاران پزشکی و اجتماعی.

2. تمام این 75 سال به بالا.

3. تمام این 70 سال به بالا.

4. تمام این 65 سال به بالا.

5. بزرگسالان زیر 65 سال در معرض خطر جدی بیماری و مرگ و میر ناشی از Covid-19.

6. بزرگسالان زیر 65 سال با خطر متوسط ​​ابتلا به بیماری جدی و مرگ و میر ناشی از Covid-19.

7. تمام این 60 سال به بالا.

8- همه آن 55 سال به بالا.

9. تمام آن 50 سال به بالا.

10. بقیه جمعیت

در ایمیل ها آمده است كه PHE نشان می دهد كه ارزیابی می تواند همزمان با اعلامیه به عنوان پیش چاپ ، بصورت آنلاین منتشر شود. اما توسط DHSC مسدود شد. بنابراین تیم PHE آن را به BMJ بازبینی شده منتقل کرد و فرایندی را آغاز کرد که هفته ها طول می کشید.

DHSC گفت که این طرح “حداقل ذکر” مطالعه PHE را در گزارش بیتل داشت ، “اما ما باید آن را ذکر کنیم زیرا از ما خواسته خواهد شد.” وی در یک ایمیل دیگر راهی برای پرداختن به س questionsالاتی که نتایج مطالعه کجاست ارائه داد: “اگر فردا از ما سال شود ، می توانیم بگوییم BMJ را برای بررسی همکار ارجاع داده ایم تا شفاف باشد.”

DHSC گفت که صحبت درباره تأخیر انتشار نادرست است ، خاطرنشان کرد که ارزیابی PHE طبق روش استاندارد گزارش های علمی در اوایل ماه اکتبر به BMJ برای بررسی همسالان ارسال شد.

طبق اسناد موجود در دسترس عموم ، دو قرارداد دولتی به این کنسرسیوم اعطا شد. اولین کنسرسیوم در ماه ژوئن اجزایی را برای آزمایش خریداری کرد و 10 میلیون پوند هزینه کرد. دومین رویداد در ماه آگوست برگزار شد و به دولت فرصت خرید آزمایشاتی به ارزش 75 میلیون پوند را داد.

در ماه مارس ، امید زیادی برای آزمایش آنتی بادی وجود داشت که معمولاً از آنها به عنوان بازیکن بالقوه یاد می شود. وزرا و مشاوران آنها تصور می کردند که این آزمایشات برای افراد در خانه از آمازون ارسال می شود یا در خیابان اصلی خریداری می شود. انتظار می رفت که افراد بتوانند بفهمند که ویروس کرونا دارند یا خیر. صحبت از دادن پاسپورت مصونیت به کسانی که از آزمون مثبت عبور می کردند برای آزادی بیشتر به آنها بود ، اعتقاد داشتند که دیگر در معرض خطر عفونت نیستند. اکنون به طور گسترده ای پذیرفته شده است که آنتی بادی ها ناپدید می شوند و لزوما در برابر Covid-19 مصونیت ایجاد نمی کنند.

ماه گذشته بتل در اعلامیه خود گفت: “آزمایش خانگی ابزاری قدرتمند برای درک بیماری و مبارزه با شیوع آن است. بنابراین ما با RTC هیجان زده ایم [Rapid Test Consortium] هم برای انگلیس و هم برای بازارهای صادراتی در سراسر جهان. “

در این آزمایشات که توسط شرکتهای انگلیسی تهیه و انجام شده است ، “نشان می دهد که چگونه صنعت تشخیص انگلیس با تلاش برای سرمایه گذاری عمومی ، جهان را در تلاشهای ما برای مبارزه با Covid-19 هدایت می کند”.

در بیانیه DHSC آمده است: “آزمایش آنتی بادی توسط PHE ارزیابی شده است و این ارزیابی در زمان مناسب منتشر می شود. این [PHE] این گزارش نشان می دهد که این آزمایشات برای استفاده در مطالعات مشاهده ای که برای آنها خریداری شده مجاز است.

وی افزود: “آنها هرگز برای استفاده عمومی مورد استفاده قرار نگرفته اند و هرگز صادر نشده اند و نادیده گرفتن عمدی این واقعیت در گزارش گمراه كننده و بی جهت آزار دهنده است. این ارزیابی محکم قبل از هرگونه خرید توسط PHE به درخواست اداره انجام شد و PHE تست را برای استفاده در مطالعات مشاهده ای تأیید کرد. “

Abingdon Health از اظهار نظر خودداری کرد ، و گفت بهترین پاسخ توسط سوالات DHSC است که از آزمون راضی است.

[ad_2]