خانواده نوبی استایلز گزارش دادند که این تیتر باعث مغز قهرمان جام جهانی شد فوتبال

[ad_1]

خانواده نوبی استایلز می گویند که به آنها گفته شده است که مغز او در اثر فشار مکرر توپ آسیب دیده است.

بازیکن سابق منچستر یونایتد و انگلیس در ماه اکتبر در سن 78 سالگی درگذشت و سالها از زوال عقل رنج می برد و خانواده وی به دیلی میل گفتند که وی پس از انتقال مغز وی به مطالعه FIELD توسط دکتر ویلی استوارت تشخیص داده شد.

این مطالعه رابطه احتمالی بین زوال عقل و حرفه در فوتبال حرفه ای را بررسی می کند. در اکتبر 2019 ، مشخص شد که فوتبالیست ها سه و نیم برابر بیشتر از افراد مسن در اثر بیماری های نورودژنراسیون می میرند.

به گزارش میل ، دکتر استوارت یافته های خود را روز جمعه به خانواده استایلز ارائه داد. پسرش جان استایلس به روزنامه گفت: “او به ما گفت كه آسیب مغزی پدر من بسیار جدی است و این را فقط می توان با این واقعیت توضیح داد كه او برای مدت طولانی از حرفه خود توپ را هدایت می كرد. این چیزی را تأیید کرد که مدتها به آن اعتقاد داشت.

“سخنان دقیق مادرم هنگام پیشنهاد انتقال مغز عبارتند از:” اگر این باعث شود کسی از رنج وحشتناک زوال عقل که تجربه کرده است ، رنج ببرد ، باید انجام شود. ” این شواهد بیشتری است که نشان می دهد سر توپ می کشد. “

دکتر استوارت در نامه الکترونیکی گفت: “CTE – انسفالوپاتی مزمن آسیب زا – یک بیماری تحلیل برنده پیشرونده است که فقط در افرادی که آسیب مکرر مغزی دارند رخ می دهد.

“آسیب های مغزی و ضربه به سر تنها عوامل خطر شناخته شده است. ما CTE را در بیماران مبتلا به زوال عقل نمی یابیم مگر اینکه سابقه آسیب مغزی یا سر وجود داشته باشد. بنابراین این را در افرادی می بینیم که فوتبال و راگبی بازی می کنند و بوکس می کنند. موضوع مشترک ضربه به سر است.

“از آنجا که nobi CTE در سطح بالایی گسترده شده است. او داستانی کاملاً معمولی از مبتلایان به CTE ارائه داد. تمام آسیب شناسی هایی که انتظار دارید ببینید. “

بحث در مورد زوال عقل در فوتبال نه تنها با مرگ استیلز ، بلکه همچنین با پرونده های جک چارلتون ، که در ماه ژوئیه به علت زوال عقل درگذشت ، و برادر چارلتون سر بابی ، که ماه گذشته تشخیص زوال عقل وی تأیید شد ، ایجاد شد.

این بدان معنی بود که پنج تیمی که پیروزی نهایی را در جام جهانی 1966 برابر آلمان غربی آغاز کردند ، به ترتیب پس از مرگ ری ویلسون و مارتین پیترز در سال 2018 و 2019 یا فوت کردند یا با زوال عقل زندگی کردند.

وکلا در مراحل اولیه آماده سازی تبلیغات با مشارکت خانواده بازیکنان سابق مبتلا به این بیماری هستند ، در حالی که مارک بولینگام ، رئیس اتحادیه فوتبال ، هفته گذشته تأیید کرد که سازمان او با نمایندگان EFL و لیگ برتر دیدار می کند تا شرایط پیوند را برای بحث در مورد عنوان در آموزش در سطح حرفه ای تعیین کنید.

تعدادی از بازیکنان سابق ، از جمله گری لینهکر ، مهاجم سابق انگلیس ، خواستار ممنوعیت کلی رای دادن در تمرینات هستند.

در ماه فوریه ، اتحادیه فوتبال دستورالعمل هایی را به مربیان صادر کرد مبنی بر اینکه در مرحله تأسیس در بین کودکان در سن دبستان نباید کلاس برگزار شود.

[ad_2]