آتشفشان جزیره سفید: مقامات نیوزیلند 13 حزب را برای مقدماتی هزینه می کنند | آتشفشان جزیره سفید

[ad_1]

سرویس ایمنی و بهداشت شغلی نیوزیلند در چارچوب تحقیق در مورد آتشفشان جزیره سفید / واکاری در دسامبر گذشته ، علیه 13 طرف متهم شده است. این حادثه منجر به کشته شدن 22 نفر شد و تقریباً یک سال پیش چندین بازمانده هنوز به دلیل جراحات تحت درمان هستند.

این آتشفشان زمانی فوران کرد که 47 نفر در این جزیره بودند – از جمله چندین گروه گردشگری و راهنماهای آنها. قربانیان این حادثه استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، چین ، انگلیس و مالزی بودند.

ده حزب تحت قانون ایمنی و بهداشت شغلی متهم شده اند که حداکثر جریمه 1.5 میلیون دلاری (1.06 میلیون دلار) را در نظر گرفته است.

سه نفر به عنوان مدیر یا افرادی که مجبور به انجام مراقبت های لازم برای اطمینان از انجام شرکت به تعهدات ایمنی شغلی خود شده اند ، متهم می شوند. حداکثر جریمه این هزینه ها 300000 دلار است. این اتهامات در WorkSafe ، تنظیم کننده بهداشت شهرستان ، وارد شد.

فیل پارکس ، سخنگوی WorkSafe روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “این یک اتفاق غیر منتظره بود ، اما این به معنای پیش بینی نشده بودن آن است و اپراتورها وظیفه دارند از کسانی که تحت مراقبت آنها هستند محافظت کنند.”

مردم پس از فوران آتشفشان جزیره سفید در نیوزیلند از بنای یادبود در بندر Whakatane دیدن کردند
مردم پس از فوران آتشفشان جزیره سفید در نیوزیلند از بنای یادبود در بندر Whakatane دیدن کردند عکس: خورخه سیلوا / رویترز

“ما بررسی کردیم که آیا افرادی که در صادرات گردشگران به این جزیره مشارکت دارند ، به تعهدات خود تحت قانون ایمنی و بهداشت شغلی سال 2015 عمل می کنند یا خیر. ما معتقدیم که این 13 حزب این تعهدات را انجام نداده اند.

آقای پارک گفت: “کسانی که به این جزیره رفتند این کار را انجام دادند با انتظار معقول از داشتن سیستم های مناسب برای سالم سازی و امنیت خانه.”

وی گفت نیوزیلند باید اطمینان حاصل کند که “مادران ، پدران ، فرزندان و دوستان ما در پایان هر روز سالم و ایمن به ما مراجعه می کنند”.

این پارک اظهار داشت که نمی تواند به این سوال پاسخ دهد که آیا گردشگران اصلاً باید از این جزیره دیدن کرده باشند یا خیر ، زیرا این موضوع در دادگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در نتیجه فاجعه 9 دسامبر ، 22 نفر جان خود را از دست دادند ، 22 نفر دیگر به شدت زخمی شدند. این فاجعه زمانی رخ داد که آتشفشان ، که به یک مقصد محبوب برای سفرهای یک روزه تبدیل شده بود ، هنگامی که گروههایی به رهبری این جزیره در جزیره بودند ، فوران کرد. بیشتر گردشگران از بازدید از کشتی تفریحی “Ovation of the Seas” بودند.

تلویزیون نیوزلند گزارش داد ، WorkSafe در نامه ای به قربانیان گفت كه نام احزابی را كه متهم می كند نام نمی برد ، زیرا آنها می توانند در اولین حضور در دادگاه به دنبال سرکوب باشند.

جزیره سفید / واکاری در قسمت شمال شرقی خلیج نیوزلند ، در خلیج لوت ، و مردم در هنگام گردش به طور منظم از آن بازدید می کنند.

این آتشفشان چندین هفته قبل از فوران سال 2019 علائم ناآرامی را نشان داد و سه هفته قبل با سطح هشدار آتشفشانی 2 نشان داده شد ، که نشان دهنده “ناآرامی های آتشفشانی متوسط ​​تا شدید” به دلیل افزایش فعالیت است.

اندکی پس از فاجعه ، نخست وزیر جاسیندا آردرن گفت که درخواست های رسمی برای فوران و پاسخ نیوزیلند ظرف یک سال تکمیل می شود.

تحقیقات WorkSafe بر سازمانهایی متمرکز بود که گردشگران را به این جزیره می بردند و مواردی راجع به نجات و نجات کشته شدگان و مجروحان گزارش نمی دادند. این اقدامات ممکن است موضوع سایر فرایندها مانند تحقیقات باشد.

گزارش تحقیقات به دلیل داشتن جایگاه اصلی در دادرسی کیفری منتشر نخواهد شد. پارک گفت: Worksafe ، که همچنین ممیزی های امنیتی سازمان های گردشگری را انجام می دهد ، نحوه کار خود را بررسی خواهد کرد.

[ad_2]