جو بایدن پس از لغزش هنگام بازی با یک سگ ، پایش را شکست سیاست آمریکا

[ad_1]

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده پس از لغزش هنگام بازی با سگ خود ، میجر ، پای راست خود را شکست.

این آسیب طی اسکن روز یکشنبه کشف شد و احتمالاً لازم است که برای چند هفته از ربات استفاده کنید.

دفتر وی گفت که بایدن روز شنبه زخمی شد و بعد از ظهر یکشنبه به یک متخصص ارتوپدی در نیوآرک ، دلاور مراجعه کرد.

بر اساس بیانیه پزشک وی کوین اوکانر ، “اشعه ایکس اولیه هیچ شکستگی واضحی نشان نداد ،” اما کادر پزشکی دستور CT دقیق تر را دادند. اوکانر گفت ، در اسکن بعدی ، شکستگی های ریز دو استخوان کوچک در وسط پای راست مشاهده شد.

اوکانر گفت: “انتظار می رود که او احتمالاً برای چند هفته به یک قایق پیاده روی احتیاج داشته باشد.”

سگ نجات جو بایدن میجر
جو بایدن به همراه سگ نجات خود ، سرگرد. عکس: انجمن انسانی دلاور اینستاگرام

شکستگی ها افراد مسن را آزار می دهد ، اما با توجه به گفته های پزشک و درمان برنامه ریزی شده ، گیاه biden نسبتاً خفیف به نظر می رسد. در سن 78 سالگی ، او بزرگترین رئیس جمهور خواهد بود که در ژانویه تحلیف شود. در طول مبارزات انتخاباتی او اغلب س questionsالات مربوط به سن خود را رد می کرد.

خبرنگاران پوشش دهنده رئیس جمهور منتخب ، علی رغم درخواستهای بیشمار ، فرصتی برای دیدار بایدن در روز یکشنبه در مطب پزشک نداشتند. بایدن که از مطب پزشک خارج شده و برای سی تی اسکن خود به مرکز تصویربرداری می رود ، بطور قابل توجهی لنگ لنگان می رود ، اگرچه بدون عصا یا کمکهای دیگر راه می رود.

بایدن سال آینده هنگامی که سوگند یاد می کند مسن ترین مرد ریاست جمهوری ایالات متحده خواهد بود و احتمالاً سلامتی وی توسط متحدان و مخالفان از نزدیک مشاهده خواهد شد.

بایدن و همسرش جیل در سال 2018 رشته اصلی را پذیرفتند و اولین سگ قهرمان را پس از انتخابات 2008 به دست آوردند. بایدن گفت که آنها سگها را به کاخ سفید می آورند و همچنین قصد دارند یک گربه داشته باشند.

بایدن در نتیجه فعالیت های انتخاباتی اغلب س questionsالات مربوط به سن خود را رد می کرد. در ماه دسامبر ، او گزارش پزشکی را مبنی بر اینکه از قرصهای استاتین برای حفظ سطح کلسترول خون در سطح سالم استفاده می کرد ، منتشر کرد ، اما دکتر وی را “سالم ، پرانرژی” و “قادر به موفقیت در ریاست جمهوری” توصیف کرد.

رویترز و آسوشیتدپرس در این گزارش شرکت کردند.

[ad_2]