جو بایدن در کاخ سفید خود از تیمی از نمایندگان زن رسانه خبر می دهد دولت بایدن

[ad_1]

رئیس جمهور منتخب جو بایدن یک تیم زنان در کاخ سفید به رهبری مدیر ارتباطات کیت بدینگ فیلد خواهد داشت.

بدینگ فیلد به عنوان مدیر ارتباطات بایدن کاخ سفید فعالیت خواهد کرد و جن پسکی سخنگوی دیرینه دموکرات ها سخنگوی آن خواهد شد.

بایدن ، که دفتر او گفت اولین جلسه جلسات اطلاعاتی ریاست جمهوری را برگزار می کند ، همچنین قصد دارد نام مدیر زن دفتر بودجه را اعلام کند.

به گفته فردی که با روند انتقال آشنا است ، Niera Tanden ، رئیس و مدیر اجرایی مرکز پیشرفت آمریکایی ، یک اتاق فکر لیبرال ، نظارت بر سیاست های بایدن را عهده دار خواهد شد.

هر سه از جانبازان دولت اوباما هستند. بدینگ فیلد به عنوان مدیر ارتباطات بایدن در حالی که معاون رئیس جمهور بود ، خدمت می کرد. پسکی مدیر ارتباطات کاخ سفید و سخنگوی وزارت امور خارجه بود. و تاندن به عنوان مشاور ارشد وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی كاتلین سبلیوس كار می كرد.

جن پساکی مدیر ارتباطات کاخ سفید بود
جن پساکی مدیر ارتباطات کاخ سفید بود عکس: سوزان والش / AP

بایدن در بیانیه ای گفت: “برقراری ارتباط مستقیم و صادقانه با مردم آمریکا از مهمترین مسئولیت های رئیس جمهور است و این تیم مسئولیت بزرگی در ارتباط مردم آمریكا با كاخ سفید خواهد داشت.”

وی افزود: “این ارتباط گران ماهر و باتجربه دیدگاه های مختلفی را در کار خود و تعهد مشترک به بازسازی این کشور به ارمغان می آورند.”

کارین ژان پیر ، که رئیس ستاد رئیس جمهور منتخب کمالا هریس بود ، به عنوان معاون رئیس سخنگوی رئیس جمهور منتخب خدمت خواهد کرد. این یکی دیگر از مشاغل دولت اوباما است که به عنوان مدیر سیاسی منطقه در دفتر امور سیاسی کاخ سفید فعالیت می کرد.

پیلی توبر که به عنوان مدیر ائتلاف در شرکت بایدن فعالیت می کرد ، معاون وی خواهد بود.

در بیانیه کوتاهی که روز یکشنبه در مورد برنامه های بایدن برای روز بعد صادر شد ، دفتر وی گفت که پس از توجیهی با مشاوران دیدار خواهد کرد.

[ad_2]