یک مظنون در تیراندازی فرانسه پس از قتل سه افسر پلیس کشته شده است اخبار جهان

[ad_1]

وزیر کشور فرانسه گفت: فردی مظنون به کشته شدن سه ژاندارم که به خشونت خانگی در منطقه پوی-د-دوم در مرکز فرانسه پاسخ داده اند.

جرالد دارمانین در توئیتی نوشت: “امشب ژاندارمری سه مورد خود را از دست داد.” “ملت در برابر شجاعت و از خود گذشتگی تعظیم می کند.” وی افزود جسد قاتل ادعا شده پیدا شده و او به سمت محل حادثه می رود.

سه مأمور 21 ، 37 و 45 ساله هنگام تلاش برای نجات یک زن در خانه ای در یک خانه مزرعه ای دور افتاده در نزدیکی روستای Saint-Just ، جنوب Clermont-Ferrand ، وزارتخانه ، هنگامی که مردی به سمت آنها آتش گشود ، تیراندازی شد.

این گزارش می گوید دو کارمند کمی پس از نیمه شب پس از تماس توسط زنی که از پشت بام بالا رفته بود برای جلوگیری از حمله وحشیانه شریک زندگی به خانه نزدیک شدند. مرد 48 ساله ای یک افسر را کشته ، ران دیگری را با خنجر زخمی کرده و سپس خانه را به آتش کشیده است.

دادستانی کلرمونت-فراند گفت که دو ژاندارم ، که به عنوان نیروهای کمکی وارد شدند ، بعداً مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. در این گزارش آمده است که این زن توسط پلیس نجات و بازجویی شد.

فرانسوا شاتورو ، شهردار سنت جاست گفت که این حادثه با اختلاف خانوادگی آغاز شد و واحدهای مسلح ژاندارم برای تخلیه ساکنان همسایه و اطمینان از امنیت منطقه به محل حادثه اعزام شده اند.

بیش از 300 ژاندارم در این عملیات شرکت داشتند و هنگام خروج مرد همه راههای منتهی به خانه مسدود شد. نیروهای آتش نشانی نیز برای کنترل آتش سوزی به خانه در حال آتش سوزی اعزام شدند.

شبی بزرگ یک شب قبل از پیدا شدن یک مرد مسلح که به گفته رسانه های محلی ، به دلیل اتهام اختلاف در مورد حضانت کودک برای مقامات شناخته شده بود ، نزدیک سحر پیدا شد. منابع پلیس به لوموند گفتند که وی خود را در اتومبیل خود کشت.

کارت یاب

[ad_2]