شلوغ ترین مسابقات فوتبال که در کریسمس برگزار شده است دانش | فوتبال

[ad_1]

“کدام مسابقه شلوغ ترین رویدادها در کریسمس بود” براین میلز می پرسد.

برین پاسخ می دهد: “من در سال 1925 6-6 منشی منچستر سیتی را پیشنهاد می کردم” ، که واضح است همیشه در این هفته قصد داشت در یک مکان برجسته ظاهر شود. “همانطور که در آن روزها معمولاً اتفاق می افتاد ، بازی برگشت در Boxing Day برگزار شد که بری در Man Road 2-0 پیروز شد. مسابقات کریسمس یک اتفاق معمول در لیگ فوتبال بود تا اواخر دهه 1950 ، زمانی که در کریسمس 1964 بلکپول 4-2 بلکبرن به تنهایی ظاهر شد ، اما احتمالاً پر از کریسمس لیگ انگلیس 25 دسامبر 1957 بود. وقتی چلسی در خانه 1-1 در خانه پورتسموث را 7 بر 4 شکست داد و سوانزی در خانه خود در بخش 2 بریستول روور را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد. “

بدیهی است که ما باید به مسابقه آتش بس کریسمس که در No Man’s Land برگزار شد ، اشاره کنیم ، زمانی که این مسابقه برگزار شد ، به اندازه فوتبال جشن پرحادثه است.

روسری های لیورپول و اورتون مجسمه آتش بس کریسمس را در نزدیکی کلیسایی نزدیک پارک گودیسون تزئین می کنند.



روسری های لیورپول و اورتون مجسمه آتش بس کریسمس را در نزدیکی کلیسایی نزدیک پارک گودیسون تزئین می کنند. عکس: Clive Brunskil / گتی ایماژ

اگر به مضمون روزهای وحشی فوتبال نظامی پایبند بمانیم ، می توانیم نتایج کریسمس را پیدا کنیم که پس از 12 سال شری و هنوز هم یک سنگ هوشیار خنده دار به نظر می رسد: نوریچ 18-0 برایتون.

بله شما آن را درست خواندید. در 25 دسامبر سال 1940 ، چارلی وب رئیس آلبیون با فقط چهار بازیکن کریسمس یک سفر 175 مایلی به نورفولک انجام داد. او قصد داشت روز بازی با بقیه تیمش در نورویچ دیدار کند ، اما به دلیل این واقعیت که دولت نظامی این سفر را انجام نداد ، هیچ کس دیگری حاضر نشد. به جای لغو مسابقه ، تصمیم گرفته شد که 1500 هوادار پرداخت کننده فوتبال را در جهنم یا روی آب دریافت کنند. بنابراین بقیه اعضای تیم برایتون از بازیکنان جوانان تشکیل شدند و پس از اعلام جای خالی مهمانداران برای برایتون ، تصادفات از بین جمعیت بیرون کشید. وب سایت wearebrighton.com XI را به شرح زیر لیست می کند:

1) بارترام – از جمعیت بیرون کشید. 18 گل از دست رفته.
2) روی واتس – مدافع راست شش بازی در زمان جنگ برای آلبیون انجام داد.
3) F Pinchback – یکی دیگر از طرفداران گاه به گاه. دفاع چپ بازی کرد.
4) چارلی چیس – به طور پراکنده در طول جنگ بازی کرد.
5) جیمی اتل – “نوریچ” با نتیجه 18: 0 “برایتون” تنها اجرای ایتل برای “مرغ دریایی” نبود. او همچنین سه فصل بعد 2-0 خارج از خانه تاتنهام قرار گرفت.
6) درک دای – بازیکن تیم جوانان “نورویچ”. این تنها عملکرد او در هر باشگاهی بود.
7) چارلی هارمن – هارمن که یکی از بهترین چشم اندازهای جوان در کتاب های برایتون محسوب می شود ، شش ماه قبل از شکست در نورویچ اولین بازی خود را در زمان جنگ به عنوان یک جوان 16 ساله انجام داد.
8) S Bird مرد سومی از میان جمعیت بیرون کشید. درون درست بازی کرد.
9) V.A. استیسی – پس از پاسخگویی به تماس مهمانداران به داوطلبان ، از جلو شروع کرد. به سختی توپ را لمس کرد.
10) جو ویلسون تنها بازیکن ارشد برایتون است که به Caraway Road رسیده است. 353 بار برای آلبیون بازی کرده و 49 گل به ثمر رسانده است.
11) اسمیت – پنجمین و آخرین بازیکنی که در میان جمعیت یافت می شود. خارج از سمت چپ بازی کرد.

اکنون می توانید از قناری ها انتظار داشته باشید که اوضاع رقبا را درک کرده و در کریسمس کمی خیرات نشان دهند ، اما خیر. نوریچ در وقت استراحت با نتیجه 10 بر 0 پیش افتاد و در نیمه دوم هشت گل دیگر به ثمر رساند. چهار بازیکن سه گل یا بیشتر به ثمر رساندند – فرد چادویک شش گل به ثمر رساند و اتل جوان ضعیف تورهای خود را زد.

در سال 2001 ، هارمن که در زمان بازی 16 ساله بود ، یک تجربه بازی “فراموش نشدنی” را در این مسابقه توصیف کرد:


در واقع خیلی خنده دار بود ، اما آقای وب وقتی هفت نفر دیگر ظاهر نشدند خندید … اما آقای وب به جای پاک کردن بازی ، اصرار داشت که بازی شود. پیش از بازی ، مهمانداران در زمین می چرخیدند ، بازیکنان را خطاب قرار می دادند ، جای خالی های مختلف ، دروازه بان و غیره را ذکر می کردند. در نهایت معلوم شد که 11 بازیکن هستند ، اما ما بهتر است بچه های ما را به هدایت جو ویلسون حفظ کنیم. بسیاری از بازیکنان بولتون در طول خدمت خود در اردو از نوریچ بازدید کردند و یکی دو بازیکن برای ما بازی کردند. من نمی دانم او کی بود ، اما دروازه بان ناامید بود. به یاد دارم بعد از آن آقای وب گفت چقدر افتخار می کند. می دانستیم که شانسی نداریم. فکرش را بکنید ، ما همه را خیلی جدی نگرفتیم ، اما من هرگز آن را فراموش نمی کنم.

پادشاهان کریسمس

“با توجه به اینکه پیتربرو در 15 سال فقط یک بار قهرمان روز بوکس شده است ، چه کسی در کریسمس بیشتر و کمتر موفق عمل می کند؟” توییتر xAnder50nx در دسامبر 2011.

دیوی آلن صفحه گسترده ای با عشق و علاقه در این زمینه برای ما ارسال کرده است ، و معلوم است که شما واقعاً – در واقع – من نمی خواهم کریسمس با نورویچ سیتی خراب شوم. آنها پنج بار در 25 دسامبر بازی کردند و پیروز شدند هر یک زمان. مسلماً همه این بازی ها بین سالهای 1925 و 1948 برگزار شده اند ، اما با این وجود این یک بازی چشمگیر است. در انتهای دیگر طیف تعطیلات ، دارلینگتون است. در کریسمس ، آنها 10 بار بازی کردند – از جمله تساوی 5-4 همدینگر مقابل آکرینگتون استنلی در سال 1951 – و فقط یک بار پیروز شدند.

عزیزم بیرون سرده

“سردترین دمای ثبت شده در یک مسابقه فوتبال چقدر است؟” – استفان رابینز در دسامبر 2010 شگفت زده شد.

پاسخ قطعی پیدا نکردیم ، اما روزنبورگ ، که در تروندهایم نروژ بازی می کند ، در بازی لیگ اروپا 2010 میزبان بایر لورکوزن بود. قبل از مسابقه ، دما به زیر -14 درجه سانتی گراد کاهش یافت. ما بازیکنان را برای پوشیدن دستکش روی نخ ها می بخریم.

بازیکنان روزنبرگ خود را برای دیدار گروهی آماده می کنند



بازیکنان روزنبورگ خود را برای مسابقه گروه B لیگ اروپا مقابل لورکوزن در لرکندال آرنا در تروندهایم در تاریخ 1 دسامبر 2010 آماده می کنند. عکس: کالستاد ، گورم / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

در همین حال ، مارک راجاماکی ، مهاجم سابق مورتون ، SFA را به دلیل رسوبات ناگهانی در اسکاتلند انتقاد کرد و گفت: “لاپلند یک باشگاه لیگ RoPs دارد ، جایی که به 30 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. اما آنها به یک زمین تمرین داخل سالن کامل دسترسی دارند ، بنابراین که آنها هنوز هم می توانند کار کنند. “

تبلیغات قبلی کریسمس ما را در بایگانی دانش بررسی کنید ، از جمله: کدام تیم های فوتبال در کتاب مقدس معرفی شده اند؟ و چه کسی اولین تیمی بود که از درخت کریسمس استفاده کرد؟ و هزاران س questionsال و پاسخ دیگر در بایگانی ما جستجو می شود.

بایگانی دانش

آیا می توانی کمک کنی

لیورپول در این فصل هفت باخت (برابر ویا) و هفت گل (مقابل پالاس) به ثمر رساند. آیا تیمی از لیگ های بزرگ می تواند این موفقیت را “بهبود بخشد”؟ “- از باب بنکروفت می پرسد.

کاری تولیونیوس می نویسد: “برخی منابع آنلاین ادعا می کنند که گریمسببی و هول با استناد به نیازهای صنعت ماهیگیری از بازی در لیگ در کریسمس خودداری کردند.”. “حقیقت در همه اینها چیست؟”

“پورتسموث در هال با نتیجه 2 بر 0 پیروز شد ، فقط یک ضربه به سمت دروازه زد ، و این اتفاق از پمپئو رخ نداد (دو گل به خودی وجود داشت)” – می نویسد ادی رینولدز. “آیا این یک رکورد است؟”

ارین رایف
(erin_raif)

شریک زندگی من ناتانیل می پرسد بیشترین تعداد برد در یک فصل چیست – به خصوص اگر بتوان آنها را در خانه / خارج از خانه شکست.


22 دسامبر 2020

برونو کالکین گفت: “به عنوان یک اقدام سیاسی در لا پلاتا ، استان بوئنوس آیرس ، فرماندار Axel Kichilaf اعلام کرد که استادیوم شهر به” دیگو آرماندو مارادونا “تغییر نام داده است.” “آرژانتین جونیورز” و “ناپولی” که اکنون به “سائو پائولو” تغییر نام داده است. این بیشترین تعداد استادیوم با همین نام فوتبال است؟ “

مایع
(GTPLiquid)

شکست رکوردی آلمان شرقی – فقط 3 گل. آنها سه بار با نتیجه 4 بر 1 شکست خوردند.

کدام تیم ها کمترین امتیاز را برای شکست رکورددار دارند؟


22 دسامبر 2020

“کدام یک از انگلیسی ها در فوتبال بین المللی بدترین شکست را دارند؟” راس الدریج می پرسد. بیایید به طور گسترده تر درک کنیم: در مورد هر بازیکن بین المللی چطور؟

س questionsالات و پاسخهای خود را به آدرس email@@gu.deguardian.com ایمیل کنید یا توییت کنید TheKnowledge_GU.



[ad_2]