شراب ساز ولز میخانه ها را با صرفه جویی در 1300 شغل به مارستون تحویل داد کسب و کار

[ad_1]

کارخانه آبجوسازی ولزی SA Brain & Co متعلق به خانواده ، 156 میخانه را به مارستون تحویل داد و پس از شیوع ویروس کرونا که تهدید به بستن آنها شد ، 1300 شغل را پس انداز کرد.

مغزها ، که میخانه های آنها بیشتر در جنوب و غرب ولز مستقر هستند ، می گویند که “در طی همه گیری” تحت فشار مالی قابل توجهی قرار داشته است ، زیرا محدودیت ها به معنای بسته بودن میخانه ها به جز برای تحویل و تحویل است.

این شرکت پس از اعلام ممنوعیت فروش الکل ، کل املاک میخانه خود را در تاریخ 4 دسامبر تعطیل کرد و مجبور به بستن آن در ساعت 6 عصر در سراسر ولز شد تا سعی در مهار وخیم شدن شیوع Covid-19 کند. تحت این محدودیت ها باز ماندن “گزینه مناسبی نبود” ، Brains گفت.

SA Brain & Co در سال 1882 در کاردیف تاسیس شد و به بزرگترین شرکت آبجوسازی و میخانه در ولز تبدیل شده است و در عین حال متعلق به خانواده است. جان ریز ، رئیس شرکت ناظر بر این معامله ، نوه بنیانگذار ساموئل آرتور مغز است.

پیش از همه گیری ، میخانه های درگیر در این معاملات سالانه 14 میلیون پوند درآمد اساسی داشتند. Marston’s در ماه فوریه میزبان میخانه ها خواهد بود ، بیشتر با اجاره 25 ساله از Brains. اجاره سالانه در میخانه ها 5.5 میلیون پوند بود.

این میخانه ها با مارک Brains فعالیت خواهند کرد و به فروش آبجو خود ادامه می دهند که در کارخانه ای در Cardiff Bay تولید می شود که در مارس 2019 افتتاح شد. پیش از این ، Brains در کارخانه های تولید آبجو در مرکز شهر کاردیف ساخته می شد.

ریز گفت: “ما می دانیم که مارستون حافظ عالی میخانه های ما است و به او اعتماد داریم و گرچه این تصمیمی نیست که ما به راحتی آن را بگیریم ، اما ما اطمینان داریم که میخانه ها و تیم های میخانه ای ما تحت هدایت آنها پیشرفت خواهند کرد.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

“علاوه بر این ، این معامله به” مغز “اجازه می دهد تا ترازنامه خود را سرمایه گذاری کند و میراث دیرینه خود را به عنوان یک سازمان مستقل ادامه دهد و این تجارت بزرگ ولزی را برای نسل های آینده حفظ کند.”

“مارستون” که پیش از این با نام تجاری “آبجوسازی ولورهمپتون” و “دادلی” شناخته می شد ، قبل از تغییر نام تجاری 2007 ، حدود 1400 میخانه در سراسر انگلستان فعالیت می کند ، از جمله 106 بار در ولز. 1300 کارمند میخانه می توانند به Marston’s منتقل شوند که 14000 نفر دیگر را در سراسر انگلیس استخدام می کند.

رالف فیندلی ، مدیر عامل شرکت مارستون ، گفت که این توافق دو طرف سودمند خواهد بود و “ضمن تقویت محافظت از میراث و استقلال تجارت برجسته ولز ، حضور ما را در جنوب و غرب ولز تقویت می کند”.

[ad_2]