کمالا هریس: زادگاه او تماشا می کند که یکی از دختران داستان ایجاد می کند کامالا هریس

بادهای زمستانی صبح روز چهارشنبه بر روی پرچم جدیدی که بر فراز تالار شهر اوکلند ، کالیفرنیا آویزان شده بود ، رعد و برق می کرد ، در حالی که منطقه خلیج فارس داستانی ساخته شده توسط یکی دیگر از خود را جشن گرفت.

کامالا هریس ، بومی اوکلند ، روز چهارشنبه به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کرد و به عنوان اولین زن در تاریخ آمریکا و اولین زن از نژاد آفریقایی-آمریکایی و آسیای جنوبی شناخته شد.

هریس در اوکلند متولد شد و تا 12 سال در همان حوالی برکلی زندگی کرد ، جایی که والدینش در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی تحصیل کردند. او پیش از سناتور ارشد دولت ، به عنوان دادستان منطقه سانفرانسیسکو و دادستان کل کالیفرنیا خدمت می کرد.

هریس اغلب تجربه خود را ، که در منطقه خلیج بزرگ شده است ، به عنوان یک نقطه عطف در فعالیت سیاسی خود ذکر کرد ، از جمله ورود به مدارس سفیدپوست ثروتمندتر به عنوان بخشی از یک برنامه ادغام. روز چهارشنبه ، ساکنان منطقه با افتخار صعود او به یکی از بلندترین دفاتر کشور را مشاهده کردند.

یک روز قبل از مراسم تحلیف ، پرچم اوکلند-اسکرانتون “وحدت” توسط هنرمند اوکلند ، فاویانا رودریگز و رایان گنات ، از زادگاه جو بایدن ، اسکرانتون ، اوهایو ، طراحی شد.

با ادامه افتتاحیه بزرگ در طرف دیگر کشور ، لیبی شاف ، شهردار اوکلند نیز پرچمی را جلوی در خانه خود برافراشته کرد. “تبریک به دوست دخترم کمالا هریس!” شاف در توییتر خود نوشت. “اوکلند نه تنها به کلمات افتخار می کند. اولین زن سیاه پوست و آسیایی. دختر مهاجران و دختر اوکلند. شما باعث افتخار ما هستید که دوباره آمریکایی هستیم. “

مشاغل محلی نیز این مراسم را گرامی داشتند. Local Food Adventures ، یک شرکت تور غذایی ، کالاهایی را جشن می گرفت که میراث هریس را جشن می گرفتند و شامل مخلوط محلی نان ذرت ، مخلوط ادویه Garam Masala از فروشگاه ادویه جات Oaktown و کوپن وفل دوست هریس ، درک جانسون ، صاحب خانه مرغ و وفلز بود.

رابرت دورسی ، سرآشپز اوکلند ، که به همان مدرسه ابتدایی هریس می رفت ، قصد داشت به یکی از موارد مورد علاقه خود – گامبو غذاهای دریایی – خدمت کند ، اما اکنون او آن را “دموکراسی گامبو” می نامد.

مجریان بیش از دوازده سازمان هنری محلی برنامه “سلام اوکلند” را برای بزرگداشت بومی اوکلند تهیه کرده اند. ویدئوهای از پیش ضبط شده شامل سازگاری از راه دور اجتماعی گروه کر کودکان Piedmont East Bay ، اجرای نمایش توسط مرکز فرهنگی آسیایی اوکلند و کارگاه جاز Octown و همچنین سخنرانی های مقامات محلی بود.

مایکل مورگان ، مدیر موسیقی گروه در آغاز پخش گفت: “من در مقابل بلوط ایستاده ام زیرا این نماد اوکلند است و همچنین نمادی از قدرت ، خرد و استقامت است.” “اینها همه خصوصیاتی است که همه ما با دختر خود اوکلند ، کمالا هریس ارتباط برقرار می کنیم.”

هریس همچنین به لطف هدیه ای که از جنگجویان می گیرد ، می تواند در کاخ سفید در خانه افتخار خود را نشان دهد. استفان کاری ، ستاره تیم بسکتبال که از سال 1971 در اوکلند بازی کرد تا سال گذشته ، زمانی که تیم به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد ، پیراهن شخصی خود را به هریس داد – 49 پوند ، زیرا وی چهل و نهمین معاون رئیس جمهور است – و “Madame V.P.” ” با حروف بزرگ در بالا

در یک ادای احترام تأثیرگذار ، یک فیلم از تیم نشان می دهد یک دختر جوان با نام مستعار استلا که یک تی شرت بزرگ پوشیده است ، در مورد امکانات فکر می کند. وی با رقص و پرش در اطراف شهر گفت: “من دوست دارم كه كامالا مثل من است و من می توانم هر كاری كنم.”

کاری پل در این گزارش همکاری داشت