بایدن و هریس برای اطمینان از بازیابی سرویس عادی لباس می پوشند جو بایدن

در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است در پنجاه و نهمین مراسم تحلیف رئیس جمهور بیفتد ، ترس زیادی وجود داشت ، اما آنچه که رئیس جمهور بایدن می پوشید هرگز یکی از آنها نبود. با پیش بینی پذیری اطمینان بخش ، چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کرده است که یک راست لباس آبی تیره توسط همان طراح تمام عیار آمریکایی رالف لورن سوگند خورده است. برخلاف رویکرد ناپایدار سلف خود به نسبت ، او کاملاً مناسب آن بود. کراوات آبی آسمانی او طول معمول بود. پیام: خدمات منظم در کاخ سفید از سر گرفته شد.

اپتیک این مراسم تحلیف آرام ، با احترام و با آرامش شاد بود. بایدن و معاون وی ، كامالا هریس ، ساعت های راك استار ، به عنوان كارمندان ملایم و نه مشهور ترسیم شدند. آنها به جای اینکه در اطراف سالن های تئاتر بچرخند و بخواهند توجه سیاستمداران را جلب کنند ، اطمینان یافتند که دولت آنها به کل آمریکا خدمت خواهد کرد. رئیس جمهور گفت: “امروز ما پیروزی نه به نامزد ، بلکه به علت دموکراسی را جشن می گیریم.”

پایتخت در یک نیم بلوک ، در کشوری که Covid-19 400000 نفر جان خود را از دست داده است ، جایی برای یک نمایش مد نیست. به طراحان آمریکایی که از آنها خواسته شد طرح و پیشنهاداتی را برای روز تحلیف هریس و بانوی اول جیل بایدن ارائه دهند ، گفته شد که هیچ زنی نمی خواهد پیامی “مد روز” ارائه دهد. در عوض ، هر دو تصمیم گرفتند مارک های مستقل آمریکایی را هدف قرار دهند. معاون رئیس جمهور یک مجموعه بنفش از کت و لباس های دو طراح لباس سیاه پوست آمریکایی کریستوفر جان راجرز و سرجیو هادسون را برای لحظه بزرگ خود انتخاب کرد. راجرز که اصالتاً اهل لوئیزیانا است و در بروکلین مستقر است ، فقط 27 سال سن دارد. وی در جوایز سال گذشته CFDA به عنوان طراح سال آمریکا انتخاب شد. وی در بیانیه ای گفت تیمش “از افتخار و فروتنی برخوردار است که در این برهه تاریخی نقش کمی داشت.” سرجیو هادسون ، مستقر در لس آنجلس ، همچنین لباس میشل اوباما سورمه ای را به همین مناسبت طراحی کرد.

لیدی گاگا سرود ملی را می خواند.
لیدی گاگا سرود ملی را می خواند. عکس: رکس / شاتر استوک

در حالی که هر دو رئیس جمهور و اولین “آقای دوم” داگ امهوف رالف لورن می پوشیدند ، زنانی که در کانون توجه بودند از مبدل شدن به مارک های خانگی خودداری می کردند و در عوض تبلیغ مارک های کوچک را انتخاب می کردند. جیل بایدن کت و لباس توئید آبی اقیانوس پوشید که توسط Alexandra O’Neill ، مارک ماراریان ، در سال 2017 ایجاد شده است ، لباس تولید می کند تا ضایعات را به حداقل برساند و تولید در شهر نیویورک انجام می شود. اونیل به Womenswear Daily گفت که تیم شش نفره او از ماه دسامبر برای ایجاد یک تصویر دو تکه با مروارید و کریستال “آماده” بودند. تنها پس از آنکه بانوی اول صبح در مراسم جلوی دوربین ها ظاهر شد ، فهمید که طرح وی بیان نهایی است.

هریس همچنین از جواهرات مارک دار خود استفاده کرد – لوازمی با میراث کلاسیک در شمایل نگارگری واشنگتن. آنها توسط بانوان اول جکی کندی و میشل اوباما ترجیح داده می شوند ، اما از نظر شخصی هریس به عنوان نمادی از همبستگی با Alpha Capa Alpha ، اولین رمز سیاه حروف یونانی ، که در آن هر یک از اعضا نشان تزئین شده با مروارید دارند ، از اهمیت شخصی برخوردار هستند.

رنگ روز برجسته بود – نه آبی دموکراتیک ، بلکه بنفش. موضوع مراسم تحلیف “America United” بود و بنفش – که زبان مشترک بین قرمز و آبی روی یک دایره رنگی را نشان می دهد – پرچم بصری پیام وحدت بود که بارها در سخنرانی بایدن بیان شد. انتخاب معاون رئیس جمهور از لباس بنفش با دستکش های چرمی زغال اخته رنگی در لباس بنفش روشن هیلاری کلینتون به صدا درآمد. تصمیم لورا بوش برای پیوستن به جیل بایدن آبی و نانسی پلوسی با لباس آبی را می توان سرنوشت دیگری برای نمادگرایی دو حزب دانست.

شاعر آماندا گورمن.
شاعر آماندا گورمن. عکس: رکس / شاتر استوک

مجریان مجبور بودند جذابیت را به همراه بیاورند ، که این کار را به سبک خاصی انجام دادند. شادی و آرامش بسیاری از تماشاگران که در حال تماشای این مراسم در سراسر جهان بودند ، در کت زرد آفتابی ، سربند ابریشم قرمز “پرادا” و ماسک آویز شده توسط شاعر جوان آماندا گورمن یافت شد. لیدی گاگا یک دامن ابریشمی قرمز با لباس مجلسی با نسبت های افسانه ای و یک کبوتر مسالمت آمیز طلاکاری شده بر روی یک کاپشن آبی مایل به قرمز پوشیده بود. شکل ظاهری لیدی گاگا توسط خانه مد آوانگارد پاریس “Schiaparelli” ساخته شد که در حال حاضر توسط آمریکایی دانیل روزر طراحی شده است. رزبری این مجموعه را “نامه ای عاشقانه به کشوری که خیلی دلم برای آن تنگ شده” خواند. جنیفر لوپز یک شانل به رنگ سفید الماسی به تن داشت و گارت بروکس شلوار جین آبی و بند را باز کرد. اینترنت همچنین از پارکهای برنی سندرز و دستکشهای بافتنی که “Vermont Dadcore” نامیده می شود لذت برد.

عزیمت صبح کوزیروف در تضاد کامل بود. هیچ یک از خانواده وی به دلیل ظاهر خود ماسک نزده بودند. (افتتاحیه با حسن نیت مبدل شد.) ملانیا ترامپ مثل هرگز مانند مجسمه ای یخی از بانوی اول به نظر می رسید – چنان یخ زده بود که به مدت چهار سال ذوب نشد. لباس های او کاملاً سیاه ، بسیار گران قیمت و کاملاً آمریکایی نبود. کاپشن او از شانل ، لباس دولچه و گابانا ، کفش های کریستین لووبوتین بود. تمساح Hermes Birkin ، که همراه خود داشت ، حدود 30،000 پوند قیمت دارد.

در آستانه افتتاح این یادبود ، کوید هریس کت شتری از ژان ریموند از پیر ماس ، طراح سیاه پوستی پوشید که سال گذشته استودیوی خود در نیویورک را به مرکز اهدای کمک مالی تبدیل کرد و برای مشاغل کوچک متعلق به اقلیت ها و زنان بودجه جمع آوری کرد. پاندمی. در این مراسم ، جیل بایدن از ابریشم ابریشم ، دستکش آمتیست و ماسک مطابق با Jonathan Cohen طراح مستقل نیویورک استفاده کرد. کوهن کاشف اپیلک است و ماسک و پوشش کت از بقایای پارچه های فصول گذشته ساخته شده است.