تخلیه به منچستر و ولز هنگام طوفان کریستف در انگلیس | اخبار انگلستان

خدمات اضطراری تخلیه مردم را از حومه شهر دیدزبری منچستر آغاز کرد و چهارشنبه شب هزاران نفر ممکن است مجبور شده باشند تا در اثر طوفان کریستف باران های زیادی را به مناطقی از انگلیس منتقل کنند.

هشدارهای جدی سیل که نشانگر خطر برای زندگی است ، در شرق دیدزبری ، وست دیدزبری و نورتندن در منچستر اعمال می شود. در شمال ولز نیز تخلیه صورت گرفت.

پیش از این ، روسای پلیس منچستر بزرگ گفته بودند که به ساکنان حدود 3000 خانه در جنوب منچستر گفته شده است که ممکن است مجبور شوند تا غروب چهارشنبه در “بدترین حالت” که توسط آژانس محیط زیست توصیف شده است ، ملک را ترک کنند.

چهارشنبه شب ، نیک بیلی ، دستیار رئیس پلیس پلیس منچستر بزرگ ، گفت که با وجود تمام تلاش های همه آژانس های مربوطه ، اکنون نیاز به تخلیه است: “گودال در دیدزبری برای گرفتن آب از رحمت پر است. در چند ساعت آینده از در نتیجه ، هشدار سیل را صادر خواهیم کرد.

“این کار از طریق پیامک های مربوط به سیل به برخی افراد انجام می شود و افسران پلیس ، حمل و نقل خودکار ، آتش نشانان و داوطلبان در را می زنند. من فکر می کنم مهم است که تأکید کنم اگر با شما تماس گرفته شده و به شما توصیه می شود تخلیه کنید ، ما از شما می خواهیم که این کار را انجام دهید. “

وی گفت: آمبولانس شمال غربی ، صلیب سرخ انگلیس و آمبولانس سنت جان در تخلیه 160 نفر که به عنوان مورد نیاز برای جابجایی شناسایی شده اند و همچنین مرکز تفریحی و هتل Wythenshawe Forum درگیر هستند.

وی افزود: “برخی از افراد تخلیه شده نیز موقعیت مثبتی در مورد کوید دارند یا در خانه منزوی می شوند.”

در همین حال ، پلیس ولز شمالی با انتشار توئیتی اعلام کرد که کارمندان آن برای کمک به شورای شهرستان دنبیشایر و سازمان آتش نشانی و امداد و نجات در روتین ، جایی که برخی از خانه ها نیز تخلیه شده بودند ، فراخوانده شده اند و افزود: “متأسفانه ، افرادی که در سایت زندگی نمی کنند ، به منطقه بروید تا “سیل را ببینید.” لطفا منابع ما را با اضافه کردن مشکل دراز نکنید. “

پیش از این ، بوریس جانسون جلسه “کبرا” را در مورد سیل برگزار کرد و از مردم خواست که به هشدارها گوش فرا دهند و از توصیه های مقامات پیروی کنند. وی به خبرنگاران گفت: “مواردی بوده است که من روی صحنه بوده ام که متأسفانه مردم ترجیح می دهند از رژه اطاعت نکنند و تخلیه نمی شوند.

“حق آنها برای انجام چنین کاری هنگام انتخاب همیشه حق مردم است که در مکان خود بمانند. اما واقعاً مطلوب است – از توصیه ها پیروی کنید. اگر به شما دستور داده شده که از خانه خارج شوید ، باید این کار را انجام دهید. “

چهارشنبه بعد از ظهر بیش از 100 هشدار سیل در سراسر انگلیس و ولز وجود داشت ، به این معنی که اقدامات فوری لازم است.

طبق گزارش اداره مت ، که در مورد بارش باران در شرق میدلندز ، غرب و جنوب یورکشایر و در بیشتر شمال غربی ایرلند جنوبی هشدار داد ، انتظار می رود دو روز و نیم در میدلندز تا دو ماه باران ببارد. انگلیس تا صبح پنجشنبه.

در منچستر بزرگ ، پلیس گفت که در بدترین حالت آژانس حفاظت از محیط زیست تخمین می زند که 3000 خانه در دیدزبری ، ایرلند شمالی و فروش در معرض خطر آبگرفتگی قرار بگیرند. انتظار می رفت مرسی حدود ساعت 11 شب چهارشنبه به اوج خود برسد.

بیلی گفت: واکنش اضطراری در برابر سیل از همه گیری جلوگیری می کند و قوانین دقیق فاصله اجتماعی به این معنی است که بسیاری از مراکز تفریحی مرسوم را نمی توان راه اندازی کرد.

به گفته وی ، به ساکنان آسیب دیده از سیل اجازه داده می شود تا در صورت مجبور به تخلیه تأسیسات خود ، موقتاً به اقوام خود نقل مکان کنند ، اما این امر فقط در “شرایط شدید” در مقابل مسدود کردن ویروس کرونا انجام می شود.

وی گفت: “در حالی که ما از اینکه به همه گفته شده است که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به ما گفته شده ممنون هستیم ، می خواهیم این نکته را روشن کنیم که در صورت نیاز به تخلیه شهروندان برای محافظت در برابر سیل ، این یک اولویت است و شما باید به توصیه های مقامات محلی در مورد تخلیه عمل کنید.” او گفت.

چشایر پس از منچستر بزرگ و یورکشایر جنوبی به منطقه سوم تبدیل شد که روز چهارشنبه یک حادثه مهم را گزارش کرد. پلیس چشایر گفت که 33 نفر از ساکنان قایق های خانگی در اسکله Highhert در Northwich به دلیل مشکلات سطح رودخانه ویور تخلیه شده و در هتل های مجاور اسکان داده شده اند.

روز چهارشنبه ، بارندگی های شدید سفر به مناطق آسیب دیده را مختل کرد ، پرواز قطارهای سیل شده لغو شد و برخی از جاده های اصلی بسته شد.

راه آهن شمال به مشتریان گفت که به دلیل وخیم تر شدن شرایط شبکه ، چهارشنبه شب سعی نکنند با قطار سفر کنند.

کریس جکسون ، مدیر منطقه شمال ، گفت: “متأسفانه ، وضعیت فقط بدتر می شود و ما مجبور شدیم یک تصمیم دشوار بگیریم تا از مشتریان خود بخواهیم که تا پایان امروز در شبکه راه آهن شمال در شمال غربی رانندگی نکنند.

وی ادامه داد: ما در طول شب به کار با شبکه ریلی ادامه خواهیم داد تا صبح روز پنجشنبه برای از سرگیری ترافیک ریلی آماده شویم ، اما من از همه کسانی که فردا باید سفرهای لازم را انجام دهند می خواهم زمان بیشتری را برای سفر اختصاص دهند و قبل از ارسال با دقت بررسی کنند.