واکنش Covid ایالات متحده در هرج و مرج هنگام استعفا مشاور جنجالی همه گیر ترامپ اطلس – بروزرسانی در زمان واقعی | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

برخی از همکاران در دولت دکتر اطلس ترامپ با استناد به دیدگاه هایی که با دیدگاه های مقامات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و دیگر محققان دولتی متفاوت است ، احتمالاً این ارزیابی را نقض می کنند. به عنوان مثال ، دکتر اطلس استدلال می کند که علم استفاده از ماسک نامشخص است و کودکان نمی توانند ویروس کرونا را گسترش دهند.

حتی بحث برانگیزتر از این دیدگاه آزادیخواهانه وی درباره نقش دولت در یک بیماری همه گیر بود. به گفته دکتر اطلس ، کار دولت ریشه کن کردن ویروس نبود ، بلکه صرفاً محافظت از آسیب پذیرترین شهروندان بود زیرا Covid-19 این کار را انجام داد.

دکتر اطلس همچنین از هر چیزی که تهدید به انسداد یا بستن تجارت باشد حمایت می کرد. “از خطر بالا محافظت کنید. مدارس باز ، جامعه » او در ماه اکتبر توییت کرد. “یک جایگزین؟ زندانی کردن افراد سالم ، محدود کردن تجارت ، تعطیلی مدارس … مردم را می کشد ، خانواده ها را از بین می برد ، کودکان را فدا می کند. # تفکر منطقی “.

کارشناسان بهداشت تعجب کردند و هشدار دادند که ایده های وی خطرناک است و نتایج فاجعه باری به همراه خواهد داشت.

اما این مانع دکتر اطلس نبود. در اواسط ماه نوامبر ، او از ساکنان میشیگان خواست “در برابر محدودیت ویروس ها” یاغی شوند. فرماندار ویتمر ، فرماندار ایالت ، که با تهدید به مرگ و تلاش خنثی برای آدم ربایی از طریق محدودیت ها روبرو شد ، وی را محکوم کرد و “فوق العاده بی پروا” دانست.



[ad_2]