کاپیتان فرانسوی پس از پارگی نصف قایق بادبانی در طول مسابقه دور دنیا نجات یافت شنا كردن

[ad_1]

کوین اسکافیر ملوان فرانسوی که در جریان مسابقه قایق بادبانی وندو گلوبوس مجبور به ترک کشتی شد ، صبح روز سه شنبه ساعت 11 صبح از کیپ امید خوب نجات یافت و پس از ارسال سیگنال اضطراب.

اسکافیر در مسابقه در جایگاه سوم قرار گرفت که مجبور شد کشتی در حال حرکت خود را ترک کند ، اما فقط در ساعت 1 با کاپیتان رقیب و هموطن ژان لو کم به او رسید که در توییتر نوشت: “خیالت راحت است. کوین حال خوبی دارد تخته [my yacht] هوبرت دست نخورده و ایمن. “

بعداً گزارش شد که اسکافیر 40 ساله پس از آزمایشات وی به عنوان برگزارکنندگان مسابقه صحیح به نظر نمی رسد که هر دو ملوان خوب به نظر می رسند.

قایق بادبانی اسکوفایر در حال قایقرانی بود – سبک جدیدی از “قایق پرنده” که در اثر وزش باد شدید از روی آب روی فویل بلند می شود. ژاک کاراس ، مدیر مسابقه در مصاحبه با BFMTV گفت که ساختار قایق به دو نیم شکسته و غرق شده است. گزارش شده است که اسکافیر قبل از پیدا شدن دچار تورم پنج متری و دمای آب 10 درجه سانتیگراد شده است.

چهار اسکیپیر ، از جمله لوکام ، که در عملیات نجات شرکت کرده اند ، باید به مسابقه دور دنیا برگردند و ساعات لازم برای تکمیل امداد و نجات از کل زمان کسر می شود.

[ad_2]