دبنهام قصد دارد با از دست دادن 12000 شغل ، تمام فروشگاه ها را تعطیل کند کسب و کار

[ad_1]

پس از پایان بحث JD Sports در مورد معامله نجات یک فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای کشتی ، دبنهام قصد دارد فعالیت خود را تعطیل و 124 فروشگاه را تعطیل کند.

مدیران Debenhams که از تابستان به دنبال خریدار بودند ، گفتند که روند فروش “منجر به ارائه پیشنهاد نشده است”. این بدان معنی است که همه 12000 کارمند ممکن است شغل خود را از دست بدهند.

آنها همچنان به دنبال خریدار می گردند و فروشگاه ها برای فروش سهام باقیمانده باز خواهند ماند. اگر پس از فروش سهام خریدار پیدا نشود ، فروشگاه ها تعطیل می شوند.

جف رولی از FRP Advisory ، مدیر مشترک Debenhams ، گفت: “تمام مراحل معقول و منطقی برای انجام معامله ای که آینده دبنهام را تأمین کند ، برداشته شده است. با این حال ، چشم انداز اقتصادی بسیار پیچیده است ، و همراه با عدم اطمینان صنعت خرده فروشی انگلستان ، یک معامله مناسب حاصل نشده است.

“تصمیم برای پیشبرد برنامه تعطیلی با دقت ارزیابی شده است ، و گرچه ما هنوز امیدواریم که هنوز پیشنهادهای جایگزین برای تجارت وجود داشته باشد ، ما عمیقاً متاسفیم که شرایط ما را مجبور می کند تا در این مسیر قدم بگذاریم.”

مذاکرات با JD پس از سقوط تامین کننده اصلی Arcadia Debenhams در دولت در روز دوشنبه پایان یافت ، و مشخص بود که آینده نامشخص گروه ، صاحبان Topshop و Burton ، سهم زیادی در تصمیم گیری دارد.

JD این تصمیم را صبح روز سه شنبه در بیانیه ای مجدداً تأیید کرد و اظهار داشت: “اکنون بحث و گفتگو با مدیران دبنهام در مورد خرید بالقوه تجارت انگلیس متوقف شده است.”

دبنهام ، که حدود 12000 کارمند مشغول به کار است و 124 فروشگاه را اداره می کند ، از تابستان پس از ورود برای دومین بار در ماه آوریل در دولت ، یک فروش احتمالی را در نظر دارد.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

با عرضه JD Sports ، تنها تازه واردی که ممکن است تعداد قابل توجهی فروشگاه را اشغال کند Frasers مایک اشلی است.

اشلی از علاقه خود به فروشگاه بزرگ بیماران پنهان نمی کند ، علی رغم اینکه می دید سهم 150 میلیون پوندی که در آن شرکت ایجاد کرده بود سال گذشته در نتیجه بازسازی بدهی با طلبکاران فروشگاه های بزرگ تخریب شد.

با این حال ، پیشنهادات اشلی برای این تجارت هنوز از نصف 300 میلیون پوندی که صاحبان آن انتظار داشتند ، فراتر نرفت.

[ad_2]