هنرمند پانک بارنی بابلز از میان آثاری که در سال 2020 به مردم انگلیس ارائه شد به مانه پیوست | موزه ها

[ad_1]

بارنی حباب ها زمانی به عنوان “حلقه گمشده فرهنگ پاپ” توصیف شد ، و برای او مانند هاوکیند ، الویس کاستلو ، ایان دوری و نیک لاو ، ضبط ، تی شرت و صحنه های صحنه ای تولید شد.

وی همچنین ویدیویی را برای آهنگ Ghost Town Specials در سال 1981 کارگردانی کرد که در آن گروه به سختی به “Vauxhall Cross” 1961 که در خیابان های خالی لندن سوار می شد ، فشار می آورد.

روز دوشنبه اعلام خواهد شد که بایگانی آن اکنون به عنوان بخشی از گنجینه های هنرمندان ، از جمله مانه ، رامبراند و شاگال ، به مردم انگلیس تعلق دارد که به لطف هدایای فرهنگی انگلستان و به جای آن تصویب طرح AiL ، وارد مجموعه های عمومی می شوند.

آخرین طرح ایجاد شده در بودجه مردم لوید جورج در سال 1910 ، به انگلیس اجازه می دهد مکان های فرهنگی را به عنوان راهی برای جبران یا تسویه حساب های مالیات بر ارث ، منتقل کند. طرح هدایای فرهنگی در سال 2013 معرفی شد و به مردم اجازه می دهد برای زندگی گنجینه های خود را بگذارند.

حباب های بارنی.
حباب های بارنی. عکاسی: صورت

گزارش سالانه 2019/20 یک سال رکورد بود: تسهیلاتی به ارزش تقریبا 65 میلیون پوند با پرداخت 40 میلیون پوند به مردم واگذار شد.

بایگانی حباب ها از نظر تسویه مالیات نسبتاً کم بوده است (16،500 پوند) ، اما شاید یکی از جذاب ترین مجموعه های این لیست باشد ، رقمی را برجسته می کند که به گفته طرفداران بسیار وی ، شایسته شهرت بیشتری است.

Bubbles ، متولد کالین فولچر ، در دهه 70 و 80 برای تعداد زیادی پانک ، پست پانک و موج جدید طرح های متمایزی را ایجاد کرد. او همچنین دکل را برای NME و آرم آرچر را برای ساید استرانگ بوو طراحی کرد.

مایکل موراک ، نویسنده داستان های علمی ، رکوردهای Bubbles را “تصاویر بادوام برای اوقات گذرا” توصیف کرد و پیتر ساویل ، طراح Factory Records ، آن را “حلقه مفقوده فرهنگ پاپ” خواند.

حبابها هرگز کاری را که انجام می داد امضا نمی کرد ، از تبلیغات اجتناب می کرد – غیر از مصاحبه با The Face – و در سال 1983 ، در سن 41 سالگی ، خود را کشت.

بایگانی وی شامل کتابهای طراحی ، موجودی نقاشی ، کلاژ ، عکس ، نشان ، برچسب ، جلد آلبوم و کتابخانه ای از کتاب های مرجع است. بنا به خواسته اهدا کننده توسط John Muras برای همیشه به دانشگاه لیورپول اهدا شد.

L'Écuyère توسط Marc Chagall ، در سمت چپ گالری ملی اسکاتلند.
L’Écuyère توسط Marc Chagall ، در سمت چپ گالری ملی اسکاتلند. عکس: عکس با مجوز از کریستی

ادوارد هارلی ، رئیس کمیسیون AiL ، گفت که دو سوم به موسسات خارج از لندن اختصاص داده شده است. “انواع تسهیلات مانند گذشته متنوع است و به خصوص اینکه تعداد موسسات دریافت کننده اقلام تحت این طرح همچنان در حال رشد است نگران کننده است.”

هارلی همچنین دستاوردهای قابل توجهی را که برای موزه های ملی در کشورها منتقل شده است ، برجسته کرد. ولز توسط پسر عمویش ژول دژوی و منظره ای از کورو ، پرتره مهمی از مانه دریافت کرد. اسکاتلند – گواش بنام L’Écuyère (سوارکار) توسط مارک شاگال ؛ ایرلند شمالی شش حکاکی توسط رامبراند.

نقاشی های لئوناردو روزامان ، که شامل اولین بوسه همجنسگرایان در تاریخ تئاتر انگلیس است ، به گالری Palant House در چیچستر ، ساسکس غربی اهدا شد.

بایگانی های دیگری که اکنون به عموم تعلق دارند شامل بایگانی های لرد کارینگتون ، وزیر امور خارجه مارگارت تاچر است که به بایگانی های چرچیل رفت. و وکیل جرمی هاچینسون ، که در دادگاه معشوق لیدی چترلی ، که وارد دانشگاه ساسکس شد ، از پنگوئن دفاع کرد.

گزارش سالانه نشان می دهد که این اولین سالی است که از حداکثر میزان مالیات قابل پرداخت – 40 میلیون پوند – استفاده می شود.

مجموعه ای از بیش از 50 فسیل یافت شده در معدن سنگ لوتیان غربی در میان اشیا الکتریکی باقی مانده وجود دارد که شامل lizziae Westlothiana – یا “لیزی مارمولک” – قدیمی ترین خزنده محسوب می شود. این مجموعه به موزه ملی اسکاتلند اهدا شد.

[ad_2]