نقد و بررسی کودک “عشق” – مستندی درباره پناهندگان عشق و گرمی را در بین بدبختی ها پیدا می کند

[ad_1]

نیک مستند وجود دارد که مانند رادیاتور گرما ساطع می کند و باعث ایجاد عطوفت بی نظیر می شود. من مطمئن نیستم که فیلم دیگری را دیده ام که تماشاگران را به طرز وحشتناکی جای یک پناهنده قرار داده است: پوچی از ترک همه چیز ، تعلق خاطر نداشتن به هیچ جا ، نداشتن هیچ چیز.

لیلا ، یک معلم انگلیسی که به همراه شریک زندگی خود سهند و پسر چهار ساله آنها مانی ، در ابتدای فیلم از ایران فرار می کند ، می گوید: “شما اینجا هستید ، اما شما وجود ندارید.” لیلا و سهند هنگام آشنایی با افراد دیگر ازدواج کردند و مانی بزرگ شد و سهند را “عموی” خواند. در ایران ، روابط آنها مجازات اعدام دارد ، بنابراین آنها برای یافتن زندگی خانوادگی عادی عزیمت می کنند.

مدیران اوا مولواد و لئو گلوب از خانواده به مدت شش سال در ترکیه فیلمبرداری کردند در حالی که آنها منتظر بودند تا کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد درخواست آنها را برای دریافت وضعیت پناهندگی بررسی کند. در اینکه آنها چقدر یکدیگر را دوست دارند شکی نیست.

وقتی خانواده به استانبول می رسند ، یک اتاق هتل اجاره می کنند. سهند در محل ساخت و ساز کار کم درآمد می کند ، در حالی که لیلا با مانی در خانه می ماند ، دنیایی که از زیر او بریده شده است. او زخمی شده و به سمت Sahanda پرتاب می کند: “من به حرف شما گوش نخواهم داد!” او خشمگین است. لیلا و سهند با عشق و مهربانی به خشم او پاسخ می دهند.

یکی از لذت های فیلم تماشای بزرگ شدن مانی به عنوان پسری آفتابی و با اعتماد به نفس است. از جلسات یک به یک لیلا و سهند با یک روانشناس ، در مورد تاریخ دردناک آنها اطلاعات بیشتری کسب می کنیم. شوهر اول لیلا معتاد بی رحمانه ای به مواد مخدر بود. سهند توسط فعالان سیاسی مجبور به جاسوسی اطلاعات ایران شد.

زمان تمام وقت ادامه دارد. سهند که اکنون به عنوان معلم کار می کند ، دائماً با کلیک بر روی دکمه به روزرسانی وضعیت پناهندگی ، وب سایت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل را بررسی می کند. آنها تعجب می کنند که کجا می توان آنها را نقل مکان کرد: لیلا امیدوار است که کانادا ، جایی که او یک دوست دارد ، و مانی کوچک دعا می کند این استرالیا نباشد: “آنها تمساح دارند!”

آنها خانواده ای هستند که منتظر زندگی خود هستند. سهند به پسرش می گوید ، “افرادی که می خواهند زندگی بهتری داشته باشند باید روزهای سختی را پشت سر بگذارند. این زمان سخت ماست. “تعداد کمی از مردم با چنین فضل زندگی می کنند.

Love Child از 6 نوامبر در سیستم عامل های دیجیتال موجود است.

[ad_2]