نتایج انتخابات ایالات متحده در چه زمانی انتظار می رود – و باید مراقب چه مواردی باشید: راهنمای شب اخبار ایالات متحده

[ad_1]

پیش از این رکورد 100 میلیون نفر در آستانه روز انتخابات رأی داده اند ، این بدان معناست که انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 که با جو بایدن و دونالد ترامپ مخالف است ، اولین بار در تاریخ خواهد بود که تعداد بیشتری از مردم قبل از روز انتخابات رأی می دهند.

این امر می تواند منجر به بی نظمی در شب انتخابات شود: نتایج ممکن است در بعضی جاها سریعتر از حد معمول انجام شود و در برخی دیگر به طور ناگهانی به تأخیر بیفتد.

موج جدید وحشتناک ویروس کرونا می تواند سرعت رای گیری و شمارش آرا را نیز کاهش دهد. و ترامپ هفته ها به صرف هواداران در معرض اتهامات دروغین کلاهبرداری رای دهندگان و سرقت آرا پرداخته است. اقدامات پیش بینی نشده در روز انتخاب ترامپ یا جانشینان وی می تواند روند کار را مختل کند.

مقامات و سازمان های رسانه ای انتخابات ایالات متحده ، که به طور معمول در شب انتخابات فعالیت می کنند ، می گویند که احتمال زیاد برنده انتخابات تا نیمه شب سه شنبه مشخص نیست. غیر معمول نخواهد بود – شمارش آرا در نیمه شب در سه انتخابات از پنج انتخابات گذشته ، در سال 2000 ، 2004 و 2016 برگزار شد.

از طرف دیگر ، اگر هر یک از نامزدها به پیروزی های قاطع در ایالت های مهم برسند ، می توانیم تا پایان شب در مسابقه ریاست جمهوری نتیجه بگیریم. و داده های عظیم مشارکت رای دهندگان می تواند اطلاعات مهمی در مورد چگونگی برگزاری انتخابات فراهم کند.

در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی یک شب وجود دارد:


6:00 PM ET (15:00 PT ، 23:00 GMT ، 10:00 AEDT)

18:00 ، میچ مک کانل



18:00 ، آهنگساز میچ مک کانل: AP

بیشتر مراکز رای دهی در حال تعطیل شدن هستند ایندیانا و کنتاکی (هر دو ایالت منطقه زمانی گسترده ای دارند). در ایندیانا ، ایالت ویگو در مرز ایلینوی ، از سال 1956 ، هر بار ، به همراه برنده انتخابات ریاست جمهوری رای می آورد. اما انتظار Vigo را نداشته باشید: ایندیانا به دلیل اتومبیل های سریع اما شمارش کند شناخته شده است.

انتظار می رود کنتاکی به طرفداران میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا این فرصت را بدهد تا برای انتخاب مجدد خود سخنرانی کند. اما اگر مک کانل همچنان در انتخابات مجدد پیروز شود ، آیا او به رهبری اکثریت برمی گردد – یا آیا دموکرات ها یک شبه کنترل سنا را به دست می گیرند؟ این بزرگترین جایزه در این انتخابات از زمان کاخ سفید است.


19:00 ET (16:00 PT ، زمان گرینویچ ، 11:00 AEDT)

ساعت 19:00  سناتور لیندزی گراهام



ساعت 19:00 سناتور لیندزی گراهام کامپوزیت: گتی

فقط برای اینکه همه چیز هیجان انگیز شود. در ساعت 7 بعد از ظهر ، اکثر مراکز رای دهی در یک وضعیت بسیار مهم بسته می شوند فلوریدا، که به سرعت آرا را می شمارد – مگر نه. وقتی نتایج شروع شد ، به دنبال یک انتخابات باشید (در اینجا لیستی در توییتر وجود دارد) برای شروع به بالا کشیدن ابرو به طور قابل توجهی ، آیا ترامپ مطابق با رقم 2016 در این شهرستان است یا بازگشت. این زمانی است که شب انتخابات واقعاً می تواند اینگونه یا یک حالت دیگر را احساس کند ، بنابراین منتظر احساسات باشید.

و موارد بسیاری برای بررسی وجود خواهد داشت. همانطور که در مورد سناتور جمهوری خواه و متحد ترامپ ، لیندزی گراهام اتفاق می افتد کارولینای جنوبی؟ بازگشت زودهنگام با ویرجینیا به نظر ترامپ خوب است؟ آیا نشانه هایی از مشارکت مردم آفریقایی تبار در آتلانتا وجود دارد – و چه اتفاقی برای این دیوانگان می افتد؟ گرجستان مسابقات سنا؟

طبق نظرسنجی ها ، جورجیا یکی از ایالات “امن” جمهوری است که بایدن راه خود را در آن باز کرده است ، بنابراین نتایج در آنجا ممکن است نشان دهد که آیا همه این یک خیال دموکراتیک است یا خیر. اما در حالی که مراکز رأی دهی در جورجیا ساعت 7 عصر بسته می شود ، انتظار نتایج فوری را نداشته باشید و انتظار نداشته باشید که ترامپ لزوماً به آنچه که به نظر می رسد رهبری زودهنگام باشد پایبند باشد زیرا آتلانتا و دموکرات های آن اغلب گزارش می دهند


19.30 ET (16:30 PT ، 12.30 GMT ، 11.30 AEDT)

19.30 تام سیلیس



19.30 آهنگساز تام تیلیس: گتی

اکنون دیگر بازگشتی وجود ندارد. سعی می کنید فلوریدا را زیر نظر داشته باشید ، برای یکسری بازده ها آماده شوید کارولینای شمالی، که همچنین به سرعت آرا early اولیه خود را شمارش می کند و می خواهد ابتدا گزارش دهد. هشدار داده شود: در کارولینای شمالی ، بسیاری از دموکرات ها مانند همه جا زود رأی دادند و آنچه که به نظر می رسد رهبری اولیه بایدن در این ایالت باشد ، می تواند مانند یک توپ ساحلی ارزان قیمت پایین بیاید. کارولینای شمالی جایی است که دموکرات ها می توانند بسیار حریص شوند ، و نه تنها پیروزی ناموفق در رقابت های ریاست جمهوری ، بلکه همچنین کرسی تغییر یافته در سنا را می خواهند ، با کال کانینگام دموکرات ، رئیس دولت جمهوری خواه تام تیلیس. آیا ترامپ می تواند فقط پیروزی خود را در سال 2016 تکرار کند و تیلس را بر روی دم خود حمل کند و باعث شود لبخند به سختی محسوس در چهره مک کانل در کنتاکی ایجاد شود.

همچنین: اوهایو. دموکرات های متفکر به یاد می آورند که این ایالت در انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی عمل کرد و در طی سال 2020 برخی از این جرقه های قدیمی دوباره درخشان شدند. از دست دادن ترامپ در اینجا یک فاجعه کامل برای او خواهد بود. اما انتظار یک نتیجه اولیه زودهنگام را نداشته باشید. رهبر بایدن در رای گیری زودهنگام – اوهایو چند هفته فرصت دارد تا آرا early اولیه را پردازش کند ، و انتظار می رود آنها را به سرعت گزارش دهد – ممکن است تسلیم موج ترامپ شود ، و سپس همه ممکن است در نهایت به کلیولند خیره شوند ، که رای آهسته او ممکن است مسابقه سخت تر و متراکم تر است. این درامی است که برای آن آمده اید ، لذت ببرید.


20:00 ET (17:00 PT ، 1:00 GMT ، 12:00 AEDT)

ساعت 20:00  سوزان کالینز و گری پیترز



ساعت 20:00 سوزان کالینز و گری پیترز ترکیبی: رویترز / AP

بازو را پیدا کنید و آن را بگیرید. تاکنون اتفاقات زیادی می افتد و برخی از رئوس مطالب تاریخی این مسابقه به چشم می خورد. چالش شناخت آنها خواهد بود.

و نتایج جدیدی حاصل خواهد شد. دو ایالت ، میشیگان و تگزاس، برخی از مراکز رأی دهی را تعطیل می کند ، بقیه در ساعت 9 شب بسته می شوند. اگر بایدن در تگزاس نزدیک به نظر می رسد – [did we just type that?] – سلام ، داستان. مسابقه سنا و در میشیگان را تماشا کنید ، جایی که رهبر فعلی حزب دموکرات گری پیترز می تواند خود را با مشکل روبرو کند. صحبت از سنا است ، آیا داگ جونز دموکرات در معرض خطر صندلی خود را حفظ کرده است؟ آلاباما؟ سرانجام ، سوزان کالینز ، رئیس جمهور فعلی جمهوریخواه در حال از دست دادن است ماین؟ از دست دادن کالینز دموکرات ها را به آرزوی اکثریت در سنا منجربه کرد و حتی ممکن است این لبخند را در کنتاکی پاک کند.

و سپس وجود دارد پنسیلوانیا. پنسیلوانیا ساعت 8 شب مراکز رای دهی را تعطیل می کند. اما نتایج انتخابات پنسیلوانیا تا ساعت 8 مشخص نخواهد شد. در حقیقت ، این احتمال وجود دارد که نتایج انتخابات در پنسیلوانیا روزها مشخص نشود. دلیل این امر آن است که فیلادلفیا ، بزرگترین شهر ایالتی که دموکرات ها از گوش آنها بیرون می روند ، می تواند روزها طول بکشد تا برگه های رای گیری را که از طریق پست ارسال می شود ، بشمارید.

شمارش آهسته آرا vote در پنسیلوانیا یکی از محتمل ترین و هشدار دهنده ترین سناریوهای سقوط شب انتخابات است ، که در آن ترامپ از “سراب قرمز” در ایالت برای اعلام پیروزی استفاده می کند. برنده شد. در اینجا یک توضیح تعاملی درباره چگونگی پخش همه موارد وجود دارد.

مراقب پنسیلوانیا باشید ، اما نفس خود را حفظ نکنید.


9:00 PM ET (18:00 PT ، 02:00 GMT ، 13:00 AEDT)

ساعت 21:00  مارک کلی



ساعت 21:00 مارک کلی کامپوزیت: EPA

اگر در این زمان شما نتوانسته اید هیچ ضربه روانی را از شب انتخابات بردارید ، انتظار داریم که قدرت دموکراسی در یک ساعت آینده اعمال شود.

ما می خواهیم به گذشته ، فلوریدا ، کارولینای شمالی ، جورجیا ، اوهایو نگاه کنیم. اما بعد ما برمی گردیم و وهام – آریزونا، که به رای گیری زودرس عادت کرده و به سرعت آرا his خود را می شمارد ، ما را با برخی نتایج تحت تأثیر قرار خواهد داد. توجه داشته باشید که در گذشته نتیجه اولیه آریزونا بیش از نهایی بودن جمهوری خواه به نظر می رسید. دموکرات ها امیدوارند که همراه با نماینده مارک کلی ، نماینده مجلس ، که در واقع موشک ها را به فضا فرستاده است ، در مجلس سنا پذیرفته شوند.

.

سپس کانالها را به تغییر دهید کلرادوجایی که می توانید انتظار نتیجه زودهنگام را داشته باشید. دموکرات ها در اینجا نیز به انتخاب برای سنا بستگی دارند. У نیومکزیکو، آیا ترامپ می تواند او را نسبت به هشت امتیازی که در سال 2016 از هیلاری کلینتون عقب بود ، نزدیکتر کند؟ و صفر در آماها ، نبراسکاجایی که بایدن امیدوار است یک کمیته انتخابات را در یک کشور واقعاً قرمز انتخاب کند.

سرانجام وجود دارد ویسکانسین. دموکراسی در ویسکانسین بسیار متلاشی شده است: خطوط بی پایان رای گیری و اقدامات ننگین جمهوری خواهان مانع از رای دهندگان دموکرات و اقلیت ها می شود. به دنبال یک نتیجه زود هنگام برای طرفداران جمهوری خواه از حومه خوب اداره شده میلواکی باشید ، جایی که رای گیری در واقع کارساز است. شهر میلواکی بیشتر طول خواهد کشید.


22:00 ET (19:00 PT ، 3:00 GMT ، 14:00 AEDT)

ساعت 22:00  جانی ارنست



ساعت 22:00 جانی ارنست کامپوزیت: گتی

ما نمی دانیم که در این مرحله در آینه عقب چه عملیاتی انجام خواهد شد – شاید ما قبلاً خود را برنده میدانیم؟ – اما حالت های تقریبی به وضوح قابل مشاهده است: یوتاجایی که حاشیه ترامپ جالب خواهد بود ؛ نواداجایی که به نظر می رسد بایدن می تواند یک مسابقه شگفت آور دشوار داشته باشد. و آیووا.

نتایج حاصل از آیووا باید با انبر درمان شود. مانند اوهایو ، این بازی قبلاً برای دموکرات ها انجام می شد و برخی از آنها تعجب می کنند که آیا در سال 2020 دوباره به آبی ها برمی گردد. چنین نتیجه ای منجر به یک شب فاجعه بار برای ترامپ می شود و می تواند خیالی باشد.

اما آنچه به نظر یک خیال کامل نمی رسد ناامیدی سناتور جمهوری خواه آیووا جانی ارنست است که از دست دادن وی انگیزه بسیار مهمی برای پروژه های دموکراتیک سنا است. اما هشدار داده شود: ارنست در سال 2014 آیووا را ترک کرد ، فقط پشت سر گذاشت و پیروز شد. بنابراین نمی دانید ساعت 11 شب به وقت اروپا بخوابید و بدانید چه کسی در آیووا برنده شده است. این می تواند آجیل باشد!


11:00 PM ET (20:00 PT ، 04:00 GMT ، 15:00 AEDT)

ساعت 23:00  بایدن و ترامپ



ساعت 23:00 بایدن و ترامپ کامپوزیت: گتی

مراکز رای دهی در غرب بسته است کالیفرنیا، اورگان و واشنگتنهاوایی) اگر مسابقه ریاست جمهوری نزدیک نباشد ، تعطیلی مراکز رای دهی در این ایالت آخرین فراخوان این مسابقه را خواهد داد.

غیرواقعی است که امیدوار باشیم 2020 Anusi-Charybilis با نتیجه دقیق در انتخابات ریاست جمهوری در شب انتخابات به نتیجه برسد … و هنوز.

این را بخاطر داشته باشید: در سال 2008 ، فاکس نیوز رقابت تند ریاست جمهوری برای باراک اوباما را خواستار شد. در سال 2012 ، آسوشیتدپرس اوباما را در ساعت 11:38 دقیقه برنده اعلام کرد. حتی در سال 2016 ، زمانی که مسابقه ترامپ و کلینتون برای برگزاری شب انتخابات بسیار نزدیک بود ، آسوشیتدپرس روز چهارشنبه ساعت 2:29 بامداد روی هوا به ترامپ نزدیک شد.

در این مرحله ممکن است ورودی روی دیوار باشد. یا شاید اتفاق غیرمعمولی رخ داده باشد. یا اینکه کل ماجرای انتخابات می تواند مانند یک غرق شده در اطراف فاضلاب در فیلادلفیا بچرخد.


1:00 PM ET (22:00 GMT، 6:00 GMT، 5:00 PM AEDT)

ساعت 1:00



1:00 کامپوزیت: گتی

در این اواخر وقت در ساحل شرقی ، اگر هنوز بیدار هستید ، شاید به این دلیل نیست که از خود می پرسید چگونه انتخابات برگزار شد آلاسکا. (یا شاید شما به تازگی در لندن از خواب بیدار می شوید؟ اگر واقعاً در آلاسکا زندگی می کنید ، در مورد آنچه در آنجا اتفاق می افتد یک خط را با ما در میان بگذارید.)

تا کنون ، در هر کجا که زندگی کرده اید ، شب اسرار بزرگی را فاش کرده است ، و شما فکر می کنید که فردا برای کشور ، خانواده ، خانواده شما می تواند چه معنایی داشته باشد. شب بخیر و موفق باشی.

بیشتر بخوانید: اگر نتایج انتخابات 3 نوامبر در دسترس نباشد چه می کنید؟ کارشناسان توضیح می دهند که بعد چه اتفاقی خواهد افتاد


کدام کشورها می توانند در مورد انتخابات ایالات متحده تصمیم بگیرند؟ – مفسر ویدئو



[ad_2]