روز انتخابات ایالات متحده: بایدن قول داد “نجابت را نجات دهد” در کاخ سفید در هنگام توقف در شهر خود – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

اندکی پس از باز شدن مراکز رأی گیری در ساعت 7 صبح روز سه شنبه ، در مرکز شهر کیمل در مرکز شهر فیلادلفیا ، در مرکز شهر کیمل ، صف رای دهندگان قرار گرفت.

به نظر نمی رسد که این انتظار حداقل برخی از افرادی که در صف ایستاده اند و اظهار داشته اند که آنها عمدا تصمیم گرفته اند برای شمارش آرا رأی دهند ، آزار دهنده است.

جان ترایلا ، که قبل از افتتاح رای گیری در ساعت 7 عصر در صف ایستاده بود ، گفت: “هر بار که از طریق پست با پست به دفتر پست می آمدم ، تاخیرهایی وجود داشت و من فکر می کردم که من واقعاً مخالف ایستادن و انتظار و رأی دادن حضوری نیستم.”

آری یونگر و همسرش حدود 7:30 صبح برای رای گیری صف کشیدند ، در حالی که رأی به کل بلوک شهر کشیده شده بود. اگرچه فشار زیادی برای جلب رای مردم زودهنگام و از طریق پست وجود داشت ، اما وی اظهار نگرانی کرد که اگر او از این طریق رأی دهد ، آرا his وی بی شمار بماند.

“ما تعدادی از مقالات را خواندیم که می گفتند رئیس جمهور و برخی از متحدانش در تلاشند تا رای گیری زودهنگام ، رای گیری پستی را تضعیف کنند. در نتیجه ، ما علاقه مند به رای شخصی در روز انتخابات هستیم. ما معتقدیم که کمترین شانس برای به چالش کشیدن را داریم. ” “من فکر می کنم یک سنت آمریکایی نیز در روز رای گیری وجود دارد.”

سام لوین
(@ srl)

یک خط وجود دارد که در اطراف بخش رای گیری در مرکز کیمل در فیلادلفیا قرار دارد. رأی دهندگانی که با آنها صحبت کردم گفتند که آنها می خواهند شخصاً رأی دهند تا اطمینان حاصل شود که آرای آنها شمرده شده است. pic.twitter.com/rDk0qrmH2b


3 نوامبر 2020

در حالی که مردم در مرکز شهر کیمل در صف ایستاده بودند ، مقامات انتخاباتی مواد ضدعفونی کننده دست را تأیید کردند و تأیید کردند که افرادی که در صف ایستاده اند نیز از رای نامه ها در رای گیری درخواست نمی کنند. مقوا توسط جو بایدن و کامالا هریس نیز بریده شد ، جایی که رای دهندگان می توانستند سلفی رایگان بگیرند.

برخی از افراد گفتند که می خواهند در روز انتخابات نامزد شوند.

“کمی دلگرم کننده است. من می دانم که وقتی شما در صف سرما ایستاده اید دیوانه به نظر می رسند. ” وی افزود که او نگران است که شمردن همه آرا در پنسیلوانیا چه مدت طول می کشد.

“من نگران این هستم که چه مدت طول می کشد تا درک کنم رئیس جمهور چه مدت است. یا حتی اگر به هر حال چیزی فهمیده شود ، آیا آن را باطل اعلام می کنند؟ آیا مردم آن را باور نمی کنند؟ این باعث شورش یا چیز دیگری خواهد شد. من را بیشتر نگران می کند. “

داوینا رابرتز نیز در صف منتظر بود تا اولین رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کند. در حالی که دونالد ترامپ فیلادلفیا را به عنوان محلی برای نظارت بر آرا صفر کرده است ، رابرتز گفت فکر نمی کند فیلادلفیا مانع این کار شود.

“بیشتر افرادی که در روز انتخابات رأی می دهند بسیار منظم هستند. ما می دانیم که باید کار را به پایان برسانیم. اگر شما برای ترساندن اینجا هستید ، فقط وقت خود را تلف می کنید ، “او گفت.

سام لوین در فیلادلفیا



[ad_2]