مسدود کردن دستمزد در بخش دولتی به کسانی آسیب می زند که درآمد کمتری از همتایان خصوصی خود دارند – گزارش | جامعه

[ad_1]

طبق یک مطالعه جدید ، مسدود شدن نسبی دستمزدهای بخش دولتی کارگرانی را که از قبل در شرکت های خصوصی حقوق دریافت می کنند ، متضرر می کند.

گزارش بنیاد قطعنامه می گوید که کاهش حقوق رئیس دانشگاه ریشی سوناک ممکن است به هدف کاهش فاصله بین کارگران دولتی و خصوصی نرسد.

طبق تجزیه و تحلیل یک اتاق فکر مستقل ، 2.6 میلیون کارگر بخش دولتی ، که حقوق آنها منجمد می شود ، از جمله معلمان و پلیس ، با توجه به تفاوت هایی مانند تجربه و موقعیت ، 7.9 درصد کمتر از همکاران خود در بخش خصوصی درآمد دارند.

در مقابل ، آن 2.9 میلیون کارگر بخش دولتی که حقوق دریافت می کنند ، از جمله کل کارگران NHS و کسانی که سالانه کمتر از 24000 پوند درآمد دارند ، 6.7٪ بیشتر در بخش خصوصی دارند.

سوناک ماه گذشته در بازبینی هزینه ها به عنوان بخشی از پاسخ خود به “وضعیت اضطراری اقتصادی” ایجاد شده توسط بیماری همه گیر ویروس کرونا ، از توقف جزئی دستمزد خبر داد.

وی گفت: افزایش حقوق كارگران بخش دولتی – غیر از كارگران NHS و كمترین حقوق – در زمانی كه میانگین دستمزد در بخش خصوصی در حال كاهش است ، قابل توجیه نیست. وی گفت: “ویروس کرونا باعث شکاف در پرداخت در بخشهای دولتی و خصوصی شده است.”

نموداری که شکاف پرداختی را نشان می دهد

طی سالهای گذشته ، کارگران بخش دولتی به طور متوسط ​​بیش از همتایان بخش خصوصی خود درآمد کسب کرده اند. این امر تا حدی به این دلیل است که نیروی کار عمومی معمولاً قدیمی است و همچنین به این دلیل که بسیاری از مشاغل کم درآمد در خدمات عمومی به شرکت های خصوصی منتقل می شوند. طبق گزارش اداره آمار ملی ، در ماه اکتبر متوسط ​​دستمزد هفتگی کارگران بخش خصوصی 555 پوند بود در حالی که برای کارگران دولتی 569 پوند بود.

با این حال ، با توجه به بحران مالی 2008 ، دولت پرداخت پس انداز را مسدود کرد و باعث شد “پاداش دستمزد” بخش عمومی با در نظر گرفتن عواملی مانند تحصیلات و سن به صفر برسد. اتاق فکر خرج کردن

هانا اسلاتر ، اقتصاددان با بنیاد قطعنامه ، گفت: “دولت بر اساس مشارکت این کارگران در نتیجه همه گیر شدن ، مسدود شدن قریب الوقوع پرداخت های بخش دولتی را توجیه کرده است. اما این توصیف بسیار ضعیفی از تأثیر سیاست است. که قبلاً مجازات هایی را علیه بخش خصوصی تجربه کرده اند.

“وزرا باید به یاد داشته باشند كه گرچه دستمزدها در بخشهای دولتی و خصوصی در بلندمدت مطابق با یكدیگر هستند ، اما خطر ایجاد این تعدیل در آوریل سال آینده وجود دارد ، زمانی كه مشكلات اقتصادی همه گیر همچنان بزرگ است و نیازها حمایت از اطمینان مصرف کننده. “

کاهش دستمزد واقعی بسیاری از کارمندان دولت در حالی رخ داد که نگرانی های سیاستمداران حزب محافظه کار در مورد وام های دولتی افزایش یافته است که به دلیل اقدامات هزینه های اضطراری در طی همه گیر شدن افزایش یافت. دولت پیش بینی می کند امسال 400 میلیارد پوند وام بگیرد – این یک رکورد در زمان صلح است.

اتحادیه ها گفتند که مسدود شدن دستمزد “ضربه ای به دندان” است ، به ویژه برای کارگران اصلی که نقش مهمی در مبارزه با بیماری همه گیر داشتند. با این حال ، ساناک اتهامات مبنی بر بازگشت این اقدامات به سیاست های ریاضت اقتصادی توسط جرج آزبورن ، صدراعظم محافظه کار سابق را رد کرد.

[ad_2]