مجلل جو روت در سری 1818 در سریلانکا فرار کرد اما انگلیس را در آزمون دوم برگزار کرد | انگلیس در سریلانکا 2020-21

جو روت اولین ضرب و شتم انگلیسی بود که از سال 2005 در آزمایش های متوالی بیش از 150 امتیاز کسب کرد ، زمانی که سری لانکا را شکنجه کرد و در پایان روز سوم دادگاه های دوم و آخر در هاله ، تیم خود را در 9 نوبت به 339 رساند.

با این حال ، کاپیتان خسته و تشنجی انگلیس در روز 186 م اخراج شد و پس از قطع توپ روی پای کوتاه اوشاد فرناندو ، تمام شد. خستگی روت باعث شد تا او نتواند به عقب برگردد و بعد از بازی پیشرفت کند.

انگلیس هنوز در حال پیگیری 42 دویدن است و به دنبال جبران نتیجه با جک لیچ و جیمز اندرسون در تقاطع چهارم صبح است ، اگرچه برجک سری لانکا Lasit Embuldenia تأثیر زیادی در اوج های 7-132 شغلی او داشته است.

روت در اولین آزمون 228 خود را دنبال کرد تا با مارکوس ترسکوتیک که در آزمونهای متوالی مقابل بنگلادش در سال 2005 امتیاز 194 و 151 را کسب کرد ، مطابقت داشته باشد. سرویس روت باز هم بر اساس استفاده چشمگیر از نوسان ایجاد شده بود. حمله به دیگهای بخار سری لانکا.

روت پس از سبقت از جفری بایکوت ، کوین پیترسن و دیوید گوور اکنون در رده چهارم لیست گلزنان انگلیس قرار دارد.

روت در سال 2020 موفق به کسب یک قرن آزمون نشد ، برای اولین بار در حرفه خود یک سال تقویمی را بدون یک تن سپری کرد و بازگشت او به فرم با استقبال انگلیس بلافاصله پس از این مجموعه در 4 آزمایش در هند روبرو خواهد شد.

Lasit Embuldenia (وسط) هفت ویکت گرفت و Lahiru Tiriman پنج کاسه از سالن بولینگ برداشت.
Lasit Embuldenia (وسط) هفت ویکت گرفت و Lahiru Tiriman پنج کاسه از سالن بولینگ برداشت. عکس: کریکت سریلانکا

گردشگران روز 98 را از سر گرفته اند ، زمانی که این دو درب بازکن خود را برای سومین بار به همان تعداد ورودی در این مجموعه ارزان از دست دادند. جانی بورستوف هرگز آرام به نظر نمی رسید و از امبلودنیای خطرناک ، که فرناندو را با یک پای کوتاه بست ، در لبه 28 ، داخلی به سکو سقوط کرد.

دن لورنس در اولین بازی خود در پیروزی هفت گل انگلیس در اولین آزمایش چشمگیر بود ، اما هنگام انتقال امبولدنیا به لاهیر تیریمان در یک سرسره ، فقط سه گل به دست آورد.

چرخش: مشترک شوید و یک ایمیل هفتگی با کریکت دریافت کنید.

انگلستان با 132 بر چهار ، تعادل را حفظ کرد ، اما روت و جوس باتلر ، 55 ساله ، کشتی را قبل از اقدام معکوس که مستقیماً وارد قایق او شد و با یک پای کوتاه برگشت ، کشتی را روی کشتی پنجم با ویکت 97 قرار داد و اولین آزمایش ویکت را برای اولین رامش مندیس.

سام قرآن (13) به فینال جلسه بعد از ظهر رسید ، و خودش را از دست داد قبل از اینکه Dom Bess (32) 81 امین حیاتی را با روت برای گل هفتم به ثمر برساند. بس و مارک وود (1) نیز توسط تیرمان در نزدیکی امبولدنیا گرفتار شدند ، اولین باری که یک شکارچی از سریلانکا پنج صید در خوراک انجام داد.

• گزارش بعدی در مورد مسابقه علی مارتین