مشاور واکسن انگلیس می گوید که به تأخیر انداختن دوز دوم Covid باعث نجات جان افراد خواهد شد | ویروس کرونا

سخنگوی کمیته مشاوره واکسن انگلیس از تصمیم خود برای به تعویق انداختن دوز دوم دفاع کرد و گفت که این “باعث نجات جان بسیاری” خواهد شد زیرا وزیر بهداشت مت هانکوک هشدار داد که رفع محدودیت ها “بسیار طولانی است”.

پروفسور آنتونی گارندن از کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی (JCVI) گفت که داده ها هنوز موافق تأخیر در دوز هستند ، زیرا در یک مطالعه کوچک اسرائیلی بالای 60 سال ، اولین دوز فقط 33٪ در برابر ویروس کرونا محافظت می کند.

JCVI پیشنهاد می کند هر 12 هفته دوز بدهید تا حداکثر تعداد افرادی که از برخی محافظت ها برخوردار هستند در حالی که منابع محدود هستند. Pfizer که یکی از واکسنهایی را که در حال حاضر در انگلستان تجویز می شود تولید می کند و همچنین در اسرائیل تأمین کننده واکسن است ، گفت که تنها در زمانی که هر دو دوز در فواصل حداکثر 21 روزه تجویز شده باشد ، اثربخشی کامل واکسن خود را آزمایش کرده است.

در همین حال ، وزرا در حال آماده سازی برای اعلام اقدامات جدید مرزی سخت با هدف متوقف کردن انواع جدید ویروس کرونا از خارج از کشور هستند که باعث بدتر شدن دستاوردهای برنامه واکسیناسیون در انگلیس می شود. گزارش ها نشان می دهد که ممکن است نیاز به قرنطینه کردن همه مسافران در سازمان های دولتی را متوقف کنند.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی جولیا ادلشتاین در برنامه اندرو مارا بی بی سی وان اظهار داشت که وزارتخانه وی همچنین در مورد تاخیر در دوز دوم بحث می کند. “من بسیار صادق خواهم گفت ، ما در وزارت در مورد آن بحث کردیم. و ما تصمیم گرفتیم دستورالعمل های ارائه شده توسط Pfizer را دنبال کنیم. در اسرائیل نیز نظرات مختلفی در این زمینه وجود داشت.

“اما چون در این مرحله اطلاعات بسیار کمی داریم … بنابراین تصمیم گرفتیم دستورالعمل هایی را که از Pfizer دریافت می کنیم دنبال کنیم.

“ما تازه شروع به کار کرده ایم [vaccination] شرکت ها مواردی را مشاهده می کنیم که پس از دریافت اولین دوز هنوز ویروس کرونا را دریافت می کنند. در عین حال ، برخی علائم دلگرم کننده بیماری شدیدتر وجود دارد ، افراد کمتری بعد از اولین دوز در بیمارستان بستری می شوند ، بنابراین در این مرحله گفتن آن بسیار دشوار است. “

وی ادامه داد: ما واقعاً امیدواریم که به زودی اطلاعات بهتری کسب کنیم.

ادلشتاین گفت قبل از اینكه این كشور مصونیت و محدودیتهای گله را در نظر بگیرد ، كشور وی درصدد واكیناسیون “تعداد بسیار زیادی ، احتمالاً تا 80٪” خواهد بود.

معاون JCVI هاردن گفت که کمیته در حال بررسی دقیق اطلاعات اسرائیل است ، اما تصویر نهایی نیست.

اسکای نیوز هاردن روز یکشنبه در گفتگو با سوفی ریج گفت که در مورد واکسن Pfizer به این نتیجه رسید که “هیچ مدرک واقعی وجود ندارد که دوز دوم به طور قابل توجهی از شما محافظت طولانی تر و بهتری داشته باشد … ما معتقدیم که شما باید دوز دوم بخورید ، اما ما فکر می کنیم که می توان آن را به تعویق انداخت. “

وی در مورد واکسن آکسفورد گفت: “شاید هرچه بیشتر از دوز دوم استفاده کنید ، محافظت شما بهتر است.”

وی افزود: “اطلاعات اسرائیلی داده های اولیه است. این آزمایش شامل تست PCR است که بدون علامت و همچنین علامت شناخته شده است. بیش از سه هفته است که مشاهده نشده است و روش های آماری استفاده شده از آنها نیست روشن “.

هاردن گفت کمیته هنوز معتقد است که دوز دوم به تعویق افتاده “باعث نجات جان بسیاری از افراد در سراسر کشور خواهد شد” ، گفت: انگلیس چند هفته پس از پیشنهاد چهار گروه اولویت اول ، تعداد پذیرش و مرگ و میر در بیمارستان را شروع می کند اولین دوز واکسن.

هانكوك مجدداً اظهار داشت كه “درجه بالایی از اعتماد به نفس” وجود دارد كه به تأخیر انداختن دوز دوم با افزودن “در شرایطی كه منابع محدود است … می خواهید تا آنجا كه ممكن است افراد بیشتری از محافظت بیشتری برخوردار شوند” باعث نجات جان بیشتر خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت ، سه چهارم از افراد بالای 80 سال در انگلیس واکسینه شده اند.

وی به ریج گفت كه دولت “امكان راه طولانی ، طولانی و طولانی” را از مجازات محدود كردن انسداد ویروس کرونا در انگلیس با امتناع از الزام دانش آموزان به بازگشت به کلاس قبل از عید پاک طی کرده است.

وی گفت: “ما باید داده ها را بررسی کنیم ، باید تأثیر برنامه واکسیناسیون را بررسی کنیم.”

دولت انتظار می رود روز دوشنبه با افزایش نگرانی در مورد گسترش گزینه های جدید ، جلسه ای را برای بحث در مورد اقدامات جدید مرزی تشکیل دهد. هنکوک گفت که 77 مورد از گزینه آفریقای جنوبی در انگلیس شناخته شده است که همه مربوط به سفر است و 9 مورد مربوط به یکی از گزینه های برزیل است.

وی به اسکای نیوز گفت: “گزینه جدیدی که من را واقعا نگران می کند گزینه ای است که مورد توجه قرار نگرفته است. “احتمالاً کسانی هستند که در مکانهای دیگر فقط آنها را انتخاب نکرده است زیرا کشور این سرویس توالی ژنومی را ندارد.”

مت هنکوک می گوید – محاصره انگلیس مسیری طولانی ، طولانی و طولانی را برداشته است – ویدئو

لیزا ناندی ، وزیر امور خارجه کار گفت که حزب او “دولت را به اقدامات سختگیرانه تر از بهار گذشته در مرز تحت فشار قرار می دهد”.

“دانشمندان به ما می گویند تعدادی از کشورها هستند که این فشارها وجود دارند و فقط توانایی انعکاس آنچه را که اتفاق می افتد ندارند. بنابراین نه تنها کشورهایی که سویه های ویروس را شناسایی کرده اند ، باید مراقب باشیم ، در واقع آنچه می توانیم ببینیم ، حتی اگر آن را شناسایی نکرده باشیم ، سویه هایی هستند که در سراسر جهان ظاهر می شوند.

“روز دوشنبه ما این پیام تأخیر را دوباره به تعویق انداختیم. ما كاملاً از دولت انتظار داریم اقدامات قرنطینه ای را تشدید كند ، انتظار داریم آنها استراتژی آزمایش صحیحی را تهیه كنند و همچنین انتظار داریم كه آنها افرادی را كه در قرنطینه هستند بررسی كنند. “