برف مناظر انگلستان را روشن می کند ، اما اقدامات احتیاطی کوید “هنوز هم لازم است” | آب و هوا در انگلیس

تاریکی قلعه روز یکشنبه با درخشش ناشناخته برف در بیشتر انگلستان از بین رفت ، اما پلیس به مردم یادآوری کرده است که درگیری ها را فقط به گلوله های برف در باغها و حباب های خانگی محدود کنند.

تا ظهر روز یکشنبه بیشتر بریتانیا ، از جمله لندن ، با لایه ضخیمی از برف پوشیده شده بود ، و هشدارهای هوا در مورد گسترش برف و یخ به جنوب انگلیس هشدار داد.

اداره مت یک هشدار آب و هوای زرد را صادر کرد که از ساحل به ساحل دیگر در جنوب انگلیس کشیده شد و به جنوب منچستر ختم شد.

وزیر ورزش ، نایجل هادلستون در حساب توئیتر خود از ویدئویی که در آن وی یک گلوله برفی را جلوی دوربین می گذارد ، نوشت: “به نظر می رسد برف بچه بزرگ را در همه به وجود می آورد.”

نمایندگان همه احزاب صحنه های برفی را با خوشحالی منتشر کردند. “کی امروز صبح سرگرم نشد؟” سخنگوی دادگستری LibDem ، ورا هابهاوس گفت.

در حالی که الکس دیویس جونز کارگر پست گذاشت “آیا می خواهید یک آدم برفی بسازید؟”

اما چندین نیروی پلیس مانند واندزورث در لندن از مردم خواسته اند که ساخت آدم برفی و جنگ گلوله برفی را محدود کنند. باغهای پشتی.

پلیس کینگستون در غرب لندن از مردم خواسته است که در آنجا بمانند. این توییت کرد: “تماشای ریزش برف بدون ترک خانه خود بسیار زیباست. علاوه بر این ، همه گیری وجود دارد. # در امان باشید y # روز برفی بازی در باغ پشت! “

پلیس گونت در جنوب ولز به مردم هشدار داده است قوانین قفل را نقض نکنید. در توییتر گزارش شده است: “لطفاً در خانه بمانید و با دیگر خانواده ها ملاقات نکنید.” چندین نیرو ، از جمله Sandwell در West Midlands، از رانندگان خواست در صورت لزوم از جاده ها دور باشند.

پلیس مرتون در جنوب غربی لندن برای شوخ طبعی رفته است ، توییت کردن: “برای” این خویشاوند بدخلق “متاسفم ، اما اگر برف همانطور که هست از بین رفت ، با احتیاط رانندگی کنید. و اگر می خواهید با گلوله برفی بروید ، لطفاً به حباب های خود بچسبید. همچنین برف زرد نخورید. “

مت دبیرخانه به مردم هشدار داده است كه در جاده ها و پیاده روهای تصفیه نشده انتظار بارش برف و یخبندان بیشتری را داشته باشند ، و این می تواند تحت تأثیر سفرهای جاده ای و ریلی قرار گیرد.

آن گفت: “شراره های برف در مناطقی از شمال ولز ، میدلندز ، آنگلیای شرقی و جنوب شرقی انگلیس ادامه خواهد یافت ، با تجمع قابل توجهی که منجر به آشفتگی شود. همچنین باران های زمستانی مناطق غربی را با تجمع موقتی و خطر یخ تحت تأثیر قرار خواهد داد. “

هشدار مشابه کاهش می یابد ساحل شرقی اسکاتلند و بیشتر جزیره ایرلند را پوشش می دهد. پیش بینی می شود رگبار باران و برف ناپدید شود و عصر یکشنبه در اکثر مناطق کشور یخبندانهای شدید برپا کنند.