مبارزه سازش برای انقیاد موج دوم آلمان Covid | آلمان

[ad_1]

من هستمدر بهار ، آلمان به عنوان الگویی برای بیماری همه گیر مدیریت بحران Covid-19 ارزیابی شد: میزان پایین مرگ و میر ، آزمایش های زیاد و منحنی کشیدن موثر باعث ایجاد حسادت در بقیه جهان شده است.

اما زمستان امسال ، ویروس در حال آشکار ساختن نقاط ضعف و قوت یک سیستم فدرال مبتنی بر اجماع در آلمان است ، زیرا “جلوگیری از سازش” می خواهد موج دوم را مقهور کند.

در حالی که سطح عفونت در آلمان زیر میانگین اتحادیه اروپا است ، اما همانطور که روز پنجشنبه توسط لوتار ویلر ، رئیس آژانس کنترل بیماری هشدار داده شد ، این ارقام “هشدار دهنده” شده است.

آلمان تنها کشور بزرگ در اروپا است که هر روز تعداد مرگ ها افزایش می یابد ، نه کاهش می یابد. روز پنجشنبه ، موسسه رابرت کوچ (RKI) گزارش داد که 440 نفر دیگر برای هفتمین روز متوالی با بیش از 400 قربانی در اثر Covid-19 یا به همراه آن جان خود را از دست داده اند.

کشورهایی که در ماه آوریل موجی روزانه را ثبت کرده اند – ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، ایرلند ، انگلیس – در نوامبر سال جاری به اوج خود رسیدند. بیمارستان های کشورهایی که به نظر می رسد از موج اول همه گیری محروم شده اند – اتریش ، جمهوری چک ، مجارستان ، لهستان – اکنون با تعداد رکورد دست و پنجه نرم می کنند.

آلمان نتوانسته است این روند را پشت سر بگذارد: از 10 اقتصاد بزرگ جهان ، به تنهایی تعداد مرگ و میرهای روزانه نسبت به بهار را ثبت می کند.

در تاریخ 2 نوامبر ، کشور وارد یک “قفل نرم” شد که سعی کرد با تشدید قوانین جلسات و بارها و رستوران های داخلی ، مشکلات صنعت را برطرف کند ، اما فروشگاه ها و مدارس همچنان برای تجارت باز بودند.

اما تأمین امنیت فاصله اجتماعی به ویژه در مناطقی که در طی موج اول بدترین وضعیت همه گیر را نمی دیدند ، دشوار بود. ایالات در شرق سوسیالیست سابق ، مانند براندنبورگ ، تورینگن و زاکسن ، اکنون نقاط مهمی در مورد ویروس کرونا در آلمان هستند.

اپیدمیولوژیست ها استدلال می کنند که “پارادوکس پیشگیری” که به آلمان امکان کنترل شیوع بیماری را می دهد ، ترس این کشور را تا حدی تضعیف می کند که ماجرا به سرعت خطرناک تر و مسری تر از آن است که کارشناسان بهداشت ادعا می کنند به شیوع آن کمک می کند. به علاوه.

موسسه رابرت کوچ روز پنجشنبه اعلام کرد ، تعداد شیوع در خانه ها در خانه های آلمان دو برابر بیشتر از بهار است.

ویلر گفت که در حالی که زمستان هایی مانند بلژیک یا ایرلند توانستند ارتباطات اجتماعی را حدود 60 درصد قطع کنند ، تماس ها در آلمان حدود 40 درصد کاهش یافت.

در نتیجه ، حتی فروش شراب و وافل در کیوسک های جهانی در فصل کریسمس به مشکلی در ایجاد اختلافات سیاسی تبدیل شده است ، زیرا دولت آنگلا مرکل در حال اقداماتی برای مبارزه با ویروس هایی است که به وحشی ملی ملاقات نمی کنند.

دکه کریسمس در Friedrichstrasse در برلین
دکه کریسمس در Friedrichstrasse در برلین. عکس: شان گالوپ / گتی ایماژ

روز چهارشنبه ، در یک سخنرانی غیرمعمول به بوندستاگ ، در مورد مشکلات واقعی رئیس دانشگاه ، و همچنین ناامیدی از سیستم سیاسی که تصمیم گیری را در زمینه های مهم مانند بهداشت و آموزش ، 16 ایالت فدرال تفویض می کند ، صحبت کرد.

مرکل اذعان کرد: “شاید فرستادن کودکان به خانه کار اشتباهی است.” “اگر چنین است ، پس باید درس های دیجیتالی باشد یا چیز دیگری. من نمی دانم ، این حوزه دانش من نیست و نمی خواهم دخالت کنم. “

با توجه به اینکه از 4 نوامبر به طور متوسط ​​به مدت هفت روز هواپیمای مسطح حدود 200 مورد در هر میلیون نفر است ، برخی از دانشمندان برجسته آلمانی خواستار محاصره سختی هستند که از 24 دسامبر تا 10 ژانویه ادامه داشته باشد. اگرچه این طرح توسط مرکل و برخی از سران کشورها پشتیبانی می شود ، اما تعداد کمی از سیاستمداران جرات کرده اند در مورد تشدید محدودیت ها در شب کریسمس صحبت کنند.

استفان کلوگه ، مدیر مراقبت های ویژه در مرکز پزشکی دانشگاه هامبورگ ، گفت: “در پاییز ، صدای صنعت آلمان شنیده می شد ، و در نتیجه ، در ماه نوامبر ، ما با یک سازش محاصره جزئی به پایان رسیدیم.” “اکنون می دانیم که نتیجه ای نداد و محاصره شدید در هفته های آینده اجتناب ناپذیر است.”

کلوگه گفت که او به ثبات سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان اعتقاد دارد. “ما تعداد باورنکردنی هوادار خریداری کرده ایم و من نمی بینم که زمستان امسال تخت احیا تمام شده است.” میزان مرگ و میر ناشی از Covid-19 در آلمان یکی از کمترین موارد در این قاره است – 1.6 درصد در مقایسه با 3.6 درصد در انگلیس.

اما کلوگه گفت: کمبود نسبی پرسنل در آلمان که در تخت های مراقبت های ویژه حضور دارند او را نگران می کند. “کمبود کارکنان مراقبت و حقوق روانشناختی کسانی که شبانه روز کار می کنند در حال تبدیل شدن به یک عامل اصلی نگرانی است.”

بیمارستان های در بایرن و نوردراین-وستفالن تحت تأثیر قرار گرفته اند که برخی از کارکنان بالینی مورد نیاز حتی پس از آزمایش مثبت ویروس نیز به کار خود ادامه داده اند. بیمارستان دانشگاه در بامبرگ ، بایرن ، روز پنجشنبه اعلام کرد که باید پذیرش بیماران دیگر را برای معالجه بستری بدون شتاب متوقف کند.

[ad_2]