ترزا می با مسدود کردن متخصص دارو ، کد مقصد ایالت ها را “نقض” کرد ترزا می

[ad_1]

ترزا می پس از اینکه معلوم شد وی مانع انتصاب یک متخصص مواد مخدر در کمیسیون مشاوره وزارت امور داخله شده است ، به دلیل نقاد در مقیاس کوچک سازی NHS ، به نقض کد انتصاب نخست وزیر متهم شده است.

پس از امضای نامه ای مبنی بر اینکه جرمی هانت وزیر بهداشت سابق کارگران بهداشت “را افشا می کند” ، شخصی که حاضر به ذکر نام خود نشد از حضور در شورای مشاوران سوuse مصرف مواد مخدر منع شد.

وی در حال تبدیل شدن به سومین کارشناس محترمی است که پس از بررسی مقامات دولتی از طریق سال 2017 فعالیت های آنلاین خود ، از حضور در هیئت مدیره منع شده است و این کشف در حالی رخ می دهد که نگرانی ها در مورد دخالت های سیاسی در انتصاب کارشناسان در کمیته های ظاهرا مستقل افزایش یافته است.

امبر راد وزیر کشور وقت خود را به انتصاب یک متخصص بسنده کرد اما در اکتبر 2018 تا ماه مه لغو شد. مای قبلاً متهم به تلاش برای حذف احكام از گزارش وایتهال شده بود كه نتیجه می گرفت هیچ ارتباطی بین قوانین سختگیرانه مواد مخدر و میزان مصرف مواد غیرقانونی وجود ندارد.

این پرونده پس از شکایت کمیساریای عمومی پیتر ریدل در روز دوشنبه پس از شکایت وی از اظهارنظر نادرست نظرات خود در این شبکه توسط مقاماتی که پرونده ای را در مورد پست وی تهیه کرده اند ، صادر شد.

نگرانی اظهارات اعتصاب معلمان در مورد بودجه برای مدرسه پسر متخصص ، نامه ای مهم در مورد قطع دارو برای یک دوره در پاسخ به بازبینی کتاب و امضای نامه ای سرگشاده به هانت در مورد قطع خدمات بهداشت روانی به همراه صدها پزشک دیگر که او “یک روشنگر گاز” بالاتر از سطح بودجه NHS بود راه حل 10 پوند منجر به خالی شدن پست برای چندین ماه شد.

این امر پس از آن صورت می گیرد که داروساز ارشد خدمات اعتیاد و مدیر مرکز قانون مواد مخدر توسط وزارت امور داخله از ACMD مسدود شدند ، پس از اینکه اولی از قطع NHS انتقاد کرد و دومی خواستار اصلاح دارو شد. این امر باعث شد كه كارشناس دادگستری کیفری استعفا دهد و گفت: مداخله سیاسی در روند انتصاب استقلال کمیسیون را به شدت تضعیف می کند.

پروفسور الکس استیونز ، کارشناس دادگستری کیفری در دانشگاه کنت ، که سال گذشته ACMD را در اعتراض ترک کرد ، گفت: “این پرونده به وضوح نشان می دهد که وزرا اصول زندگی عمومی نولان و قانون حکم انتصابات عمومی را نقض کرده اند. هر دو از وزرا می خواهند هنگام تعیین انتصابات دولتی صرفاً در جهت منافع عمومی عمل کنند.

“با ممنوعیت شرکت در این ASMR و سایر کاندیداها بر اساس انتقاد قبلی از سیاست دولت ، آنها به استقلال ASMD آسیب رسانده و مسئولیت های خود را برای اقدام عینی و بی طرفانه نقض کرده اند.”

گراهام پارسونز ، داروسازی که مانع فعالیت ACMD نیز شد ، در توئیتی نوشت: “این درس این نیست كه به هیچ وجه از دولت انتقاد كنید ، در غیر این صورت شما به یك نهاد مستقل وارد نخواهید شد ، حتی اگر در این زمینه تبحر داشته باشید و بر اساس واقعیات عملی داشته باشید. برای تمرین شما. “

استیونز همچنین ابراز نگرانی کرد که هیچ مانعی برای وزیران وجود ندارد که “کمیته های مشورتی مستقل مستقل را با افرادی که” مناسب “می دانند پر کنند” پس از آنکه دفتر دادگستری گفت که “صلاحیت تصمیم گیری ندارد” قرارهای مسدود شده و تأیید “ارتباط و تناسب”.

در پاسخ به انتقادات در شبکه های اجتماعی ، ریدل ، که حکم داد که در مصاحبه با کارشناس منصفانه رفتار شده است ، اما لازم بود به او فرصت داده شود تا پس از بازرسی به مسائل مطرح شده پاسخ دهد ، و همچنین بازخورد ارائه دهد ، توییت کرد: “شما در مورد استقلال ASMR موضوعات مهمی را مطرح می کنید ، اما قانون دولت به وزیران اجازه می دهد بدون دلیل آوردن در مورد تعیین مناصب عمومی تصمیم بگیرند. مانند PAC [public appointments commissioner]”من انصاف فرآیند را تنظیم می کنم ، اما این شامل تردید در مورد انگیزه های وزیر نمی شود.”

سخنگوی وزارت امور داخله گفت: “وزرا با توجه به کد مدیریت انتصابات کشوری انتصابات را به ACMD منصوب می کنند. کمیسر انتصابات ایالتی دریافت که وزارت امور داخله روند جذب اعضا در ACMD را به درستی کنترل می کند.”



[ad_2]